Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

Gerard

Waar Is Frijns in dit geheel gebleven, als RESERVE coureur.... ???

Perton

Citaat van: Franky R. op 16 november 2014 - 23:16:41
Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2014 - 13:48:00


Kamui heeft ook betaald. Hij heeft zijn fans geld laten ophalen (soort crowdfunding) en dat is allemaal overgemaakt naar Caterham.
Dus of ze Kamui echter aan zijn contract kunnen houden? Ze vragen Lotterer niet voor niets  ;)


Ah, dat klopt inderdaad...maar waarom mocht Ericsson blijven zitten en moet Kamui plaats maken als hij dan toch had betaald voor zijn stoeltje?
Omdat wat Kobayashi betaalde wisselgeld was vergeleken met wat Ericsson betaalde?

Franky R.

Citaat van: Perton op 16 november 2014 - 23:20:38
Citaat van: Franky R. op 16 november 2014 - 23:16:41
Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2014 - 13:48:00


Kamui heeft ook betaald. Hij heeft zijn fans geld laten ophalen (soort crowdfunding) en dat is allemaal overgemaakt naar Caterham.
Dus of ze Kamui echter aan zijn contract kunnen houden? Ze vragen Lotterer niet voor niets  ;)


Ah, dat klopt inderdaad...maar waarom mocht Ericsson blijven zitten en moet Kamui plaats maken als hij dan toch had betaald voor zijn stoeltje?
Omdat wat Kobayashi betaalde wisselgeld was vergeleken met wat Ericsson betaalde?


Mogelijk, maar afspraak is afspraak...Het is IHMO niet kies om te zeggen tegen een coureur dat hij moet wieberen, omdat hij 'te weinig' heeft betaald. Caterham is een bedrag met Kobayashi overeengekomen, en dan is het niet kies om eenzijdig die afspraken te veranderen.

En het gekke is dat Kamui op MOEST draven in Monza, waar hij in Spa zonder geldige reden aan de kant werd gezet. Nee, Kolles was daar niet netjes bezig.


Perton

Citaat van: Franky R. op 16 november 2014 - 23:24:26
Mogelijk, maar afspraak is afspraak...
Ja, je wilt ethiek als argument opvoeren? Ik denk dat je wijs genoeg bent om te beseffen dat dat nou een term is die ze in de Formule 1 niet kennen ;)

Franky R.

Citaat van: Perton op 16 november 2014 - 23:53:00
Citaat van: Franky R. op 16 november 2014 - 23:24:26
Mogelijk, maar afspraak is afspraak...
Ja, je wilt ethiek als argument opvoeren? Ik denk dat je wijs genoeg bent om te beseffen dat dat nou een term is die ze in de Formule 1 niet kennen ;)


Hahaha...touché


Perton

Niet verrassend. En ook om logische redenen die de manager gewoon zelf ook al aangeeft.

gloudiesaurus

De rol van Frijns bij Caterham is uitgespeeld....

Ik verwacht Mehri.
Kobayashi is inmiddels al zeker  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Max Chilton word inmiddels ook genoemd met zijn vader als investeerder in het team...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Allicht, dat was de eerste naam die in me opkwam bij de aankondiging dat ze toch naar Abu Dhabi gingen. Ook de beste keuze aangezien hij over centen beschikt én de meeste kilometers met 2014-auto's heeft gereden van alle beschikbare rijders op de markt.

Ik weet niet of Chilton zin heeft in een avontuur van 1 race, maar hij kan ook nog hopen dat Caterham een doorstart weet te maken en op deze manier alvast contacten leggen voor een permanent stoeltje in 2015 (is toch zijn laatste strohalm om verder te rijden in de F1, dus waarom niet proberen?).

Breaktest

Citaat van: Jozef op 17 november 2014 - 18:12:21
Allicht, dat was de eerste naam die in me opkwam bij de aankondiging dat ze toch naar Abu Dhabi gingen. Ook de beste keuze aangezien hij over centen beschikt én de meeste kilometers met 2014-auto's heeft gereden van alle beschikbare rijders op de markt.

Ik weet niet of Chilton zin heeft in een avontuur van 1 race, maar hij kan ook nog hopen dat Caterham een doorstart weet te maken en op deze manier alvast contacten leggen voor een permanent stoeltje in 2015 (is toch zijn laatste strohalm om verder te rijden in de F1, dus waarom niet proberen?).
Ttjonge, is die nog niet leeggeschud?

gloudiesaurus

De vader van Chilton heeft geld genoeg. Misschien dat Caterham met dit geld kan doorstarten?

Het team is in ieder geval in Abu Dhabi:
http://www.gppits.net/nieuws/caterham_in_abu_dhabi/

Dus dat ze ook geen rijden lijkt me nu wel zeker
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


gloudiesaurus

Will Stevens is gesignaleerd in de pits, maar hij heeft ook geen superlicentie.
Robert Mehri heeft die ook nog steeds niet...

Word dan toch Max Chilton de redding van Caterham nu Marussia stopt?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is