Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

McLaren_über_alles

Dit begint toch stilletjes aan ook dramatisch te worden voor Honda. Eind vorig jaar, en nu ook al 2 testdagen maar een handvol rondes op halve kracht kunnen rijden...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Maikel0230

#61
Ik vermoed dat Honda op dit moment dezelfde groeipijnen ondervind die de andere drie vorig jaar hadden in het testseizoen.

Maar het baart inderdaad zorgen dat ze zo moeilijk uit de starblokken komen bij Mclaren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

benieuwd wat alonso nu zal denken.... zie hem al denken, 'had ik maar niet veranderd van team'

Fabian

Citaat van: robbert op 02 februari 2015 - 19:53:49
benieuwd wat alonso nu zal denken.... zie hem al denken, 'had ik maar niet veranderd van team'
Dat denk ik niet. Alonso is ervaren en weet dat deze kinderziektes erbij horen met een nieuwe wagen en nieuwe motor.

Dimensie

Tja de geruchten waren er al dat Honda achterliep met de ontwikkeling.
En ze hadden volgens de regels nog gemakkelijk in 2014 kunnen testen wat ze niet hebben gedaan.
Ik zie Ferrari het ook dit jaar beter doen dan Mc Laren en snap dat overstap verhaal niet zo.
Normaal moet je bij een topteam na zoveel jaar gerust eens een keer kampioen kunnen worden.

0634

Vorig jaar liep Red Bull zo te kloten, het is volkomen logisch dat ze dat bij McLaren nu hebben. Tjonge, geeft Honda en McLaren even tijd zeg. Alonso denkt nog helemaal niks.

gloudiesaurus

Precies, en wie zegt wat Ferrari getest heeft.
Daarnaast komen er ook nog de updates voor Melbourne.

Zo rijdt Toro Rosso met de oude voor - en achtervleugel.

En ik heb het idee dat Sauber vooral snel is op nieuwe banden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Leuk om te zien dat er in Nederland ook weer meer aandacht komt voor de Formule 1 nu Max er is.
Zelfs de NOS is in Jerez, hoelang is dat wel niet geleden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 02 februari 2015 - 21:18:37
Precies, en wie zegt wat Ferrari getest heeft.
Daarnaast komen er ook nog de updates voor Melbourne.

Zo rijdt Toro Rosso met de oude voor - en achtervleugel.

En ik heb het idee dat Sauber vooral snel is op nieuwe banden...

ja, inderdaad, ferrari kan telkens met een lichtere wagen rijden en de concurrentie kan nog niet met alle nieuwe onderdelen rijden. En in Melbourne zal ferrari wel weer met beide voeten op de grond staan, als ze zien dat ze voor de gek gehouden werden door de concurrentie

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 02 februari 2015 - 21:19:45
Leuk om te zien dat er in Nederland ook weer meer aandacht komt voor de Formule 1 nu Max er is.
Zelfs de NOS is in Jerez, hoelang is dat wel niet geleden  ;)

Alleen het niveau is bedroevend. Vorige week op AD.nl hadden ze het over 'McLaren topman Martin Whitmarsh'. Au. De Telegraaf deed er een schepje bovenop en meende dat Kimi Raikkonen deze winter overkwam van Lotus.

gloudiesaurus

Klopt Jeroen, maar als de aandacht stijgt komt dat ook wel weer goed  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

#71
Overigens heeft Lotus met de aerodynamica van de E23 behoorlijk wat indruk gemaakt.
Een korte neus waardoor de aerodynamica super zou zijn...

Zijn al geruchten dat andere teams dit nog voor Melbourne willen kopiëren.
Enige probleem zou de crashtest van de FIA zijn, met een korte neus is het moeilijker hier doorheen te komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 02 februari 2015 - 22:15:27
Overigens heeft Lotus met de aerodynamica van de 24 behoorlijk wat indruk gemaakt.
Een korte neus waardoor de aerodynamica super zou zijn...

Zijn al geruchten dat andere teams dit nog voor Melbourne willen kopiëren.
Enige probleem zou de crashtest van de FIA zijn, met een korte neus is het moeilijker hier doorheen te komen.
Ferrari en STR zouden met een kortere neus willen komen. Maar heb nergens gelezen dat zo'n neus aerodynamischer is dan de langere neuzen. Wat ik op zich jammer zou vinden, want ik vind de neus van Ferrari en STR best gaaf eigenlijk.

Wat een ontzettend gave auto is die lotus zeg. Hoop niet dat hij te snel is, anders hebben Mercedes en de Marshals echt een probleem.

gloudiesaurus

Ik vind die neus van Lotus ook enorm gaaf.
Kan nog wat worden nu ze ook de Mercedes-motor hebben  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is