Round 7: Grand Prix du Canada, Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Gestart door Maikel0230, 26 mei 2014 - 20:47:15

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jozef op 06 juni 2014 - 18:10:33
Ach, wat jij wil... Ik snap ook niet hoe het per inwoner relevant is, maar je hebt gelijk, in Duitsland hebben ze dus 25x meer mensen om producten aan te slijten en die mensen hebben ook nog eens bijna 3x zoveel te besteden. Sutil had wel een erg grote plaat voor z'n kop moeten hebben om voor Uruguay te kiezen. Zelfs als je alleen naar Beieren kijkt (waar Sutil momenteel toch de grootste coureur is geloof ik) dan is dat al véle malen groter dan Uruguay. Maar wat jij wil...

Wat ik wil heeft er niets mee te maken. Als Sutil zou doen wat ik wil, dan veraat hij per direct de F1. ;D

Tuesday

Citaat van: Kootje op 06 juni 2014 - 18:49:21
Citaat van: Jozef op 06 juni 2014 - 18:10:33
Ach, wat jij wil... Ik snap ook niet hoe het per inwoner relevant is, maar je hebt gelijk, in Duitsland hebben ze dus 25x meer mensen om producten aan te slijten en die mensen hebben ook nog eens bijna 3x zoveel te besteden. Sutil had wel een erg grote plaat voor z'n kop moeten hebben om voor Uruguay te kiezen. Zelfs als je alleen naar Beieren kijkt (waar Sutil momenteel toch de grootste coureur is geloof ik) dan is dat al véle malen groter dan Uruguay. Maar wat jij wil...

Wat ik wil heeft er niets mee te maken. Als Sutil zou doen wat ik wil, dan veraat hij per direct de F1. ;D
Sutil heeft volgens mij een redelijk goed budget dankzij een Duitse sponsor. NL is ook vele malen groter dan Uruguay maar wij kunnen al amper 1 iemand in de F1 krijgen. Bovendien, als Uruguay een beetje autosport minded was, hadden ze Sutil al lang naar zich toe getrokken, maar blijkbaar is daar helemaal geen behoefte aan.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 06 juni 2014 - 18:47:42
Citaat van: Tuesday op 06 juni 2014 - 18:46:38
Citaat van: Maikel0230 op 06 juni 2014 - 16:36:26
Ben naar de Vrije trainingen aan het kijken, man wat zijn ze verkeerd bezig met deze baan, bijna overal zijn de zanbakken vervangen door tarmac waardoor iedereen er nu gemakkelijk vanaf komt als ze een fout maken. Dit circuit stond erom bekent dat je er geen fout op mocht maken, daar blijft niet veel maar van over nu. >:(
da's toch al langer zo?? de muren staan er nog steeds lekker vlak langs de baan. t was weer geweldig om de auto's daar te zien rondscheuren.

Vorig jaar hadden ze hier en daar de zandbakken verkleint maar nu zijn zo nergens meer te bespeuren, een spijtige zaak als je het mij vraagt.
ok, nou misschien dat ze dan nog een laatste zandbak hebben dichtgegooid, maar verder ligt dat tarmac er al minimaal een jaar, dus ik denk niet dat er wezenlijk veel veranderd is.

Kootje

Citaat van: Tuesday op 06 juni 2014 - 19:03:49
Citaat van: Kootje op 06 juni 2014 - 18:49:21
Citaat van: Jozef op 06 juni 2014 - 18:10:33
Ach, wat jij wil... Ik snap ook niet hoe het per inwoner relevant is, maar je hebt gelijk, in Duitsland hebben ze dus 25x meer mensen om producten aan te slijten en die mensen hebben ook nog eens bijna 3x zoveel te besteden. Sutil had wel een erg grote plaat voor z'n kop moeten hebben om voor Uruguay te kiezen. Zelfs als je alleen naar Beieren kijkt (waar Sutil momenteel toch de grootste coureur is geloof ik) dan is dat al véle malen groter dan Uruguay. Maar wat jij wil...

Wat ik wil heeft er niets mee te maken. Als Sutil zou doen wat ik wil, dan veraat hij per direct de F1. ;D
Sutil heeft volgens mij een redelijk goed budget dankzij een Duitse sponsor. NL is ook vele malen groter dan Uruguay maar wij kunnen al amper 1 iemand in de F1 krijgen. Bovendien, als Uruguay een beetje autosport minded was, hadden ze Sutil al lang naar zich toe getrokken, maar blijkbaar is daar helemaal geen behoefte aan.
En Hülkenberg kan geen sponsors vinden, zo groot is die Duitse markt nou. ::) 

Daar komt bij dat je in Nederland ook te maken hebt met 'n kleine sponsorvijver waar vele coureurs in zitten te vissen, wat dus precies Hülkenberg's probleem in Duitsland is. De vijver is daar groter, maar met nog meer vissers. In Uruguay is de vijver klein, kleiner nog dan in Nederland, maar zou Sutil ook de enige serieuze visser zijn geweest.

Maar goed, iets wat als onschuldige opmerking bedoeld was begint nu teveel 'n eigen leven te leiden. Ik vind het wel best zo verder. Uiteindelijk zal 't me 'n worst wezen onder welke vlag Sutil meedoet, ik moet 'm hoe dan ook niet. ;D

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 06 juni 2014 - 18:47:42
Citaat van: Tuesday op 06 juni 2014 - 18:46:38
Citaat van: Maikel0230 op 06 juni 2014 - 16:36:26
Ben naar de Vrije trainingen aan het kijken, man wat zijn ze verkeerd bezig met deze baan, bijna overal zijn de zanbakken vervangen door tarmac waardoor iedereen er nu gemakkelijk vanaf komt als ze een fout maken. Dit circuit stond erom bekent dat je er geen fout op mocht maken, daar blijft niet veel maar van over nu. >:(
da's toch al langer zo?? de muren staan er nog steeds lekker vlak langs de baan. t was weer geweldig om de auto's daar te zien rondscheuren.

Vorig jaar hadden ze hier en daar de zandbakken verkleint maar nu zijn zo nergens meer te bespeuren, een spijtige zaak als je het mij vraagt.

Dat vind ik sowieso 'n kwalijke zaak. Van mij mogen de grindbakken per direct weer terugkeren op de circuits, al is het maar de eerste meters.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 06 juni 2014 - 19:10:48
Citaat van: Maikel0230 op 06 juni 2014 - 18:47:42
Citaat van: Tuesday op 06 juni 2014 - 18:46:38
Citaat van: Maikel0230 op 06 juni 2014 - 16:36:26
Ben naar de Vrije trainingen aan het kijken, man wat zijn ze verkeerd bezig met deze baan, bijna overal zijn de zanbakken vervangen door tarmac waardoor iedereen er nu gemakkelijk vanaf komt als ze een fout maken. Dit circuit stond erom bekent dat je er geen fout op mocht maken, daar blijft niet veel maar van over nu. >:(
da's toch al langer zo?? de muren staan er nog steeds lekker vlak langs de baan. t was weer geweldig om de auto's daar te zien rondscheuren.

Vorig jaar hadden ze hier en daar de zandbakken verkleint maar nu zijn zo nergens meer te bespeuren, een spijtige zaak als je het mij vraagt.
En Hülkenberg kan geen sponsors vinden, zo groot is die Duitse markt nou. ::)
tja, dat geldt dan voor vrijwel alle landen. Maar volgens mij gaat er heel wat meer Duits geld om in de F1 dan menig ander land.

robbert

leuk om te zien hoeveel forummers proberen om on-topic te blijven terwijl er nog zovelen zijn die offtopic gaan. Wat heeft de economie nu te maken met de grote prijs van canada? ;D
Srry gasten, kon het niet laten :)

Kootje

Citaat van: robbert op 06 juni 2014 - 19:21:44
leuk om te zien hoeveel forummers proberen om on-topic te blijven terwijl er nog zovelen zijn die offtopic gaan. Wat heeft de economie nu te maken met de grote prijs van canada? ;D
Srry gasten, kon het niet laten :)

Je hebt gelijk, helemaal niets.

Jehoentelaar

Neemt niet weg dat het een interessante discussie is. Jammer dat ik 'm heb gemist.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 06 juni 2014 - 23:56:33
Neemt niet weg dat het een interessante discussie is. Jammer dat ik 'm heb gemist.
ok maar is het niet beter om de economie in een andere topic te doen. Is anders een beetje verwarrend om te volgen

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/waarschuwing_ricciardo/


Ik had eigenlijk een straf verwacht het was namelijk een vrij gevaarlijke actie van Ricciardo. Als Maldonado naar links was gegaan (zijn crew staat voor die van RBR ) dan had Ricciardo een volledige pitcrew omver gekegeld.

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 07 juni 2014 - 11:18:12
Citaat van: Jehoentelaar op 06 juni 2014 - 23:56:33
Neemt niet weg dat het een interessante discussie is. Jammer dat ik 'm heb gemist.
ok maar is het niet beter om de economie in een andere topic te doen. Is anders een beetje verwarrend om te volgen
Ja, meneer de moderator, maar snap ik en ontken ik in mijn post ook niet. ;)

Maikel0230

Het incident waarvoor Ricciardo een reprimande kreeg gisteren.



Als hij die auto niet terug onder controle had gekregen had ie die mensen gewoon omvergereden als kegels op een bowlingbaan, dat had nasty kunnen eindigen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 07 juni 2014 - 14:59:13
Citaat van: robbert op 07 juni 2014 - 11:18:12
Citaat van: Jehoentelaar op 06 juni 2014 - 23:56:33
Neemt niet weg dat het een interessante discussie is. Jammer dat ik 'm heb gemist.
ok maar is het niet beter om de economie in een andere topic te doen. Is anders een beetje verwarrend om te volgen
Ja, meneer de moderator, maar snap ik en ontken ik in mijn post ook niet. ;)

was niet persoonlijk bedoeld ofzo, als dit wel zo was, mijn excuses daarvoor, wil helemaal geen ruzie. Heb mij daarvoor veel te slecht bedoeld daardoor.
Het was dus gewoon maar een ideetje hoor ;)

FolkertE

Gelukkig word dit niet een dominant weekend voor Mercedes. Ik denk zelfs Alonso op pole en Mercedes op 3de of 4de rij.

Iemand enig idee waarom Mercedes niet sneller ging op de ssofts?