Jerez testtopic

Gestart door gloudiesaurus, 29 januari 2015 - 22:07:44

« vorige - volgende »

rafael25

Allemaal leuk en aardig en mooie wagens, bla bla. Maar geloof me, in Melbourne (Met name de kwalificatie)  gaan we denk ik de echte verschillen zien.

Jozef


robbert

alé gij, dat wist ik niet. Waar heb je dat gelezen ? een bron? ;) :P ;D

Jozef

Een raceafstand in Jerez is 69 ronden. De eerste testdag zit er bijna op en Rosberg zit aan 150, dat is dus ruim twee races. Op de eerste testdag van het jaar. Niet slecht. :o

Slechts twee keer rode vlag vandaag. De eerste keer was dan nog overbodig, Ericsson maakte een kleine spin en kon gelijk weer verder rijden. De tweede keer was het Sainz die niet meer verder kon, reden nog onbekend. McLaren de hele middag niet meer buiten geweest en dus blijven steken op 6 rondjes terwijl ze druk sleutelen in de garage. :(

Jozef

En de dag zit erop.

Rosberg - 157 laps
Ericsson - 73 laps
Bottas - 73 laps
Vettel - 60 laps
Sainz - 46 laps
Ricciardo - 35 laps
Alonso - 6 laps

robbert

Citaat van: Jozef op 01 februari 2015 - 16:55:59
Een raceafstand in Jerez is 69 ronden. De eerste testdag zit er bijna op en Rosberg zit aan 150, dat is dus ruim twee races. Op de eerste testdag van het jaar. Niet slecht. :o

Slechts twee keer rode vlag vandaag. De eerste keer was dan nog overbodig, Ericsson maakte een kleine spin en kon gelijk weer verder rijden. De tweede keer was het Sainz die niet meer verder kon, reden nog onbekend. McLaren de hele middag niet meer buiten geweest en dus blijven steken op 6 rondjes terwijl ze druk sleutelen in de garage. :(

het is nog maar de eerste testdag é. Mclaren zal er heus wel staan hoor. En ja, mercedes, die staan er al goed voor

Jozef


0634

Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 14:08:30
Welke site gebruik jij? Ik kijk op Autosport.com.
Vettel duikt als eerste in de 1.22, maar ik denk dat dat low fuel run is.
Twitter. Ideaal medium hiervoor.

Fabian

Lotus ws pas op dinsdag in actie. Zijn aangekomen in Jerez maar de wagen moet nog in elkaar worden gezet

FolkertE

#39
Citaat van: Jeroen op 01 februari 2015 - 17:57:02
Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 14:08:30
Welke site gebruik jij? Ik kijk op Autosport.com.
Vettel duikt als eerste in de 1.22, maar ik denk dat dat low fuel run is.
Twitter. Ideaal medium hiervoor.
Ik moet zeggen dat ik zelden echt heb getwittered. Het staat op mijn telefoon, maar ik doe er niks mee.


Gave Helm van Vettel trouwens. Ik hoop dat hij eens een keer langer dan 3 ronden met de zelfde Helm gaat rijden. Ik kreeg altijd het gevoel dat Vettel nooit een banden stop deed in de race, maar een Helm wissel ;D.

robbert

Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 18:03:18
Citaat van: Jeroen op 01 februari 2015 - 17:57:02
Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 14:08:30
Welke site gebruik jij? Ik kijk op Autosport.com.
Vettel duikt als eerste in de 1.22, maar ik denk dat dat low fuel run is.
Twitter. Ideaal medium hiervoor.
Ik moet zeggen dat ik zelden echt heb getwittered. Het staat op mijn telefoon, maar ik doe er niks mee.


Gave Helm van Vettel trouwens. Ik hoop dat hij eens een keer langer dan 3 ronden met de zelfde Helm gaat rijden. Ik kreeg altijd het gevoel dat Vettel nooit een banden stop deed in de race, maar een Helm wissel ;D.

heb vettel nog nooit met verschillende helmen in 1 race weten rijden hoor ;D

Maikel0230

#41
Ik heb wel dit gelezen in een of andere press review van de Ferrari launch op vrijdag

CitaatSebastian Vettel: It's a bit of habit [changing helmet designs], myself to come up with new ideas but we try to keep one design.
CitaatSebastian Vettel: I'm going to launch [my helmet design] at the beginning of this year & keep it more less the whole season.

Dus hij gaat proberen zijn leven te beteren (;D), helaas hebben we daar geen garanties voor (;))

Citaat van: Jozef op 01 februari 2015 - 17:18:58


LOL

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 18:03:18
Citaat van: Jeroen op 01 februari 2015 - 17:57:02
Citaat van: FolkertE op 01 februari 2015 - 14:08:30
Welke site gebruik jij? Ik kijk op Autosport.com.
Vettel duikt als eerste in de 1.22, maar ik denk dat dat low fuel run is.
Twitter. Ideaal medium hiervoor.
Ik moet zeggen dat ik zelden echt heb getwittered. Het staat op mijn telefoon, maar ik doe er niks mee.


Gave Helm van Vettel trouwens. Ik hoop dat hij eens een keer langer dan 3 ronden met de zelfde Helm gaat rijden. Ik kreeg altijd het gevoel dat Vettel nooit een banden stop deed in de race, maar een Helm wissel ;D.

Vettel heeft gisteren verklaard niet meer van helmontwerp te willen wisselen. Hij zou zijn definitieve ontwerp spoedig lanceren, maar of dat die van vandaag is weet ik niet. Button heeft zijn 2015-helm via twitter aan de wereld laten zien, maar Vettel heeft zoals bekend helaas geen twitter.

gloudiesaurus

Kijk voor Twitter hier:

http://www.gppits.net/pits/twitter
Alles in een mooi overzicht...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Netjes en overzichtelijk. Maar ik prefereer toch mijn eigen tl. ;)

Maar qua tijden enzo volgen werkt er imo geen medium beter dan twitter.