Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 13 oktober 2014 - 19:07:22
Nuja Alonso zei natuurlijk wel: "Zodra je het hoort, is het obvious." Niet: "Het is nu al obvious." In die zin kan hij natuurlijk wel WEC bedoelen. Dat mensen reageren: "Oja, natuurlijk, Ferrari gaat LMP1 rijden, is ook zo, logisch dat ze een goede coureur daarvoor willen hebben." In die zin snap ik wel dat WEC als obvious optie gezien kan worden. Desondanks denk ik nog steeds dat het McLaren wordt, maar ik zou nu niet meer verbaasd zijn als het wel WEC werd.

En maanden geleden is het LMP1-project al aangekondigd (al dan niet officieus), dus in die zin kan Alonso ook al maanden weten wat ie gaat doen, natuurlijk ;)
tja, ik zou dat zelf een hele grote verrassing noemen en allesbehalve logisch.

0634

Ik ook niet. Obvious is toch voor de hand liggend. Dit ligt voor mij niet voor de hand.

Breaktest

Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2014 - 19:17:24
Dat is uitgesloten. Want hij gaat naar McLaren. Obviously.
Dat lijkt me ook zo duidelijk als wat. Al dat gespeculeer is voor de kat zijn dingetje. Het enige waar ik zelf benieuwd naar ben is de volgorde waarin zaken zijn beklonken, en wie bij McLaren de pisang is.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2014 - 19:41:16
Bovendien, zo fluistert me nu, zou Alonso een contract met Honda sluiten, niet met McLaren.

Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. Hoe zie je dat voor je? Alonso krijgt een power unit en mag er dan zelf op gaan zitten en zo proberen te racen?

Breaktest

Citaat van: Jozef op 13 oktober 2014 - 20:30:42
Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2014 - 19:41:16
Bovendien, zo fluistert me nu, zou Alonso een contract met Honda sluiten, niet met McLaren.

Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. Hoe zie je dat voor je? Alonso krijgt een power unit en mag er dan zelf op gaan zitten en zo proberen te racen?
Nee hij huurt een McLaren.

0634

Citaat van: Jozef op 13 oktober 2014 - 20:30:42
Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2014 - 19:41:16
Bovendien, zo fluistert me nu, zou Alonso een contract met Honda sluiten, niet met McLaren.

Je moet niet alles geloven wat ze schrijven. Hoe zie je dat voor je? Alonso krijgt een power unit en mag er dan zelf op gaan zitten en zo proberen te racen?

Ik zei 'men fluistert'. Dat is wat anders dan dat het zo is of dat ik het geloof. Het is een gerucht, een verhaal, een mogelijkheid.

FolkertE

Ik kan me haast niet voorstellen dat Alonso de F1 verlaat. Hij kiest gewoon voor Honda Mclaren. En Honda Mclaren kiest voor hem.

Leroy


FolkertE

Citaat van: Leroyvdheuvel op 13 oktober 2014 - 21:02:34
Sauber ?
Sauber kiest voor VDG en Frijns.

En Nick de Vries verbaasd iedereen en vervangt Magnussen en rijd Naast Alonso in de Mclaren.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Tsja, Verstappen-STR hadden ze goed. Plus dit is een redelijk voor de hand liggend verhaal van Alonso.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Mja, maar zo'n bericht begint al met 'de kans lijkt groter te worden...' Ja, van die kans hadden we ook al gehoord. Dat zijn niet van die spannende berichten.

Dat bericht van Alonso... tja, dat verwacht ik wel uit te komen.

Maikel0230

Ferrari LMP1??

Dat was inderdaad de gedachte enkele maanden geleden maar ondertussen...

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/09/26/f1-fanatic-round-up-2609-2/

Dus ik zou op het McLaren Honda of toch nog Ferrari houden voor Alonso

Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2014 - 19:41:16
Geen contract hebben is niet hetzelfde als geen overeenstemming hebben bereikt.

Bovendien, zo fluistert me nu, zou Alonso een contract met Honda sluiten, niet met McLaren. Dat zat Dennis' opmerking natuurlijk helemaal in een opmerkelijk daglicht.

Anyway, Alonso naar McLaren, kan me gewoon niks anders voorstellen.

Je kan je dan de vraag stellen of dit McLaren-Honda is of Honda-McLaren ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Zo sneu allemaal voor Vergne. Vorig jaar was hij nog ongeveer net zo goed als Ricciardo. En kijk nu. Hij mag misschien blijven zitten, niet omdat ze hem zo graag willen maar omdat ze een referentiepunt nodig hebben voor Verstappen.

Jammer hoor, want ik gun hem zeker een échte plaats in de F1. Als we naar aanleiding van 2014 vragen stellen als "hoe goed is Vettel?" en "hoe goed is Ricciardo?" dan past "hoe goed zou Vergne dan eigenlijk zijn?" prima in dat rijtje. Niemand kan met enige zekerheid zeggen dat hij niet zou hebben gekund wat Ricciardo heeft gedaan.