Silly season motoren 2015/ 2016

Gestart door gloudiesaurus, 17 september 2015 - 15:40:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

Waarmee mogelijk meteen de toekomst van Ricciardo, Kvyat, Sainz en Verstappen in gevaar komt. De meeste zitjes zijn gevuld voor 2016.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Ach, bij Sauber zijn altijd meer dan twee stoeltjes beschikbaar hoor... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:28:41
Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 16:26:28
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:25:09
Wat hebben circuits, coureurs en talentenprogramma's precies te maken met het wel of niet overnemen van het team?

Als Red Bull stopt met Formule 1 stopt die sponsoring ook.
Of denk je dat ze talentenprogramma's en coureurs blijven sponsoren?
Ja dus? We hebben het over het overnemen van het team. Hoe is het talentenprogramma van Red Bull relevant voor het wel of niet overnemen van dat team?

Ja jij denkt dat iemand het totale project van Red Bull wil overnemen, of wat?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 16:24:15
Citaat van: Matthijs op 22 september 2015 - 16:14:25
Als Red Bull verdwijnt betekent het niet automatisch dat de teams verdwijnen. Misschien komt er wel een nieuwe eigenaar/sponsor.

Er zijn niet zoveel bedrijven die dergelijke bedragen kunnen ophoesten.
Je praat over honderden miljoenen.

Geloof mij, Red Bull sponsort ook circuits, coureurs, talentenprogramma's. Het is enorm.

Ik geloof trouwens niet dat ze er zomaar uitstappen.
Maar Bernie even een handje moet helpen lijkt me wel handig  ;)

Red Bull heeft één circuit in het bezit en sponsort verder geen individuele circuits. En, misschien heb ik inderdaad wat gemist, welk talentenprogramma sponsoren ze?

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 18:24:44
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:28:41
Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 16:26:28
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:25:09
Wat hebben circuits, coureurs en talentenprogramma's precies te maken met het wel of niet overnemen van het team?

Als Red Bull stopt met Formule 1 stopt die sponsoring ook.
Of denk je dat ze talentenprogramma's en coureurs blijven sponsoren?
Ja dus? We hebben het over het overnemen van het team. Hoe is het talentenprogramma van Red Bull relevant voor het wel of niet overnemen van dat team?

Ja jij denkt dat iemand het totale project van Red Bull wil overnemen, of wat?

Als het team wordt overgenomen verdwijnt het belang van Red Bull in de sport en dus het talentenprogramma. Dat heeft verder niks te maken met het wel of niet overnemen van het team an sich. Het circuit valt verder niet onder dezelfde afdeling van Red Bull dus dat heeft er nog minder mee te maken.

Arthur

En gaat de Red Bull Ring weer van de kalender....???
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Hoezo?  Die hebben toch een onafhankelijke deal met Ecclestone?

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 18:24:44
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:28:41
Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 16:26:28
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:25:09
Wat hebben circuits, coureurs en talentenprogramma's precies te maken met het wel of niet overnemen van het team?

Als Red Bull stopt met Formule 1 stopt die sponsoring ook.
Of denk je dat ze talentenprogramma's en coureurs blijven sponsoren?
Ja dus? We hebben het over het overnemen van het team. Hoe is het talentenprogramma van Red Bull relevant voor het wel of niet overnemen van dat team?

Ja jij denkt dat iemand het totale project van Red Bull wil overnemen, of wat?
Nee, dat denk ik niet, vandaar dat ik aan JOU vraag waarom JIJ bent begonnen over het opleidingsprogramma en het circuit. IK heb die randzaken niet bij de discussie gehaald, dat heb JIJ gedaan in de context dat Red Bull honderden miljoenen waard zou zijn bij elkaar. Dat zal ongetwijfeld wel, maar niet alles hoeft worden te worden overgenomen. Dus nogmaals: waarom is het relevant dat die randzaken door JOU zijn benoemd in een discussie over de overname van het team en de daarbij behorende waarde van het team?

Sorry voor de delen in hoofdletters, maar ik snap niet zo goed waarom je niet gewoon een normaal antwoord kan geven op een vrij simpele vraag, en ik die vraag tot drie keer toe met stellen.

janke

Ik kan me niet voorstellen als RBR F1 ter ziele gaat dat ook gelijk de DTM en de andere race-klasses einde verhaal zijn. Red Bull is meer dan F1 alleen. Wie het complete Red Bull Racing wil overnemen moet wel met een best bedrag komen. En wil Mateschitz dit allemaal wel? Kan ik me met de beste wil niet voorstellen. Die man heeft benzine in zijn bloed.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 22 september 2015 - 18:51:46
Hoezo?  Die hebben toch een onafhankelijke deal met Ecclestone?

Valt ook niet onder het F1-team. Integendeel.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 18:55:53
Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 18:24:44
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:28:41
Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2015 - 16:26:28
Citaat van: Perton op 22 september 2015 - 16:25:09
Wat hebben circuits, coureurs en talentenprogramma's precies te maken met het wel of niet overnemen van het team?

Als Red Bull stopt met Formule 1 stopt die sponsoring ook.
Of denk je dat ze talentenprogramma's en coureurs blijven sponsoren?
Ja dus? We hebben het over het overnemen van het team. Hoe is het talentenprogramma van Red Bull relevant voor het wel of niet overnemen van dat team?

Ja jij denkt dat iemand het totale project van Red Bull wil overnemen, of wat?
Nee, dat denk ik niet, vandaar dat ik aan JOU vraag waarom JIJ bent begonnen over het opleidingsprogramma en het circuit. IK heb die randzaken niet bij de discussie gehaald, dat heb JIJ gedaan in de context dat Red Bull honderden miljoenen waard zou zijn bij elkaar. Dat zal ongetwijfeld wel, maar niet alles hoeft worden te worden overgenomen. Dus nogmaals: waarom is het relevant dat die randzaken door JOU zijn benoemd in een discussie over de overname van het team en de daarbij behorende waarde van het team?

Sorry voor de delen in hoofdletters, maar ik snap niet zo goed waarom je niet gewoon een normaal antwoord kan geven op een vrij simpele vraag, en ik die vraag tot drie keer toe met stellen.

omdat IK je vraag niet goed begreep, en die begrijp ik nu wel  ;)

Uiteraard hoeft alleen het team te worden overgenomen. Staat los van het talentenprogramma, circuit, etc. En Red Bull Racing en Toro Rosso kunnen ook nog los van elkaar staan... Dus ben het helemaal met je eens  ;)

Zou het wel enorme zonde vinden als Red Bull stopt. Wat wel opvalt was dat ze in beginjaren enorme gave feesten gaven, dat is al wat minder geworden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ok dan zijn we het eens inderdaad ;). Red Bull is een uitstekend team om over te nemen qua faciliteiten, al zal je alsnog wel in de buidel moeten tasten natuurlijk. Maar daarom is het ideaal voor een fabrieksteam, want die hebben dat geld wel. Nu hoeft dat natuurlijk niet per se VW te zijn, maar dat zou wel het meest logische zijn.

Hamilton#44

Zou BMW misschien een outsider kunnen zijn voor Red Bull?

Maikel0230

Ik denk dat met het VW schandaal op dit moment geen enkele fabrikant buiten de F1 nog durft.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 23 september 2015 - 10:39:03
Zou BMW misschien een outsider kunnen zijn voor Red Bull?

Die zijn net weg.