Sepang: Man vd Race

Gestart door Kootje, 29 maart 2015 - 12:57:30

« vorige - volgende »

Er kon er maar eentje winnen, maar wie vond jij het beste?

Vettel
19 (70.4%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (7.4%)
Bottas
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Verstappen
6 (22.2%)
Sainz jr.
0 (0%)
Kvyatt
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Iemand anders, namelijk: ...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 12 april 2015 - 12:57:30

janke

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 16:53:30
Hé, ik vond Vettel ook prima, maar de Ferrari-verbouwing is veel en veel breder dan Vettel he. Iedereen is daar vervangen dus het lijkt me wel wat ver gaan omdan alles aan Vettel op te hangen. Ik zou ook een groot compliment willen maken naar James Allison. Dit is zijn eerste echte Ferrari.

En nogmaals, voor de fans: Ja, Vettel was geweldig en ja, ik gun het hem ook heel erg. Maar bij Ferrari is meer gebeurd dan een rijderswissel.

Helemaal mee eens. Ook de nieuwe teamchef is een verademing. Gewoon lekker tussen alle medewerkers aanwezig. Dat heb ik Dominicali nooit zien doen. Inderdaad Jeroen, Ferrari is veranderd. Alonso zal balen.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 16:53:30
Hé, ik vond Vettel ook prima, maar de Ferrari-verbouwing is veel en veel breder dan Vettel he. Iedereen is daar vervangen dus het lijkt me wel wat ver gaan omdan alles aan Vettel op te hangen. Ik zou ook een groot compliment willen maken naar James Allison. Dit is zijn eerste echte Ferrari.

En nogmaals, voor de fans: Ja, Vettel was geweldig en ja, ik gun het hem ook heel erg. Maar bij Ferrari is meer gebeurd dan een rijderswissel.

Natuurlijk, Vettel heeft nog zo goed als niks bijgedragen aan die goeie auto die er staat. Maar de hele sfeer bij het team is omgeslagen, dat zie je zelfs op het tv-scherm, en bij Ferrari zeggen ze zelf dat dat voor een groot deel aan Vettel ligt. En dat geloof ik ook wel.

Ik heb medelijden met Mattiacci. Volgens mij is dit voor een groot stuk ook zijn werk, waar Arrivabene (die zijn naam écht niet gestolen heeft) nu de vruchten van mag komen plukken.

janke

Citaat van: Jozef op 29 maart 2015 - 17:02:19
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 16:53:30
Hé, ik vond Vettel ook prima, maar de Ferrari-verbouwing is veel en veel breder dan Vettel he. Iedereen is daar vervangen dus het lijkt me wel wat ver gaan omdan alles aan Vettel op te hangen. Ik zou ook een groot compliment willen maken naar James Allison. Dit is zijn eerste echte Ferrari.

En nogmaals, voor de fans: Ja, Vettel was geweldig en ja, ik gun het hem ook heel erg. Maar bij Ferrari is meer gebeurd dan een rijderswissel.

Natuurlijk, Vettel heeft nog zo goed als niks bijgedragen aan die goeie auto die er staat. Maar de hele sfeer bij het team is omgeslagen, dat zie je zelfs op het tv-scherm, en bij Ferrari zeggen ze zelf dat dat voor een groot deel aan Vettel ligt. En dat geloof ik ook wel.

Ik heb medelijden met Mattiacci. Volgens mij is dit voor een groot stuk ook zijn werk, waar Arrivabene (die zijn naam écht niet gestolen heeft) nu de vruchten van mag komen plukken.

Zou best kunnen, maar ik heb het er over hoe je met je medewerkers omgaat. Daar is Arrivabene voor mij toch een hele grote verbetering in. Het lijkt allemaal niet meer zo gestresst.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 16:57:58
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 16:53:30
Hé, ik vond Vettel ook prima, maar de Ferrari-verbouwing is veel en veel breder dan Vettel he. Iedereen is daar vervangen dus het lijkt me wel wat ver gaan omdan alles aan Vettel op te hangen. Ik zou ook een groot compliment willen maken naar James Allison. Dit is zijn eerste echte Ferrari.

En nogmaals, voor de fans: Ja, Vettel was geweldig en ja, ik gun het hem ook heel erg. Maar bij Ferrari is meer gebeurd dan een rijderswissel.

Helemaal mee eens. Ook de nieuwe teamchef is een verademing. Gewoon lekker tussen alle medewerkers aanwezig. Dat heb ik Dominicali nooit zien doen. Inderdaad Jeroen, Ferrari is veranderd. Alonso zal balen.

Ja die Arrivabene is me wel een karakter.  Mag hem wel.

Franky R.

Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 17:14:13


Zou best kunnen, maar ik heb het er over hoe je met je medewerkers omgaat. Daar is Arrivabene voor mij toch een hele grote verbetering in. Het lijkt allemaal niet meer zo gestresst.


Dat heeft er IMHO er meer mee te maken dat Luca di Montezemolo is opgedonderd. Die man kwam telkens met allerlei verhalen en eisen, en het hielp ook niet als hij dominant aanwezig was in de garagebox. Ik heb Marchionne sinds de start van het seizoen niet gehoord. Al zal dat vandaag misschien anders zijn, maar dan nog zal die man een voornamelijk positieve boodschap verspreiden.

Franky R.

Ben eruit. Heb op Vettel gestemd... :)

Sabai


0634

Citaat van: Jozef op 29 maart 2015 - 17:02:19
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2015 - 16:53:30
Hé, ik vond Vettel ook prima, maar de Ferrari-verbouwing is veel en veel breder dan Vettel he. Iedereen is daar vervangen dus het lijkt me wel wat ver gaan omdan alles aan Vettel op te hangen. Ik zou ook een groot compliment willen maken naar James Allison. Dit is zijn eerste echte Ferrari.

En nogmaals, voor de fans: Ja, Vettel was geweldig en ja, ik gun het hem ook heel erg. Maar bij Ferrari is meer gebeurd dan een rijderswissel.

Natuurlijk, Vettel heeft nog zo goed als niks bijgedragen aan die goeie auto die er staat. Maar de hele sfeer bij het team is omgeslagen, dat zie je zelfs op het tv-scherm, en bij Ferrari zeggen ze zelf dat dat voor een groot deel aan Vettel ligt. En dat geloof ik ook wel.

Ik heb medelijden met Mattiacci. Volgens mij is dit voor een groot stuk ook zijn werk, waar Arrivabene (die zijn naam écht niet gestolen heeft) nu de vruchten van mag komen plukken.

Natuurlijk is de sfeer anders. Vorig jaar was een ramp. Nu staan er allemaal frisse mensen met nieuw elan. De wagen oogt vanaf Jerez al heel aardig. Nogal wiedes dat de sfeer nu beter is. Ik geloof gerust dat de open Vettel een bepaald elan brengt maar de grote ommezwaai ligt niet aan 1 man in zo'n enorme organisatie.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 17:32:02
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 17:25:55
Ben eruit. Heb op Vettel gestemd... :)


Wijze keuze  ;)


Och, gewoon een eerlijke keuze. Vettel deed het gewoon echt goed. :)
Maar ik hoop wel dat ze nu wakker zijn bij Mercedes, al goed dat Vettel won. Meteen dat gelul over Mercedes' dominantie afgelopen..

Perton

Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 17:25:26
Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 17:14:13


Zou best kunnen, maar ik heb het er over hoe je met je medewerkers omgaat. Daar is Arrivabene voor mij toch een hele grote verbetering in. Het lijkt allemaal niet meer zo gestresst.


Dat heeft er IMHO er meer mee te maken dat Luca di Montezemolo is opgedonderd. Die man kwam telkens met allerlei verhalen en eisen, en het hielp ook niet als hij dominant aanwezig was in de garagebox. Ik heb Marchionne sinds de start van het seizoen niet gehoord. Al zal dat vandaag misschien anders zijn, maar dan nog zal die man een voornamelijk positieve boodschap verspreiden.
Wacht maar af, het blijft een Italiaan, dat komt vanzelf wel.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 17:49:06
Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 17:32:02
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 17:25:55
Ben eruit. Heb op Vettel gestemd... :)


Wijze keuze  ;)


Och, gewoon een eerlijke keuze. Vettel deed het gewoon echt goed. :)
Maar ik hoop wel dat ze nu wakker zijn bij Mercedes, al goed dat Vettel won. Meteen dat gelul over Mercedes' dominantie afgelopen..

Was maar een grapje.  Ik geloof niet dat hun dominantie nu over is. Ik verwacht dat op sommige banen die Ferrari goed liggen ze het lastig krijgen maar over het geheel gezien de beste zullen blijven.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 18:47:54
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 17:49:06
Citaat van: Sabai op 29 maart 2015 - 17:32:02
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2015 - 17:25:55
Ben eruit. Heb op Vettel gestemd... :)


Wijze keuze  ;)


Och, gewoon een eerlijke keuze. Vettel deed het gewoon echt goed. :)
Maar ik hoop wel dat ze nu wakker zijn bij Mercedes, al goed dat Vettel won. Meteen dat gelul over Mercedes' dominantie afgelopen..

Was maar een grapje.  Ik geloof niet dat hun dominantie nu over is. Ik verwacht dat op sommige banen die Ferrari goed liggen ze het lastig krijgen maar over het geheel gezien de beste zullen blijven.
Ok dan! ;)

0634

Ik geloof trouwens dat hun dominantie best wel eens voorbij kan zijn. Ik zie ze nog steeds het WK winnen, maar het echte dominante zou toch wel eens minder kunnen zijn. Dat had ik na AUS niet verwacht.

Arthur

Ik heb op Vettel gestemd maar natuurlijk een vette pluim voor Ferrari. Wat een comeback! En nu maar hopen dat we een puik seizoen krijgen. Voelt zoals MSC naar Ferrari kwam in 1996. Werkelijk een verademing.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Nou, dat belooft niet veel goeds dan :P.