Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisiƫ

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Van Wijk

Citaat van: FolkertE op 28 maart 2015 - 10:24:30
Ik denk dat Ron zich nog geen zorgen maakt. Hij wist waar hij aan begon en wist dat Mclaren moeilijke periode door ging. Hij is bezig met het kijken naar de toekomst.
Inderdaad Folkert, dit was ook duidelijk te zien bij de voorbeschouwing op BBC, lachende Alonso, nuchtere Button. Ze weten allemaal dat ze het komende tijd moeilijk gaan hebben en hopen binnen redelijke tijd weer een beetje te kunnen racen. ( gevechten aan gaan om positie 12 tot 15 )

Franky R.

Wie nog wil douchen, hij toogt naar Sepang. Momenteel een fraaie stortbui aan de gang daaro.. ;D

Pancake Shield

Citaat van: Kootje op 28 maart 2015 - 10:36:20
Citaat van: Perton op 28 maart 2015 - 10:30:06
Ik ben net wakker, waarom heeft Stevens niet gereden?

Geen idee. Hij had blijkbaar 'n probleem, of fakete dat. Het hoe en waarom is echter niet duidelijk geworden.

Hij had problemen met zijn brandstofprobleem: https://twitter.com/ManorF1Team/status/581742125613596672

Ga er ook vanuit dat tenzij dat morgen niet opgelost is, dat Stevens er morgen bij is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Wel een nuchtere Alonso. En ik ben het zeker met hem eens. Iets nieuws proberen is zeker een goede optie als je ziet dat Mercedes het veld oprolt. Mclaren is zeker een goede plek om nu te zijn. Winnen kan idd, maar de titel is buiten bereik. Dus opbpuwen van nul is goede mogelijkheid.

robbert

Q3 nog eens 15 minuten uitgesteld door regen. Kijk al uit naar morgen. Wordt een mooiere race dan in australie met die regen dat ze voorspellen. :)

LucvanDijk

Waarom hebben we eigenlijk full wets als er toch altijd gewacht wordt met herstarten totdat ze weer op intermediates kunnen rijden?

FolkertE

#96
Jammer dat de app zegt dat iedereen op Medium rijd.

@Luc: Ja, vraag ik me ook af. Maar komt denk ik voornamelijk door Japan vorig jaar.

Verstappen 4de. Dat word toch leuk.

Sphinx

Ah, dat regendansje vanmorgen heeft toch geholpen zie ik  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Al twee weekenden op rij dat Rosberg om info vraagt die het team niet mag vertellen. Die jongen moet de reglementen toch eens gaan leren ;)

LucvanDijk

Toch vreemd dat aan het einde niemand meer verbeterde. Kwam dat allemaal door verkeer?

Perton


Kootje

Weet niet hoor, maar Vettel verbeterde zich naar P2, Rosberg, Bottas en Massa verbeterden hun tijd, de beide RBR's gingen Verstappen voorbij en ook Max zelf wist zowel tijd als positie te verbeteren. Dat zijn er 7 vd 10 die zich verbeterden.  :-\

Sabai

Rosberg  begint wel een beetje nare trekkjes te vertonen. Eerst leek het of hij Lewis ophield in de pits en daarna op de baan tijdens Lewis zijn snelle ronde. Ben benieuwd of ze er iets aan gaan doen.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 28 maart 2015 - 11:33:11
Weet niet hoor, maar Vettel verbeterde zich naar P2, Rosberg, Bottas en Massa verbeterden hun tijd, de beide RBR's gingen Verstappen voorbij en ook Max zelf wist zowel tijd als positie te verbeteren. Dat zijn er 7 vd 10 die zich verbeterden.  :-\
Precies. Veel verbeteringen en positie wisselingen. Hamilton verbeterde zich niet, maar volgens mij kwam dat wel een beetje door het verslechtere van de banden en opgebruiken van de KERS.
Verstappen mooi 6de en Vettel, herhaling van 2014. Mooi. Hoop dat het morgen ook regent.

Zeeuw

Er zal wel wat discussie bij Mercedes zijn op dit moment. Erg rommelige kwali voor hun, met als hoogtepunt het blokken van Rosberg en Hamilton natuurlijk.

Daarnaast knap van Ferrari en Max. Belooft voor morgen!