Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Sphinx

Citaat
In de V8 wilden ze? Dan is het snel einde verhaal inderdaad.

Gerucht is inmiddels ook door Ronald Dane (Red Bull Holden teamboss) op typische Marko-wijze ontkend:

Citaat
"AA spoke to Red Bull Racing Australia team boss Roland Dane, and when asked whether he had heard of the offer, the response cut short any discussion.

"Mate, not a word," he said.

According to Dane, Red Bull in Europe would not even have the authority to offer the 21-year-old a racing seat locally.

"The driving decisions are made here," he added.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

V8 is ook niet echt een klasse om een jongere coureur die geen of weinig toerwagenervaring heeft tijdelijk in te parkeren, gezien de vrij steile leercurve. Je stapt daar niet zomaar in om vervolgens meteen succesvol te zijn. Europese coureurs als Alex Prémat of Robert Dahlgren, die de afgelopen jaren de overstap maakten, werden steevast rond de oren gereden.

Sphinx

Premat had inderdaad een jaar nodig om te wennen en werd pas dit jaar beter in de Enduro Cup. Ik denk dat hij ook een beetje zat te azen op de tweede Volvo voor 2015, want Dahlgren gaat na zijn leerjaar niet verder. David Wall zal zijn plaats in nemen, niet geheel onverwacht omdat Wilson Security nu Volvo sponsort en dat ook deed bij Wall's vorige team, Dick Johnson Racing. Dus ja, ook in de V8's heb je paydrivers  :P
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Maandagavond zal de 2e coureur van Toro Rosso worden gepresenteerd. Ik zelf gok op Sainz. Wat jullie?

Hamilton#44

Lijkt mij wel, maar ja, Kvyat was in principe ook min of meer een verrassing.

Perton

Ik zou niet weten wie anders dan Sainz inderdaad. Vergne wordt het niet, Lynn heeft gezegd dat hij het niet wordt en ergens testcoureur wil worden, en Gasly loopt al weken te flirten met DAMS in de GP2. Dan is Sainz eigenlijk de enige reële optie, tenzij ze een soort tweede Verstappen ergens vandaan weten te toveren. Of misschien komt Alguersuari wel terug, weten wij veel.

0634

Dat zou niet logisch zijn. Niet voor een opleidingsteam. Natuurlijk wordt het Sainz.

Perton

Hülkenberg naar Porsche voor de 24 uur van Le Mans. Leuk. Dat was deel 1 van het Porsche-gerucht van deze week, deel 2 is Alonso, kijken of dat ook waarheid gaat worden.

Jozef

F1 en Le Mans combineren, ik vind dat zulke zaken terug meer zouden moeten gebeuren! Leuk van Hülkenberg, en van Force India dat ze dit toelaten.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 27 november 2014 - 19:12:04
F1 en Le Mans combineren, ik vind dat zulke zaken terug meer zouden moeten gebeuren! Leuk van Hülkenberg, en van Force India dat ze dit toelaten.

Zeker gaaf. En met Porsche heeft hij een hele goede auto.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Las net op Twitter dat Sainz de teamgenoot wordt van Verstappen. Ben benieuwd of Max hem aan kan.

Jehoentelaar

Makkelijk. Zie het Maxtopic.

Pancake Shield

McLaren heeft zelfs na vergadering nog steeds geen beslissing genomen over wie er rijdt volgend jaar. Overigens wordt er nog steeds gezegd dat er geen 100% zekerheid is dat de 'strijd' tussen Button en Magnussen zou gaan, maar dat er meerdere kandidaten zijn. Als ik links en rechts kijk, wordt met name de naam van Vergne een aantal keer genoemd.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Citaat van: Pancake Shield op 05 december 2014 - 14:04:55
McLaren heeft zelfs na vergadering nog steeds geen beslissing genomen over wie er rijdt volgend jaar. Overigens wordt er nog steeds gezegd dat er geen 100% zekerheid is dat de 'strijd' tussen Button en Magnussen zou gaan, maar dat er meerdere kandidaten zijn. Als ik links en rechts kijk, wordt met name de naam van Vergne een aantal keer genoemd.
Er gaan nog steeds wilde geruchten dat Hamilton als nog naar Mclaren vertrekt. Gerucht zou zijn dat Mclaren wilt wachten tot het 100% zeker is dat Hamilton bij Mercedes blijft. Ook al is het slechts een formaliteit, je weet het nooit.

Jozef

Voor de duizendste keer, Hamilton staat gewoon onder contract bij Mercedes.