Round 2: Malaysian Grand Prix 2015

Gestart door FolkertE, 22 maart 2015 - 12:16:46

« vorige - volgende »

Wie wint deze editie van Maleisiƫ

Lewis Hamilton
14 (66.7%)
Nico Rosberg
4 (19%)
Valteri Bottas
1 (4.8%)
Kimi Raikkonen
1 (4.8%)
Felipe Massa
0 (0%)
Sebastian Vettel
1 (4.8%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Tuesday

#75
de top 8 binnen een seconde, wie had dat gedacht? hopelijk blijven de verschillen een beetje hetzelfde in kwalificatie.

FolkertE

Ik verwacht nog wel wat extra's van Hamilton. Maar Ferrari zit er goed bij, maar vt3 was in Australiƫ ook slechts 7 tiende en in de kwalificatie meer dan een seconde. Al riep Ferrari wel dat ze fouten hadden gemaakt. Dus ik ben benieuwd, als Ferrari dichter bij komt dit jaar, zou dat echt een mega prestatie zijn.

Van Wijk

Heerlijk interview Coulthard / Button net op BBC.
Ongedwongen sfeer bij MacLaren. Button " auto is niet snel maar wel mooi "  :)

FolkertE

Citaat van: robbert op 27 maart 2015 - 18:33:35
Citaat van: FolkertE op 27 maart 2015 - 15:44:02
Citaat van: robbert op 27 maart 2015 - 13:46:51
en ferrari zit er ook goed bij. Maar inderdaad, mercedes zal wel weer winnen. Maar eerst zien hoe lang de rode vlag zal uithangen
Gewoon vertrouwen hebben beste Robbert. Misschien als jij je vlagt laat hangen, dat ze ineens beter gaan presteren. Je weet het niet.

ik zal inderdaad mijn vlagT laten hangen ;)   Maar ik zie niet gebeuren dat ferrari opeens voor beide mercedessen zal eindigen. Tenzij ze met elkaar in de clinch gaan, dan zie ik ze winnen. Maar een podium voor ferrari is toch al zeker. Of ben ik nu opeens te optimistisch voor sommige?  ;D ;D ;D
Haha, ja wrijf het er maar in hoor :P. type foutje dus. Maar niet voor beide Mercedessen, maar wel dicht bij. Podium is zeker realistisch en ik hoop dat het nu Kimi word.
Ben erg benieuwd wie nou de betere is van de 2.

FolkertE

"Showers are building up"
Rain is 60%. Within the hour.

LucvanDijk

Die wolken zijn wel heel donker... Als ik zo'n wolk was, zou ik het toch allemaal even lekker laten gaan. ;)

Franky R.

Citaat van: LucvanDijk op 28 maart 2015 - 10:15:15
Die wolken zijn wel heel donker... Als ik zo'n wolk was, zou ik het toch allemaal even lekker laten gaan. ;)


Maar eerst nog flink dreigen met vette blikseminslagen.... ;D

Franky R.

Wat zal Ron Dennis ervan denken? P17 en P18....die man zal inwendig op een kookpunt zitten.. :-X

FolkertE

Ik denk dat Ron zich nog geen zorgen maakt. Hij wist waar hij aan begon en wist dat Mclaren moeilijke periode door ging. Hij is bezig met het kijken naar de toekomst.

Perton

Ik ben net wakker, waarom heeft Stevens niet gereden?

Kootje


FolkertE


Kootje

Citaat van: Perton op 28 maart 2015 - 10:30:06
Ik ben net wakker, waarom heeft Stevens niet gereden?

Geen idee. Hij had blijkbaar 'n probleem, of fakete dat. Het hoe en waarom is echter niet duidelijk geworden.

Tuesday

En Max in Q3! Ben benieuwd wat ie in de regen kan. Sainz leek de snellere, maar is nu toch het haasje.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 28 maart 2015 - 10:36:58
En Max in Q3! Ben benieuwd wat ie in de regen kan. Sainz leek de snellere, maar is nu toch het haasje.


Ach, in Melbourne was het Max..Nu Carlos...maar de finish halen is het belangrijkste doel voor Max Verstappen. IMHO