Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:20:39
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 17:08:49

boos? nee, hoor, hooguit wat verbaasd. Die kraan is een paar keer duidelijk in beeld geweest, zoals die dat wel vaker is geweest in F1 wedstrijden maar k heb je er toen nooit over gehoord.
Want ik moet altijd over kranen beginnen wanneer er eentje in beeld komt? Want ze komen altijd in snelle bochten voorbij aan de bandenstapels tijdens hevige regenval, gevaarlijke omstandigheden en invallende duisternis?


Misschien omdat je nooit weet wanneer er iemand tegenaan rijdt?  ::)
En als je meer dat 250 km/u in een auto rijdt, ben je dan niet gevaarlijk bezig?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:20:39
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 17:08:49

boos? nee, hoor, hooguit wat verbaasd. Die kraan is een paar keer duidelijk in beeld geweest, zoals die dat wel vaker is geweest in F1 wedstrijden maar k heb je er toen nooit over gehoord.
Want ik moet altijd over kranen beginnen wanneer er eentje in beeld komt? Want ze komen altijd in snelle bochten voorbij aan de bandenstapels tijdens hevige regenval, gevaarlijke omstandigheden en invallende duisternis?
in dit geval had je prima kunnen doen, want er stond een keurig plaatje bij in welke bocht Sutil stond. Dus ja, je had het al veel eerder op kunnen en moeten merken als je t echt zo gevaarlijk vond. Een duidelijker geval van een SC zou er volgens jou niet zijn.

0634

Waarschijnlijk omdat ik gewoon een race zat te kijken en niet constant bezig ben met veiligheid. Daar ben ik ook niet voor, ik ben slechts een race-fan. Daarom mag ik achteraf volgens mij best vinden dat de SC inzetten veel logischer zou zijn geweest.

0634

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2014 - 17:23:26
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:20:39
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 17:08:49

boos? nee, hoor, hooguit wat verbaasd. Die kraan is een paar keer duidelijk in beeld geweest, zoals die dat wel vaker is geweest in F1 wedstrijden maar k heb je er toen nooit over gehoord.
Want ik moet altijd over kranen beginnen wanneer er eentje in beeld komt? Want ze komen altijd in snelle bochten voorbij aan de bandenstapels tijdens hevige regenval, gevaarlijke omstandigheden en invallende duisternis?


Misschien omdat je nooit weet wanneer er iemand tegenaan rijdt?  ::)
En als je meer dat 250 km/u in een auto rijdt, ben je dan niet gevaarlijk bezig?

Prima, zetten we nooit meer een SC in. Want racen is toch altijd gevaarlijk. Mooi. Ook weer geregeld.

En nogmaals: wanneer was ik persoonlijk naar jou toe? Want volgens mij ben ik dat noch hier noch op twitter vandaag geweest. Althans, niet bewust en niet bedoelt.


Perton

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:04:03
Het was ook allemaal niet in beeld, dus kwam niet binnen zoals het gebeurde. Dat was inderdaad wat apart. De BBC scheen inderdaad behoorlijk te hebben door gekeuveld over Lewis en diens zege en leek aanvankelijk niet echt door te hebben dat het serieus was.
Die hadden het na de finish nog steeds over Sutil die behandeld was en oké was.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:30:31
Waarschijnlijk omdat ik gewoon een race zat te kijken en niet constant bezig ben met veiligheid. Daar ben ik ook niet voor, ik ben slechts een race-fan. Daarom mag ik achteraf volgens mij best vinden dat de SC inzetten veel logischer zou zijn geweest.
dat mag ook, ik ben het alleen niet eens met alle redenen die je aanvoert. En k vind het achteraf allemaal wat makkelijk. En verbaasd ben ik vooral omdat ik de Duitsland discussie nog in mn achterhoofd heb zitten.

Arthur

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 17:34:52
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:04:03
Het was ook allemaal niet in beeld, dus kwam niet binnen zoals het gebeurde. Dat was inderdaad wat apart. De BBC scheen inderdaad behoorlijk te hebben door gekeuveld over Lewis en diens zege en leek aanvankelijk niet echt door te hebben dat het serieus was.
Die hadden het na de finish nog steeds over Sutil die behandeld was en oké was.

Later ging het nog even over Bianchi en dat het hopelijk okay zou komen. Over de podiumceremonie en het ongeluk zelf werd verder niets over gezegd....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:32:22
Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2014 - 17:23:26
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:20:39
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 17:08:49

boos? nee, hoor, hooguit wat verbaasd. Die kraan is een paar keer duidelijk in beeld geweest, zoals die dat wel vaker is geweest in F1 wedstrijden maar k heb je er toen nooit over gehoord.
Want ik moet altijd over kranen beginnen wanneer er eentje in beeld komt? Want ze komen altijd in snelle bochten voorbij aan de bandenstapels tijdens hevige regenval, gevaarlijke omstandigheden en invallende duisternis?


Misschien omdat je nooit weet wanneer er iemand tegenaan rijdt?  ::)
En als je meer dat 250 km/u in een auto rijdt, ben je dan niet gevaarlijk bezig?

Prima, zetten we nooit meer een SC in. Want racen is toch altijd gevaarlijk. Mooi. Ook weer geregeld.

of de SC afschaffen of dubbel geel idd.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:32:22


Prima, zetten we nooit meer een SC in. Want racen is toch altijd gevaarlijk. Mooi. Ook weer geregeld.

En nogmaals: wanneer was ik persoonlijk naar jou toe? Want volgens mij ben ik dat noch hier noch op twitter vandaag geweest. Althans, niet bewust en niet bedoelt.


Je wees naar mij toe, met de suggestie dat ik het allemaal best vond wat er is gebeurd. Terwijl ik al meerdere keren gewoon feiten heb aangegeven dat de marschalls gewoon volgens procedure werken en de FIA heeft nu aangegeven dat ze dubbele gele vlaggen lieten zwaaien.

En over je laatste opmerking:


Laten we dat doortrekken naar het dagelijks leven. Vangrails? Levensgevaarlijk voor motorrijders! Weghalen die zooi!
Bomen langs de provinciale wegen ook maar weghalen en tot tandenstokers verwerken dan?


Het is een triest ongeval, maar je gaat meermaals geheel voorbij aan bepaalde feiten. Ik ga het niet meer herhalen...Ben er klaar mee.



0634

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2014 - 17:43:34

Je wees naar mij toe, met de suggestie dat ik het allemaal best vond wat er is gebeurd. Terwijl ik al meerdere keren gewoon feiten heb aangegeven dat de marschalls gewoon volgens procedure werken en de FIA heeft nu aangegeven dat ze dubbele gele vlaggen lieten zwaaien.

Wat is er nou persoonlijk aan? Ik heb het idee dat ik je beledigd heb, maar met de beste wil van de wereld zie ik daar niet beledigends in. Jij vond het best zoals de FIA ingreep en ik niet. Nou, ht forum staat vol met andere meningen.



Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:49:05
Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2014 - 17:43:34

Je wees naar mij toe, met de suggestie dat ik het allemaal best vond wat er is gebeurd. Terwijl ik al meerdere keren gewoon feiten heb aangegeven dat de marschalls gewoon volgens procedure werken en de FIA heeft nu aangegeven dat ze dubbele gele vlaggen lieten zwaaien.

Wat is er nou persoonlijk aan? Ik heb het idee dat ik je beledigd heb, maar met de beste wil van de wereld zie ik daar niet beledigends in. Jij vond het best zoals de FIA ingreep en ik niet. Nou, ht forum staat vol met andere meningen.


Ik heb idd niet staan dansen toen Bianchi in de kreukels zat, nee... ::) ...Maar jij noemt dat een mening? Is goed.

0634

Weet je Franky, laat maar. Ik snap er geen reet van wat je nu weer bedoeld. Ik heb de hele dag geen moment jou beledigd of gepoogd te beledigen en dat is dan ook nimmer mijn bedoeling geweest. Als ik het je vraag wat er dan is, kom je met iets waar ik op geen enkele manier een belediging in kan zien. Vervolgens ga je lekker verder met alles belachelijk maken.

Prima. Ik dacht dat je na al die jaren ongeveer wel wist hoe ik in elkaar zit en dat ik jou nooit zomaar zou beledigen. Maar blijkbaar niet dus. Ook goed. Lekker zitten laten, hang lekker de ongestelde vrouw uit en zoek het verder lekker uit met die onzin. Ik heb jou nooit beledigd. Toedeloe verder.

Gerard

Jongens... kom op..  iemand vecht voor z'n leven.. schud elkaar de hand en ga verder met je leven... het commentaar ( en de partijdigheid) bij de BBC begint me behoorlijk te irriteren...maar daar is tegenwoordig niet meer aan te ontkomen.. in Duitsland is het niet anders...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:55:08
Weet je Franky, laat maar. Ik snap er geen reet van wat je nu weer bedoeld. Ik heb de hele dag geen moment jou beledigd of gepoogd te beledigen en dat is dan ook nimmer mijn bedoeling geweest. Als ik het je vraag wat er dan is, kom je met iets waar ik op geen enkele manier een belediging in kan zien. Vervolgens ga je lekker verder met alles belachelijk maken.

Prima. Ik dacht dat je na al die jaren ongeveer wel wist hoe ik in elkaar zit en dat ik jou nooit zomaar zou beledigen. Maar blijkbaar niet dus. Ook goed. Lekker zitten laten, hang lekker de ongestelde vrouw uit en zoek het verder lekker uit met die onzin. Ik heb jou nooit beledigd. Toedeloe verder.


Ik had al gezegd dat ik er klaar mee was, maar je gaat nog even door. Is goed hoor! De groeten!

Gerard

Dus... ;) gelukkig is er ook een beetje goed nieuws. . Jules is geopereerd en ademt zelfstandig! !