Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Robbert65 op 23 februari 2017 - 17:47:13
Citaat van: Jozef op 20 februari 2017 - 18:36:55
Citaat van: Sphinx op 17 februari 2017 - 10:44:24
Heb maar even de topictitel aangepast  :P

Kunnen we niet een nieuw topic? Hamilton-Rosberg is echt wel een verhaal voor de geschiedenis dus ik vind het bijna 'oneerbiedig' om zo'n topic te kapen voor een nieuwe tweestrijd die er misschien niet eens een is...

Ben het eigenlijk wel met je eens, zal even overleggen..


Wacht er maar mee toch de eerste race...Als Bottas braaf achter Hamilton aan blijft rijden, ja...dan kunnen we dit topic wel dichtgooien... ;D

Wings

Citaat van: Jozef op 20 februari 2017 - 18:36:55
Citaat van: Sphinx op 17 februari 2017 - 10:44:24
Heb maar even de topictitel aangepast  :P

Kunnen we niet een nieuw topic? Hamilton-Rosberg is echt wel een verhaal voor de geschiedenis dus ik vind het bijna 'oneerbiedig' om zo'n topic te kapen voor een nieuwe tweestrijd die er misschien niet eens een is...

Waarom een topic openen zonder bestaansrecht? Bottas gaat Hamilton geen pijn doen. We zijn snel klaar vrees ik.

Mickey

Ben d'r nog niet zo zeker van. Als Hemmie in het begin rake klappen krijgt kan het nog interessant worden.

Tuesday

het topic Hamilton vs Rosberg was natuurlijk ook alleen maar interessant omdat beiden voor de titel streden. Dus je kunt je afvragen of dit topic om het teamduel gaat/ging of om het WK-duel (dat toevallig tussen 2 teamgenoten ging). Misschien moeten we er zometeen wel Hamilton-Vettel van maken of Hamilton-Verstappen.

Jozef

Citaat van: Wings op 11 maart 2017 - 08:42:37
Citaat van: Jozef op 20 februari 2017 - 18:36:55
Citaat van: Sphinx op 17 februari 2017 - 10:44:24
Heb maar even de topictitel aangepast  :P

Kunnen we niet een nieuw topic? Hamilton-Rosberg is echt wel een verhaal voor de geschiedenis dus ik vind het bijna 'oneerbiedig' om zo'n topic te kapen voor een nieuwe tweestrijd die er misschien niet eens een is...

Waarom een topic openen zonder bestaansrecht? Bottas gaat Hamilton geen pijn doen. We zijn snel klaar vrees ik.

Dan is het helemaal jammer om een jaren oud topic van naam te veranderen voor niks...

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 23 februari 2017 - 17:47:13
Citaat van: Jozef op 20 februari 2017 - 18:36:55
Citaat van: Sphinx op 17 februari 2017 - 10:44:24
Heb maar even de topictitel aangepast  :P

Kunnen we niet een nieuw topic? Hamilton-Rosberg is echt wel een verhaal voor de geschiedenis dus ik vind het bijna 'oneerbiedig' om zo'n topic te kapen voor een nieuwe tweestrijd die er misschien niet eens een is...

Ben het eigenlijk wel met je eens, zal even overleggen..
het lijkt me toch dat iedereen het daar wel mee eens is. Het is/lijkt misschien maar een kleinigheidje, maar Rosberg-Hamilton is wel gewoon 4 jaar F1 geschiedenis. Voor elke nieuwe race worden er minimaal 3 nieuwe topics aangemaakt.

Wings

Lood om oud-ijzer. Info blijft beschikbaar en bovendien in beeld als de discussie continueert.

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 12 maart 2017 - 08:12:43
Citaat van: Robbert65 op 23 februari 2017 - 17:47:13
Citaat van: Jozef op 20 februari 2017 - 18:36:55
Citaat van: Sphinx op 17 februari 2017 - 10:44:24
Heb maar even de topictitel aangepast  :P

Kunnen we niet een nieuw topic? Hamilton-Rosberg is echt wel een verhaal voor de geschiedenis dus ik vind het bijna 'oneerbiedig' om zo'n topic te kapen voor een nieuwe tweestrijd die er misschien niet eens een is...

Ben het eigenlijk wel met je eens, zal even overleggen..
het lijkt me toch dat iedereen het daar wel mee eens is. Het is/lijkt misschien maar een kleinigheidje, maar Rosberg-Hamilton is wel gewoon 4 jaar F1 geschiedenis. Voor elke nieuwe race worden er minimaal 3 nieuwe topics aangemaakt.
Ik heb het bij Gloudisaurus neergelegd, die beslist :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

misschien een speciaal topic voor teamduels?

robbert

inderdaad dat zou nog goed zijn. Top idee Tuesday! ;)

Tuesday

Citaat van: robbert op 14 maart 2017 - 09:03:42
inderdaad dat zou nog goed zijn. Top idee Tuesday! ;)
geniaal idee idd ;)

Robbert65

eenieder kan hier een nieuw topic aanmaken jongens, dus ga je gang. Het is idd een prima idee!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Nou, heb vandaag wel gezien dat Bottas geen concurrent is voor Hamilton. Vrees dat het bij 1 jaar blijft voor Nico Bottas...  ;D [Niets ten nadele van Nico]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

#538
Ook ik vind Bottas tegenvallen. Hij mag best een stukje minder zijn dan zijn topman (dat was misschien ook wel de heimelijke wens van Mercedes), maar dan moet hij ook de anderen achter zich zien te houden, wat tot op heden niet lukte, zowel in kwalificatie als in race.
Met dit alles laat Bottas ook zien hoe goed Rosberg was.

Mickey

Ik vind dat we Bottas niet zo snel moeten diskwalificeren. Hij zit net twee races in die auto. Zal binnen het team zijn draai moeten vinden en nog moeten wennen aan de auto. Geef het een paar maanden en dan kijken we opnieuw.