Life on the Limit

Gestart door Breaktest, 28 mei 2014 - 15:10:28

« vorige - volgende »

Breaktest

Het zal wel niet zo'n beroering geven als Rush, maar toch wil ik even wijzen op een F1-documentaire die momenteel in de bioscopen draait, genaamd Life on the Limit.
http://www.filmladder.nl/film/1-life-on-the-limit/synopsis
Mocht je erheen gaan, laat weten wat je ervan vond.

Jehoentelaar

Hij draaide laatst in Groningen, maar toen ben ik het vergeten.

Kootje

Wat ik ervan gezien heb is het meer 'n docu alla Senna dan 'n film alla Rush. Ook niets mis mee natuurlijk, maar voor mij iig geen reden om naar de bios te gaan.

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2014 - 16:16:09
Hij draaide laatst in Groningen, maar toen ben ik het vergeten.
Kom maar een keer langs met je USB-stickje, dan krijg je em van me

Jehoentelaar


Jozef

Ik zou er wel voor naar de bios gaan, voor het grote beeld en het geluid. Maar blijkbaar draait hij deze week alleen eenmalig in Ede. :(

Pancake Shield

Ik weet niet zo wat ik er van moet vinden. Ziet er veelbelovend uit in ieder geval.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ik moet zeggen (heb het eerste uur ervan gezien).. het zou mijn geen bioscoopbezoek waard zijn geweest. Het is een interessante documentaire, maar veel ervan heb ik al in betere vorm in andere documentaires gezien eigenlijk. Het is een interessante verzameling voor het grote publiek, maar voor de rest kan het me vrij weinig interesseren. Het is alsof je een overzicht met statistieken koopt van 1950 tot nu. Je weet het eigenlijk allemaal wel, maar het is nu mooi verzameld.

Desondanks wel een docu om een keer gezien te hebben, dat wel.

Kootje

Dat is dus precies wat ik al dacht Perton. Was met de docu SENNA niet anders. Daar zat ook amper iets nieuws in, maar was desalniettemin wel 'n mooi overzicht van z'n carrière. Zeker de moeite waard om te kijken, maar niets wat je niet al eerder gezien hebt.

0634

Naja, Senna de docu had wel extra aanvulling, zoals die rijdersmeetings en dergelijk. Tuurlijk wisten we alles al, maar de scenes die gebruikt werd waren voor mij lang niet allemaal bekend. Ik vond die docu zeker de moeite waard.

Maikel0230

Tja dat komt omdat de mensen die de Senna Docu hebben gemaakt toegang kregen tot dat befaamde archief wat men maar niet wil vrijgeven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2014 - 09:18:17
Naja, Senna de docu had wel extra aanvulling, zoals die rijdersmeetings en dergelijk. Tuurlijk wisten we alles al, maar de scenes die gebruikt werd waren voor mij lang niet allemaal bekend. Ik vond die docu zeker de moeite waard.

Hoho ... ik zeg nergens dat het niet de moeite waard was hé? Integendeel zelfs. Maar echt veel nieuwe dingen bevatte het niet voor mij. Die rijdersbriefing waar jij het over hebt had ik wel al eens eerder gezien. En zo had ik praktisch alles, uitgesmeerd over diverse docu's over de F1 en/of Senna, al eens eerder gezien. Wat de docu Senna voor mij juist de moeite waard maakte was het feit dat al die losse fragmentjes nu eens bij elkaar waren geplakt.

0634

Het was ook meer een aanvulling, Kootje :).

Kootje

Oke, dan begreep ik je verkeerd. Dacht al :-\

NielsD

Even iets losstaand van deze docu. Maar Sky krijgt binnenkort de beschikking over nog nooit eerder uitgezonden Formule 1-beelden, deze krijgen ze exclusief van de FOM. Ben benieuwd wat we daar dan te zien krijgen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna