Sepang: Man vd Race

Gestart door Kootje, 29 maart 2015 - 12:57:30

« vorige - volgende »

Er kon er maar eentje winnen, maar wie vond jij het beste?

Vettel
19 (70.4%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Räikkönen
2 (7.4%)
Bottas
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Verstappen
6 (22.2%)
Sainz jr.
0 (0%)
Kvyatt
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Iemand anders, namelijk: ...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 12 april 2015 - 12:57:30

Kootje

Zelf ga ik ditmaal voor Vettel.

Niet zozeer vanwege zijn winst, maar vooral vanwege zijn podiumoptreden. Eindelijk zag ik daar weer de Vettel van voor z'n titels. Die vrolijke, humorvolle Duitser die met volle teugen geniet van het F1 coureur zijn, in tegenstelling tot die ietwat arrogante en huilerige meervoudig WK die hij de laatste jaren was.

Eervolle vermelding voor Max die knap standhield en mooie gevechten liet zien, maar ook voor Kimi die zich  subliem terugvocht na z'n lekke band.

Perton

Met Kootje eens, al is dat niet per se de reden om op Vettel te stemmen. Ik zei het in het racetopic al: degene die de strategie zou laten werken (Hamilton of Vettel) zou mijn stem krijgen, of Verstappen. En hoewel ik Verstappen uitermate sterk vond vandaag en hij echt maximaal heeft gepresteerd volgens mij, kies ik dan toch voor Vettel.

Met inderdaad eervolle vermeldingen voor Verstappen, Raikkonen en Pérez. Die man heeft me op de vroege ochtend nog een beetje laten lachen.

Fietser

Ik kan niet om Vettel heen. Hij dus.

Pancake Shield

Weinig twijfel erover. Vettel heeft gewoon meer dan uitstekend gepresteerd en wist op de baan zowel Rosberg als Hamilton te pakken. Uitstekend gereden en laat Mercedes zien dat het nog lang niet uitgemaakt is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Vettel, om bovenstaande redenen.

0634

Verstappen. Omdat hij net zo goed reed als Vettel en Raikkonen, maar een Nederlander is.

Franky R.

Ik twijfel tussen Vettel en Verstappen...ik kom er nog op terug... 8)

Fabian

Vettel, snaarstrakke race met dito strategie.

FolkertE

Max, want Max had in die Ferrari ook in Australië gewonnen :P

Maikel0230

Vettel, ohne frage. Was heer en meester van de hitte in Maleisië.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Ja, dit moet gewoon Vettel zijn, wát een metamorfose! Dit is gewoon een andere persoon dan de rijder die de afgelopen jaren bij Red Bull reed.

Ik vond zijn talent overroepen, tot zijn reeks van 9 races in 2013 waar hij definitief liet zien van buitenaards niveau te zijn (als de auto naar zijn zin is).
Ik vond zijn persoonlijkheid verschrikkelijk, tot nu, nu hij Ferrari op sleeptouw neemt en dat team naar zijn hand zet in een paar maanden tijd.

Echt, wat een kerel, ik word er nog een keer fan van. Die kan nog wereldtitels pakken en een absolute legende worden.

Het grappige is dat eind 2013 iedereen in de F1-wereld zei (ikzelf uiteraard ook): "nee hè, wéér Vettel!" En dit weekend zegt iedereen: "hoera, Vettel!"

janke

Vettel gun ik het van harte en ook een verdiende zege, buitenkijf. Max ook een puike race. Maar ik ga voor Raikkonen. Zijn lekke band hielp zijn race omzeep (laten we de qualificatie even buiten beschouwing ;)) Hij had net als Vettel ook de snelheid. Maar moest 1x meer stoppen nu. Ik geloof dat hij het Rosberg nog moeilijk had kunnen maken. Maar iig hij is weer met racen bezig en dat stemt mij meer dan tevreden.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Kimi heeft inderdaad alweer twee races na elkaar tegenslag en staat in het WK al hopeloos achter zijn teamgenoot, maar toch denk ik dat hij Vettel goed kan bijhouden als het gewoon goed draait. Zou ik wel leuk vinden, hoeven we die Rosberg niet meer op de podium te zien.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Hé, ik vond Vettel ook prima, maar de Ferrari-verbouwing is veel en veel breder dan Vettel he. Iedereen is daar vervangen dus het lijkt me wel wat ver gaan omdan alles aan Vettel op te hangen. Ik zou ook een groot compliment willen maken naar James Allison. Dit is zijn eerste echte Ferrari.

En nogmaals, voor de fans: Ja, Vettel was geweldig en ja, ik gun het hem ook heel erg. Maar bij Ferrari is meer gebeurd dan een rijderswissel.