Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 15 november 2014 - 00:34:28
Als ik Kobayashi was zou ik er niet eens willen rijden. Constant niet zeker of je mag mee doen en dan komen ze ineens met hangende pootjes: please wil je rijden.


Helaas kunnen ze Kamui aan het contract houden, tenzij de Japanner net als Ericsson het heeft laten ontbinden. Maar Ericsson had het voordeel dat hij pay-driver was...Kamui niet, dacht ik.

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 16 november 2014 - 00:58:34
Citaat van: Pancake Shield op 15 november 2014 - 00:34:28
Als ik Kobayashi was zou ik er niet eens willen rijden. Constant niet zeker of je mag mee doen en dan komen ze ineens met hangende pootjes: please wil je rijden.


Helaas kunnen ze Kamui aan het contract houden, tenzij de Japanner net als Ericsson het heeft laten ontbinden. Maar Ericsson had het voordeel dat hij pay-driver was...Kamui niet, dacht ik.

Kamui heeft ook betaald. Hij heeft zijn fans geld laten ophalen (soort crowdfunding) en dat is allemaal overgemaakt naar Caterham.
Dus of ze Kamui echter aan zijn contract kunnen houden? Ze vragen Lotterer niet voor niets  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Merhi beweert een geldig contract te hebben dat hij moet worden ingezet als Ericsson of Kobayashi niet in staat is te rijden. Het feit dat hij daarmee naar de media is gestapt zonder dat hij zegt: "Ik ga daadwerkelijk rijden in Abu Dhabi" zegt mij echter dat Caterham niet echt van plan is hem in te zetten.

Zou echter wel een leuke line-up zijn: Merhi en Lotterer.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 16 november 2014 - 14:07:16
Merhi beweert een geldig contract te hebben dat hij moet worden ingezet als Ericsson of Kobayashi niet in staat is te rijden. Het feit dat hij daarmee naar de media is gestapt zonder dat hij zegt: "Ik ga daadwerkelijk rijden in Abu Dhabi" zegt mij echter dat Caterham niet echt van plan is hem in te zetten.

Zou echter wel een leuke line-up zijn: Merhi en Lotterer.

Als Mehri betaald zou het zomaar kunnen  :)

Of Barrichello Lotterer?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Laatste gerucht: Caterham heeft iedereen ontslagen maar neemt het race-team op freelance basis maar naar Abu Dhabi...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Deze soap begint steeds hilarishe vormen te krijgen. Vraag me af of ze het gaat lukken.

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2014 - 14:47:52
Laatste gerucht: Caterham heeft iedereen ontslagen maar neemt het race-team op freelance basis maar naar Abu Dhabi...
Nog een laatste uitje voor de tent dicht gaat. Waar heb ik dat vaker gehoord?

gloudiesaurus

Citaat van: Breaktest op 16 november 2014 - 15:46:43
Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2014 - 14:47:52
Laatste gerucht: Caterham heeft iedereen ontslagen maar neemt het race-team op freelance basis maar naar Abu Dhabi...
Nog een laatste uitje voor de tent dicht gaat. Waar heb ik dat vaker gehoord?


;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2014 - 14:47:52
Laatste gerucht: Caterham heeft iedereen ontslagen maar neemt het race-team op freelance basis maar naar Abu Dhabi...

Volgens mij is dat geen gerucht meer.

gloudiesaurus

Wat een circus. Ondertussen claimt de vader van Mehri een contract te hebben met Caterham.
Die lijkt me ook niet zeker van zijn zaak als hij in de media gaat roepen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

230 man ontslagen...

...en die willen gaan racen in Abu Dhabi, moeten de coureurs dan zelf de banden monteren? ;D

Blijkbaar zijn die voormalige werknemers niet blij, ze willen zowel Tony Fernandes als de Curatoren aan hun leer gaan...

http://joesaward.wordpress.com/2014/11/15/a-voice-from-the-real-world/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Tsja dat ontslag is op aanvraag van de werknemers zelf gedaan he, zodat ze een claim voor achterstallig salaris kunnen indienen. Een deel van hen gaat op freelance basis naar Abu Dhabi waar ze 'gewoon' (met dat crowdfundinggeld) voor betaald gaan worden. Dit overigens niet ter verdediging van Caterham ofzo, maar even om het duidelijk te maken hoe het is gegaan.

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 16 november 2014 - 18:07:00
230 man ontslagen...

...en die willen gaan racen in Abu Dhabi, moeten de coureurs dan zelf de banden monteren? ;D

Blijkbaar zijn die voormalige werknemers niet blij, ze willen zowel Tony Fernandes als de Curatoren aan hun leer gaan...

http://joesaward.wordpress.com/2014/11/15/a-voice-from-the-real-world/

Als ze überhaupt coureurs kunnen vinden. Lotterer Ericsson en Kobayashi hebben bedankt en ze mogen maar 4 coureurs inzetten per seizoen.

Perton

Jawel, maar elk geval van een vijfde coureur wordt per geval bekeken, en als Kobayashi en Ericsson hun contract hebben laten ontbinden, lijkt mij dat gewoon force majeure. Dus dat zal allemaal wel loslopen, ik snap de paniek omtrent de coureurs van Caterham in dat opzicht niet zo heel goed als ik zo eerlijk mag zijn.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 16 november 2014 - 13:48:00


Kamui heeft ook betaald. Hij heeft zijn fans geld laten ophalen (soort crowdfunding) en dat is allemaal overgemaakt naar Caterham.
Dus of ze Kamui echter aan zijn contract kunnen houden? Ze vragen Lotterer niet voor niets  ;)


Ah, dat klopt inderdaad...maar waarom mocht Ericsson blijven zitten en moet Kamui plaats maken als hij dan toch had betaald voor zijn stoeltje?