Sepang: Man vd Race

Gestart door Kootje, 29 maart 2015 - 12:57:30

« vorige - volgende »

Er kon er maar eentje winnen, maar wie vond jij het beste?

Vettel
19 (70.4%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (7.4%)
Bottas
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Verstappen
6 (22.2%)
Sainz jr.
0 (0%)
Kvyatt
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Iemand anders, namelijk: ...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 12 april 2015 - 12:57:30

FolkertE

@Kootje

Ik vind dat een typische verklaring van Kimi, die heeft nooit zin in wat als of wie er fouten heeft gemaakt. Hij is volgens mij al lang bij gekomen van zijn katers en bezig voor China. Maar in mijn ogen verwoord hij precies wat ik denken, door de omstandigheden was het zeer lastig om Q3 te halen. Door dat mensen achter hem pushte en hij probeerde Ericsson probeerde in te halen.

0634

Ik vind het prima. Kimi heeft gefaald. Voor mij overduidelijk. Punt. Ik zeg er verder niks meer over.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 17:24:41
Ik vind het prima. Kimi heeft gefaald. Voor mij overduidelijk. Punt. Ik zeg er verder niks meer over.
Eerst zei je nog dat je niet alles goed had terug gekeken of kon herinneren, maar je bent er wel heilig van overtuigd dat alleen Kimi faalde en dat vind ik gewoon "oneerlijk" tegen over Kimi. Dan kan het team verprutsen wat ze willen en is enkel de rijder schuldig, ook al kon de rijder er niks aan doen dat hij in die situatie terecht kwam.
Maar goed, ik laat het er ook maar bij.

0634

Dan vindt je het niet eerlijk. Prima.

janke

Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 17:24:41
Ik vind het prima. Kimi heeft gefaald. Voor mij overduidelijk. Punt. Ik zeg er verder niks meer over.

Falen en terugkomen naar een vierde stek. Wat een kluns is die Raikkonen toch. :)
Some things are too important to be left in the past.

Perton

gezien het tempo van Mercedes en Ferrari had ie ook minstens 2e kunnen worden, dus leuk dat ie vierde werd.

janke

#141
Citaat van: Perton op 03 april 2015 - 21:38:27
dus leuk dat ie vierde werd.

Verdiend vierde en ik vond het leuk.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 03 april 2015 - 20:57:00
Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 17:24:41
Ik vind het prima. Kimi heeft gefaald. Voor mij overduidelijk. Punt. Ik zeg er verder niks meer over.

Falen en terugkomen naar een vierde stek. Wat een kluns is die Raikkonen toch. :)

We hadden het over zaterdag. Toen werd hij geen vierde. En ik noemde hem (nu) geen kluns.

janke

#143
Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 22:27:09
Citaat van: janke op 03 april 2015 - 20:57:00
Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 17:24:41
Ik vind het prima. Kimi heeft gefaald. Voor mij overduidelijk. Punt. Ik zeg er verder niks meer over.

Falen en terugkomen naar een vierde stek. Wat een kluns is die Raikkonen toch. :)

We hadden het over zaterdag. Toen werd hij geen vierde. En ik noemde hem (nu) geen kluns.

Over zaterdag heb ik het zelf gehad. Lees even terug als je tijd hebt of het je interesse wekt. Ik heb het over zijn race. Daar was hij zeker geen sukkel, VIND IK.  In de race had hij zijn lekke band, zijn eigen fout of niet. Maar het beste wat hij daarna brengt is toch prima??  Ja Raikkonen is een kluns.

Jij noemt het falen, leg mij even uit het verschil dat iemand faalt, of een kluns is. Vraag.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Hij reed een prima damage control race. Maar dat had ik al gezegd. Geloof ik.

janke

Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 22:57:03
Hij reed een prima damage control race. Maar dat had ik al gezegd. Geloof ik.

Dit vind ik zo nep van je .
Some things are too important to be left in the past.


Perton

Jeroen is dan ook wel de Kim kardashian van dit forum.

0634

Maar dan met een veel prettiger lichaam.

Tuesday

Citaat van: janke op 03 april 2015 - 23:15:07
Citaat van: Jeroen op 03 april 2015 - 22:57:03
Hij reed een prima damage control race. Maar dat had ik al gezegd. Geloof ik.

Dit vind ik zo nep van je .
Jeroen heeft het toch duidelijk alleen over kwalificatie (Q2), of niet? Je kunt de enige dag falen en de andere dag een geweldige prestatie leveren.