Round 14: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 22 september 2015 - 16:57:06

« vorige - volgende »

Wings

Nu je het zegt... Maar goed, ik ga naar Spa nu. Kijken of ik nog wat bekenden tegenkom en wellicht nog een rondje Spa mee pakken. Fijne dag!


0634

Citaat van: lieven op 26 september 2015 - 09:09:59
Btw jenson was precies nogal emotioneel.
De tranen stonden in zijn ogen.

Is dat zo? Dan toch zijn laatste keer op zijn geliefde Suzuka in zijn geliefde Japan?

lieven

Ze waren hem aan het interviewen en het leek toch dat hij het heel lastig had.

0634

Het schijnt (ik heb het niet gecheckt) ook de 1e keer in 15 jaar te zijn dat hij op Suzuka niet in de top 10 kwalificeert.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 26 september 2015 - 09:51:03
Het schijnt (ik heb het niet gecheckt) ook de 1e keer in 15 jaar te zijn dat hij op Suzuka niet in de top 10 kwalificeert.

Maar om dan emotioneel te worden? Opvallend...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Wel als het uitgerekend de allerlaatste keer is...

0634

En de krachtsverhoudingen zijn weer hersteld... zoals te verwachten was.

janke

Verstappen krijgt nog even een gridpenalty van 3 plaatsen.

Some things are too important to be left in the past.

0634

Ze hebben een punt ditmaal. Niet heel snugger van Max om op de racelijn te gaan staan.

Perton

Heb de kwalificatie niet gekeken dus ik ga er verder niks over zeggen (als in een oordeel bedoel ik), maar ik las iets dat er aan de andere kant een kraan stond en het dus wellicht zo was dat hij die nog hoopte te halen. Tsja, kan gebeuren, slim is anders.

0634

Ik heb er niet opgelet of er een kraan stond. Wat ik denk dat er gebeurde is dat Max aanvankelijk naar links stuurde (was niet in beeld maar dat zegt de fia) en toen bedacht dat je vanaf rechts (de binnenkant van de baan) makkelijker naar de paddock toe wandelt en daarom toch besloot over te steken om de wagen in het gras te parkeren. Helaas haalde de wagen het niet meer en viel hij midden op de racelijn stil.

janke

Volgens Autosport start Kvyat morgen vanuit de pits. Was best een klapper zeg.

Some things are too important to be left in the past.

0634

Dat zijn de momenten waarop de monteurs terugverlangen naar de tijden van de sparecar.

Maikel0230

Of Verstappen nu een penalty moest krijgen daarvoor laat ik volledig in het midden maar ik begrijp de redenatie van de stewards. Wat mijn u wel ergert is de horde verstappen fans die nu hun ongenoegen uiten op de FIA op twitter. Zelfs bepaalde media zijn er niet onschuldige aan...



Neutraal blijven. Het is toch blijkbaar moeilijk voor sommigen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25