Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Klopt Twitter is vooral met tests snel.

Morgen test Max, ik ben benieuwd! En Lotus is er dan ook bij.
Toch blijft het een mager veldje zo. Zonder Force India, Marussia, en Caterham.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Of Lotus morgen rijdt moeten we nog maar zien, ze hebben zelf aangekondigd dat ze morgen nog volop de auto in elkaar moeten zetten en dat ze verwachten dinsdag een uitgebreid testprogramma af te werken. Of ze morgen wel of niet rijden, hebben ze een beetje in het midden gelaten, maar als ze al rijden dan zal het niet veel zijn en pas aan het eind van de dag.

Edit: letterlijke citaat van de website van Lotus: "The car's build programme is indeed occurring overnight in Jerez and through Monday, with significant running planned for Tuesday 3rd February."

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 01 februari 2015 - 17:57:02
Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 14:08:30
Welke site gebruik jij? Ik kijk op Autosport.com.
Vettel duikt als eerste in de 1.22, maar ik denk dat dat low fuel run is.
Twitter. Ideaal medium hiervoor.
Ga ik toch maar eens beginnen.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 01 februari 2015 - 20:28:51
Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 18:03:18
Gave Helm van Vettel trouwens. Ik hoop dat hij eens een keer langer dan 3 ronden met de zelfde Helm gaat rijden. Ik kreeg altijd het gevoel dat Vettel nooit een banden stop deed in de race, maar een Helm wissel ;D.

Vettel heeft gisteren verklaard niet meer van helmontwerp te willen wisselen. Hij zou zijn definitieve ontwerp spoedig lanceren, maar of dat die van vandaag is weet ik niet. Button heeft zijn 2015-helm via twitter aan de wereld laten zien, maar Vettel heeft zoals bekend helaas geen twitter.

Dus hij gaat ervanuit dat er geen races gewonnen worden door hem. ::)

FolkertE

Lotus toch begonnen aan de test. Ben benieuwd.

Maikel0230

Red Bull had blijkbaar maar een voorvleugel bij en nu is die toch niet kapot zeker...

Malen ze niet om, ze testen gewoon verder zonder :D




#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Doet me terugdenken aan de auto's van rond 1980. Die reden ook vaak zonder voorvleugel.

gloudiesaurus

En Lotus rijdt in Jerez  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Tijden voor de lunch:

1. VET 1:20.984 (31)
2. HAM 1:22.490 (51)
3. VES 1:24.167 (35)
4. NAS 1:24.338 (34)
5. BOT 1:24.923 (20)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Lekker..
Max zit in een aardig ritme las ik net...   Veel km maken !!

FolkertE

Jep, ruim in de 200Km al. Wie er ook kampioen word, met Verstappen in de race kan mijn seizoen al niet meer stuk.

Sabai

Vettel gaat ook lekker  :) Zou Ferrari dit jaar eindelijk een snelle auto gemaakt hebben.

Jehoentelaar

Hij rijdt in ieder geval wel lekker door.

robbert

ze zijn inderdaad goed bezig, maar het zijn nog maar testen. Ik zie mercedes nog altijd de topfavoriet. Zou extreem zijn dat ferrari opeens een seconde goedmaakt

Sphinx

Dat ze tot nu toe redelijk probleemloos hebben kunnen rijden is al een goed teken, maar aan die tijden kun je nooit iets aflezen. Aan het feit dat Mercedes gisteren zonder enig probleem heel veel rondjes heeft gereden wel. Eigenlijk is het aantal probleemloze ronden een betere graadmeter dan even op zachte banden en met weinig benzine voor de kranten een snel rondje rijden (de NL'se hebben het trouwens alweer over "testraces")
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!