Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 00:13:56
Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 23:59:16
Jij moet beter lezen. Ik zeg dat als complicaties een rol zouden spelen. Ze spelen blijkbaar geen rol. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik in dergelijke hypothetische situaties serieuze complicaties bedoel of moet ik voortaan echt alles op kleuterniveau opschrijven?
je reageerde duidelijk op wat ik zei. Kom op zeg.
Tsja en in jouw posts kwam ook naar voren dat er geen probleem is met de zwangerschap sinds Australië, dus dan is het nogal wiedes dat ik niet op een reële situatie reageer. Maar ik zal voortaan wel alles in een duidelijk stappenplan uitleggen voor je.

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 17 april 2015 - 02:46:58
Ik ga me niet mengen in die discussie over wat wel en niet bedoeld zou zijn.

On topic dit:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/118531

Opmerkelijk dat Rosberg zegt dat als het weer zou gebeuren, hij weer zo van zich zou laten horen. Nu vraag ik mij af of hij bedoelt later in de teambespreking of tijdens de persconferentie. Ik kan mij toch niet voorstellen dat de teamleiding van Mercedes op nog zo'n rel zit te wachten?
Zoals ik het lees denk ik de persconferentie, want het lijkt me dat ze in de teambespreking sowieso altijd al wel duidelijk maken wat ze vinden. Of dat verstandig is weet ik niet, hij heeft de publieke opinie al best wel tegen zich. Maar goed, da's zijn keuze. Als die elk weekend zeurt, zal er vast wel een keer een weekend komen waarin die gelijk krijgt.

Tuesday

Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 10:23:11
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 00:13:56
Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 23:59:16
Jij moet beter lezen. Ik zeg dat als complicaties een rol zouden spelen. Ze spelen blijkbaar geen rol. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik in dergelijke hypothetische situaties serieuze complicaties bedoel of moet ik voortaan echt alles op kleuterniveau opschrijven?
je reageerde duidelijk op wat ik zei. Kom op zeg.
Tsja en in jouw posts kwam ook naar voren dat er geen probleem is met de zwangerschap sinds Australië, dus dan is het nogal wiedes dat ik niet op een reële situatie reageer. Maar ik zal voortaan wel alles in een duidelijk stappenplan uitleggen voor je.
idd, ik heb het over een situatie waarin er niet zoveel aan de hand is. Daarin vind ik dat je gewoon professioneel moet zijn. Vervolgens koppel jij dat aan een hypothetische situatie waarin er wel iets serieus aan de hand is en gebruikt termen als 'we hebben het wel over een fucking kind'. Ik vind dat vreemd als ik zelf al aan heb gegeven dat het een ander verhaal wordt als er iets serieus aan de hand is. Kortom je zegt grotendeels hetzelfde als dat ik zeg, maar met die laatste zin trek je mijn post een beetje in het belachelijke, waardoor ik tot de conclusie kom dat je het niet helemaal goed hebt gelezen.


FolkertE

Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 12:56:55
Citaat van: Perton op 17 april 2015 - 10:23:11
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 00:13:56
Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 23:59:16
Jij moet beter lezen. Ik zeg dat als complicaties een rol zouden spelen. Ze spelen blijkbaar geen rol. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik in dergelijke hypothetische situaties serieuze complicaties bedoel of moet ik voortaan echt alles op kleuterniveau opschrijven?
je reageerde duidelijk op wat ik zei. Kom op zeg.
Tsja en in jouw posts kwam ook naar voren dat er geen probleem is met de zwangerschap sinds Australië, dus dan is het nogal wiedes dat ik niet op een reële situatie reageer. Maar ik zal voortaan wel alles in een duidelijk stappenplan uitleggen voor je.
idd, ik heb het over een situatie waarin er niet zoveel aan de hand is. Daarin vind ik dat je gewoon professioneel moet zijn. Vervolgens koppel jij dat aan een hypothetische situatie waarin er wel iets serieus aan de hand is en gebruikt termen als 'we hebben het wel over een fucking kind'. Ik vind dat vreemd als ik zelf al aan heb gegeven dat het een ander verhaal wordt als er iets serieus aan de hand is. Kortom je zegt grotendeels hetzelfde als dat ik zeg, maar met die laatste zin trek je mijn post een beetje in het belachelijke, waardoor ik tot de conclusie kom dat je het niet helemaal goed hebt gelezen.
[/quote
Maar wie zijn wij om te bepalen wanneer iemand proffesioneel moet gedragen en de last van de problemen die iemand dan wel of niet zou hebben, maar aan de kant moet schuiven. Iedereen heeft wel iets waardoor hij gewoon niet lekker in zijn vel komt te zitten en zijn prestaties er onder gaan lijden. En soms kan het allemaal net wat te veel zijn en dan kan iedereen wel roepen dat hij zich professioneel moet gedragen, maar dat is heel erg makkelijk gezegd.

Kootje

Nee Folkert, je ziet het verkeerd. Hij verdient wel $15 mln per jaar hè? ;)




(voor als het niet duidelijk was, dit was sarcastisch bedoeld)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 17 april 2015 - 13:35:46
Nee Folkert, je ziet het verkeerd. Hij verdient wel $15 mln per jaar hè? ;)




(voor als het niet duidelijk was, dit was sarcastisch bedoeld)
nogmaals, het gaat niet om die 15 miljoen, maar waarom je die krijgt. Mensen die zoveel geld verdienen dragen doorgaans veel verantwoordelijkheid en daar horen ook bepaalde capaciteiten bij. Dan mag je niet bij het minste of geringste uit het veld geslagen zijn. Dan is liefdesverdriet geen excuus om niet te presteren. En voor de duidelijk, ik spreek niet voor mezelf, want ik ben wat dat betreft ook een watje, maar zo werkt het nou eenmaal in de top van sport of bedrijfsleven.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 17 april 2015 - 13:35:46
Nee Folkert, je ziet het verkeerd. Hij verdient wel $15 mln per jaar hè? ;)




(voor als het niet duidelijk was, dit was sarcastisch bedoeld)
Sarcastisch of niet, je beledigd me dus vind ik je een ouwe pruim :P >:(


@Tuesday: Dat is toch echt zo'n onzin. Omdat hij dus veel verdiener is en dus een soort van voorbeeldfunctie heeft, mag een coureur niet leiden onder liefdes verdriet. Dat is makkelijk te zeggen, maar iedereen reageerd daar anders op. Van liefdes verdiet kan je echt goed ziek zijn en dan mag je echt wel als excuus gebruiken.
Ik weet dat je niet meer reageert op mij, maar wilde dat toch ff zeggen.

Kootje

Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 13:46:15
nogmaals, het gaat niet om die 15 miljoen, maar waarom je die krijgt. Mensen die zoveel geld verdienen dragen doorgaans veel verantwoordelijkheid en daar horen ook bepaalde capaciteiten bij. Dan mag je niet bij het minste of geringste uit het veld geslagen zijn. Dan is liefdesverdriet geen excuus om niet te presteren. En voor de duidelijk, ik spreek niet voor mezelf, want ik ben wat dat betreft ook een watje, maar zo werkt het nou eenmaal in de top van sport of bedrijfsleven.

Met andere woorden: Iemand die zoveel verdient mag geen mens meer zijn? ???

FolkertE

Citaat van: Kootje op 17 april 2015 - 14:33:10
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 13:46:15
nogmaals, het gaat niet om die 15 miljoen, maar waarom je die krijgt. Mensen die zoveel geld verdienen dragen doorgaans veel verantwoordelijkheid en daar horen ook bepaalde capaciteiten bij. Dan mag je niet bij het minste of geringste uit het veld geslagen zijn. Dan is liefdesverdriet geen excuus om niet te presteren. En voor de duidelijk, ik spreek niet voor mezelf, want ik ben wat dat betreft ook een watje, maar zo werkt het nou eenmaal in de top van sport of bedrijfsleven.

Met andere woorden: Iemand die zoveel verdient mag geen mens meer zijn? ???
Precies, hoe meer je verdiend hoe minder emoties je mag vertonen. Dat is ook voor mij de reden waarom ik heb besloten nooit miljonair te worden. ;D.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 17 april 2015 - 14:33:10
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 13:46:15
nogmaals, het gaat niet om die 15 miljoen, maar waarom je die krijgt. Mensen die zoveel geld verdienen dragen doorgaans veel verantwoordelijkheid en daar horen ook bepaalde capaciteiten bij. Dan mag je niet bij het minste of geringste uit het veld geslagen zijn. Dan is liefdesverdriet geen excuus om niet te presteren. En voor de duidelijk, ik spreek niet voor mezelf, want ik ben wat dat betreft ook een watje, maar zo werkt het nou eenmaal in de top van sport of bedrijfsleven.

Met andere woorden: Iemand die zoveel verdient mag geen mens meer zijn? ???
zo lees jij het blijkbaar. Dan kan ik er net zo goed mee ophouden.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 17 april 2015 - 14:36:43
Citaat van: Kootje op 17 april 2015 - 14:33:10
Citaat van: Tuesday op 17 april 2015 - 13:46:15
nogmaals, het gaat niet om die 15 miljoen, maar waarom je die krijgt. Mensen die zoveel geld verdienen dragen doorgaans veel verantwoordelijkheid en daar horen ook bepaalde capaciteiten bij. Dan mag je niet bij het minste of geringste uit het veld geslagen zijn. Dan is liefdesverdriet geen excuus om niet te presteren. En voor de duidelijk, ik spreek niet voor mezelf, want ik ben wat dat betreft ook een watje, maar zo werkt het nou eenmaal in de top van sport of bedrijfsleven.

Met andere woorden: Iemand die zoveel verdient mag geen mens meer zijn? ???
Precies, hoe meer je verdiend hoe minder emoties je mag vertonen. Dat is ook voor mij de reden waarom ik heb besloten nooit miljonair te worden. ;D .


ik heb er geen moeite mee, maar ben nog steeds geen miljonair... :-[


;)

Leroy

MERCEDES VERLIEST GEDULD MET CONTRACT HAMILTON
Gepubliceerd op 17 Apr 2015 15:29
imageDe onderhandelingen tussen Mercedes en Lewis Hamilton over een nieuw contract zijn nog altijd niet beklonken. Beide partijen verkondigen steeds al weken dat ze met de laatste details bezig zijn, maar dat duurt allemaal wel erg lang. In de paddock ontstaan steeds meer twijfels of Hamilton wel een nieuwe verbintenis bij Mercedes gaat tekenen, meldt Auto Motor und Sport.

De regerend wereldkampioen zou in Ferrari een steeds interessanter alternatief zijn. De Scuderia timmert sportief aan de weg en de mythe van Maranello heeft ook aantrekkingskracht op Hamilton. Hij zou dan een duo moeten vormen met Sebastian Vettel. Eerder deze week sijpelde juist naar buiten dat Ferrari overweegt de optie in het contract van Kimi Raikkonen te lichten.

Hoe dan ook, Mercedes is ondertussen wel een beetje klaar met de voortslepende gesprekken. Motorsportbaas Toto Wolff bezweert dat het bijna rond is. "Lewis is een van de beste coureurs van het team. Wij zijn een topteam. Het is normaal dat rijders alle opties afwegen. Maar Ferrari is geen thema. We zijn echt op het punt aanbeland dat het alleen nog om de details gaat."

Teampresident Niki Lauda voegde toe: "De discussie is overbodig, wij willen door met ons droomduo. Ik zou het fijn zijn als we snel een einde kunnen breien aan deze hele kwestie."

FolkertE

Slechte kop voor het artikel. Nergens staat ook maar iets dat het er op lijkt dat Mercedes het geduld verliest. Wel dat ze het liever zo snel mogelijk rond willen hebben.

Wat is de bron, Leroy?

Maar ik zou niet heel erg verbaasd zijn als Lewis ineens tekent bij Ferrari. En Kimi misschien bij Mercedes?

0634

Citaat van: Leroy op 17 april 2015 - 16:21:05
"Lewis is een van de beste coureurs van het team.

Ze hebben er twee!

Wie heeft dit stuk vertaald?