Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:29:05
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:23:26
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:18:48
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Het probleem is natuurlijk alleen dat je maar twee, drie races per jaar hebt waarin Button kan laten zien dat hij goed presteert in wisselende omstandigheden. Ik mag hopen dat ze dat ook bij Honda beseffen.

Is dat zo? Weet je dat MAG dit jaar maar drie keer voor Button is gefinisht en de rest van het jaar er altijd achter reed? Ik zeg niet dat ze BUT moeten houden, maar zo slecht is het allemaal niet hoor. Het ligt mi meer aan de auto dan aan BUT
Dat weet ik, van Magnussen. Ik weet ook dat Magnussen de eerste seizoenshelft regelmatig bij botsingen en incidenten betrokken raakte. Daar zit dus nog groei in, bij Button mag ik gezien zijn leeftijd toch verwachten van niet. Het is maar net wat Honda in 2015 wil, maar als ze Alonso er al bij hebben, zie ik de toegevoegde waarde van Button op de lange termijn niet echt. Want Alonso zal er ook geen jaren meer zitten, vermoed ik.

Ben ik met je eens hoor, ik zeg ook niet dat ze BUT moeten houden, maar of Magnussen nou de grote man van de toekomst is daaar ben ik nog niet van overtuigd. Zo geweldig is het allemaal nog niet tov Button, van wie de meesten menen dat het beste eraf is.

KVDracer

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:29:05
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:23:26
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:18:48
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Het probleem is natuurlijk alleen dat je maar twee, drie races per jaar hebt waarin Button kan laten zien dat hij goed presteert in wisselende omstandigheden. Ik mag hopen dat ze dat ook bij Honda beseffen.

Is dat zo? Weet je dat MAG dit jaar maar drie keer voor Button is gefinisht en de rest van het jaar er altijd achter reed? Ik zeg niet dat ze BUT moeten houden, maar zo slecht is het allemaal niet hoor. Het ligt mi meer aan de auto dan aan BUT
Dat weet ik, van Magnussen. Ik weet ook dat Magnussen de eerste seizoenshelft regelmatig bij botsingen en incidenten betrokken raakte. Daar zit dus nog groei in, bij Button mag ik gezien zijn leeftijd toch verwachten van niet. Het is maar net wat Honda in 2015 wil, maar als ze Alonso er al bij hebben, zie ik de toegevoegde waarde van Button op de lange termijn niet echt. Want Alonso zal er ook geen jaren meer zitten, vermoed ik.
Ik zou Button nog perfect twee jaar naast Alonso willen. Perfecte tweede rijder die steeds betrouwbaar rondrijd zonder zich in nesten te werken. Ik denk dat de combinatie van e twee u als team wel omhoog helpt.

Perton

O nee, maar persoonlijk snapte ik ook nooit zo goed waarom McLaren hem opnam in het programma, want destijds was ie niet zo heel goed. Pas in de Formule Renault 3.5 begon ie echt te presteren. Ik zou ook veel liever Vandoorne in die auto zien, die presteert echt in elke klasse waarin hij rijdt.

0634


FolkertE

Als Vettel en Ricciardo hun snelheid van eerder in de race kunnen vast houden, kunnen ze Rosberg pakken en misschien zelfs Hamilton.

FolkertE

En Hamilton drukt even door en Vettel gaat er af.

Perton

Oké, dat bericht van Mercedes aan Hamilton mag dus volgens de nieuwe regels?

FolkertE

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:42:17
Oké, dat bericht van Mercedes aan Hamilton mag dus volgens de nieuwe regels?
Wat werd er gezegd dan?
En wat zijn de straffen eigenlijk bij het overtreden van die regels?

Perton

Dat is aan de wedstrijdleiding om te bepalen, heeft Charlie gezegd.

Maar Mercedes zei iets van: doe voorzichtig in de eerste bocht, want daar gaan er heel veel af. (of iets in die trant). Op zich geen rampzalig bericht verder natuurlijk, ik wist alleen niet of dit soort dingen nog mochten of niet. Maar blijkbaar wel dus.

0634

Heeft met veiligheid te maken. Zou gek zijn als het niet mocht.

Perton

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:46:15
Heeft met veiligheid te maken. Zou gek zijn als het niet mocht.
Ahja, is ook zo.



Kootje


Perton


0634

Die Mol toch... ziet Lewis langzaam rijden en denkt dat hij een probleem heeft. Maar nee het was full course yellow, zoals in beeld stond.