Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

0634

Vorig jaar boterde het ook niet zo tussen Hamilton en Rosberg. Wat was er toen aan de hand met mevr. Rosberg? Vind het vooral een hele hoop bs gespeculeer om niks. 

FolkertE

Maar toen leek Rosberg stabieler en kwam hij niet met rare uitspraken naar de media toe. Toen was het voornamelijk Hamilton die zwak leek en de media over zich heen kreeg, na Spa is het voornamelijk Rosberg die mentaal zwakker leek.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 16 april 2015 - 21:38:17
Maar toen leek Rosberg stabieler en kwam hij niet met rare uitspraken naar de media toe. Toen was het voornamelijk Hamilton die zwak leek en de media over zich heen kreeg, na Spa is het voornamelijk Rosberg die mentaal zwakker leek.


Viel mij ook op, ook dit seizoen...maar Hamilton begint weer naast zijn schoenen te lopen. Dus het zal wel in 'evenwicht' blijven...Hebben wij wat om over te 'bomen'...

0634

Citaat van: FolkertE op 16 april 2015 - 21:38:17
Maar toen leek Rosberg stabieler en kwam hij niet met rare uitspraken naar de media toe. Toen was het voornamelijk Hamilton die zwak leek en de media over zich heen kreeg, na Spa is het voornamelijk Rosberg die mentaal zwakker leek.

Hier was ook niks raars aan. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar raar was het niet. Er werd hem wat gevraagd en hij gaf antwoord. Ik zou het zeker niet zo gedaan hebben, maar er was niet veel raars aan.

Je zegt het bovendien zelf al: na Spa. Toen was mevr Rosberg nog lang niet zwanger volgens mij  ;).

NielsD

Citaat van: Franky R. op 16 april 2015 - 21:39:54
Citaat van: FolkertE op 16 april 2015 - 21:38:17
Maar toen leek Rosberg stabieler en kwam hij niet met rare uitspraken naar de media toe. Toen was het voornamelijk Hamilton die zwak leek en de media over zich heen kreeg, na Spa is het voornamelijk Rosberg die mentaal zwakker leek.


Viel mij ook op, ook dit seizoen...maar Hamilton begint weer naast zijn schoenen te lopen. Dus het zal wel in 'evenwicht' blijven...Hebben wij wat om over te 'bomen'...

Naast zijn schoenen te lopen? Vind ik juist helemaal niet. Hij doet gewoon zijn ding en kan uitspraken van anderen gelijk naast zich neerleggen. Hij zit gewoon enorm goed in zijn vel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 16 april 2015 - 22:19:06
Citaat van: FolkertE op 16 april 2015 - 21:38:17
Maar toen leek Rosberg stabieler en kwam hij niet met rare uitspraken naar de media toe. Toen was het voornamelijk Hamilton die zwak leek en de media over zich heen kreeg, na Spa is het voornamelijk Rosberg die mentaal zwakker leek.

Hier was ook niks raars aan. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar raar was het niet. Er werd hem wat gevraagd en hij gaf antwoord. Ik zou het zeker niet zo gedaan hebben, maar er was niet veel raars aan.

Je zegt het bovendien zelf al: na Spa. Toen was mevr Rosberg nog lang niet zwanger volgens mij  ;).
Nou ja raar is misschien ook niet goed geformuleerd, maar hij deed wel een aantal onzekere en gewaagde uitspraken, iets wat vorig jaar niet het geval was. En dat is eigenlijk precies wat ik bedoelde, vorig jaar was ze niet zwanger (iig dat hoop ik voor hun, anders hebben we straks een reuze baby) en was het probleem tussen hem en Hamilton voornamelijk wederzijdse plaagstootjes. Nu lijkt het meer op dat Rosberg probeert Hamilton in onbelans te brengen met gewaagde opmerkingen en Hamilton die zich er niks van aan trekt en het antwoord op de baan geeft.

0634

Dat geloof ik best, dat Rosberg Lewis in onbalans probeert te brengen. En daarmee is dát dus de reden, en niet de al dan niet bestaande zwangerschapsperikelen.

FolkertE

Klopt, maar dat hij gefrustreerder over komt, komt
Door de vermoedelijke moeilijke zwangerschap.

0634


Perton

Maar goed, da's ook maar speculatie. Inmiddels lijkt de discussie zich ontwikkeld te hebben alsof dat een feit zou zijn.

Enige wat ik daar verder nog over heb te zeggen is dat mocht dat inderdaad een rol spelen ik begrip heb voor zijn gedrag, en ik het onzin vind dat in een dergelijke hypothetische situatie iemand maar professioneel moet zijn, omdat ie 15 miljoen euro krijgt. Het gaat om een fucking kind. Ik denk dat vrij weinig mensen dan lachend dagelijks de polonaise dansen.


-edit- Jeroen kwam tussendoor.

Tuesday

Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 23:31:54
Maar goed, da's ook maar speculatie. Inmiddels lijkt de discussie zich ontwikkeld te hebben alsof dat een feit zou zijn.

Enige wat ik daar verder nog over heb te zeggen is dat mocht dat inderdaad een rol spelen ik begrip heb voor zijn gedrag, en ik het onzin vind dat in een dergelijke hypothetische situatie iemand maar professioneel moet zijn, omdat ie 15 miljoen euro krijgt. Het gaat om een fucking kind. Ik denk dat vrij weinig mensen dan lachend dagelijks de polonaise dansen.


-edit- Jeroen kwam tussendoor.
je moet beter lezen jongen. Ik zeg toch dat als het serieus is, het een ander verhaal wordt (zie Robert Gesink).  Maar Rosberg heeft zelf al aangeven dat de baby ok, alleen dat zn vriendin er veel last van heeft. Het gaat niet om die 15 miljoen, maar waarom je die 15 miljoen krijgt. Het gaat niet om het geld, maar om de verantwoordelijkheid die het met zich mee brengt. En zoals gezegd, uiteraard ligt er wel ergens een grens, maar F1 en topsport in t algemeen zijn toch wel vrij hard wat dat betreft.

Perton

Jij moet beter lezen. Ik zeg dat als complicaties een rol zouden spelen. Ze spelen blijkbaar geen rol. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik in dergelijke hypothetische situaties serieuze complicaties bedoel of moet ik voortaan echt alles op kleuterniveau opschrijven?

Tuesday

Citaat van: Perton op 16 april 2015 - 23:59:16
Jij moet beter lezen. Ik zeg dat als complicaties een rol zouden spelen. Ze spelen blijkbaar geen rol. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik in dergelijke hypothetische situaties serieuze complicaties bedoel of moet ik voortaan echt alles op kleuterniveau opschrijven?
je reageerde duidelijk op wat ik zei. Kom op zeg.

Pancake Shield

Ik ga me niet mengen in die discussie over wat wel en niet bedoeld zou zijn.

On topic dit:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/118531

Opmerkelijk dat Rosberg zegt dat als het weer zou gebeuren, hij weer zo van zich zou laten horen. Nu vraag ik mij af of hij bedoelt later in de teambespreking of tijdens de persconferentie. Ik kan mij toch niet voorstellen dat de teamleiding van Mercedes op nog zo'n rel zit te wachten?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634