Life on the Limit

Gestart door Breaktest, 28 mei 2014 - 15:10:28

« vorige - volgende »

0634

Ik niets, want ik heb geen Sky ;)

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Die beelden komen links en rechts wel tot ons  :P

Breaktest

En dan komt er nog een aan rondom feestbeest Rupert Keegan. Geen idee of ie al in de bios draait of te downloaden is.
http://www.madeitoutalive.com/

Kootje

Heb 'm net gekeken via Pathé Thuis en ik moet zeggen dat ik 't best indrukwekkend vond allemaal. Waar ik verwachtte dat het de zoveelste docu zou zijn over de glitter, de glamour, de helden van weleer en de legendarische rivaliteit tussen Senna & Prost, Villeneuve & Pironi, Hunt & Lauda etc., was het juist het tegenovergestelde. Eigenlijk had de docu beter 1: Life over the limit! kunnen heten, aangezien het puur gericht is op de schaduwzijde van de F1. Daarbij was het voor mij de eerste keer in lange tijd dat ik dingen zag die ik nog niet wist. Dus .... voor wie 'm nog niet gezien heeft: Aanrader, gauw gaan kijken.


Edwin90

Ik heb hem onlangs ook gezien. Er zit een moment  in dat je je helemaal lam schrikt. Tenminste, dat was bij mij het geval. Eerst praten ze over een bepaald ongeluk, en daarna in één flits die klap in beeld, met bijbehorend geluid. Was voor mij echt even een wtf momentje. :o

Kootje

Had ik op sommige momenten ook last van. Meerdere keren de koude rillingen door m'n lijf gekregen en nog net geen traantje gelaten, al scheelde dat niet veel. Zal ongetwijfeld ook door het onderwerp komen (schaduwzijde F1), maar ik vond het één vd indrukwekkendste docu's die ik ooit gezien heb.

Arthur

Citaat van: Perton op 28 mei 2014 - 17:48:50
Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2014 - 16:16:09
Hij draaide laatst in Groningen, maar toen ben ik het vergeten.
Kom maar een keer langs met je USB-stickje, dan krijg je em van me

Doe maar even een We Transfer, geen USB nodig  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Klopt, maar hij woont twee portieken naast me, dan is langskomen een kleine moeite ;)

Arthur

Citaat van: Perton op 31 augustus 2014 - 14:22:21
Klopt, maar hij woont twee portieken naast me, dan is langskomen een kleine moeite ;)

Tja, ik woon wss iets verder weg  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Moet wel bekennen dat ik het volledig vergeten ben.

0634

Ik ben nieuwsgierig geworden door de goede berichten. Als ik de kans krijg zal ik de docu zeker gaan zien :).

BMW.WilliamsF1

Ik heb hem al op mijn harde schijf staan, maar moet hem nog een keer kijken. Snel een keer doen dus :)

Enzo

Het het gisteren bekeken en het was best te pruimen. Het gaat over de gevaren van de sport en evolutie van de veiligheid.

FolkertE

Ging deze film nou voornamelijk over de jaren 60- tot midden jaren 90?
Mijn broertje heeft het er wel eens over gehad en dat het een sterke docu is. Zal eens kijken of ik hem ergens kan downloaden.