Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

0634

#1425
Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 19:24:13
Van Formule1.nl [of Skysports];

In gesprek met NBC heeft Alonso daarnaast verklaard dat hij volgend jaar in ieder geval geen auto met Mercedes-krachtbron zal besturen, terwijl hij zijn interview met Sky Sports F1 als volgt besluit: "Zodra je weet waar ik in 2015 race, zal je gelijk begrijpen waarom en het een logische keuze vinden", zegt hij alvorens al weglopend met een lachend 'dat zul je wel zien' te reageren op de vraag of hij überhaupt in de Formule 1 blijft.

Dat duidt dus op McLaren. Want dat is het enige team waarvan de keuze logisch zou zijn.


0634

Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 19:48:50
Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2014 - 19:34:24
Citaat van: Pancake Shield op 12 oktober 2014 - 18:17:01
Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 17:28:20
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze Magnussen nu [na 1 jaar] eruit gooien. Zeker niet na vorig jaar met Perez. En je wilt toch ook graag jong talent behouden? Hoe jammer dan ook, Button exit bij McLaren. Maar misschien is er nog een ander zitje voor hem?

Maar ja, wat zou jij doen als McLaren-managment als je zowel Alonso als Vettel weet te strikken? Dan gooi volgens mij Magnussen dan toch wel gewoon buiten.

Dat zie ik dus echt nooit gebeuren. Van die rijders niet, maar ook vanuit McLaren niet. Twee haantjes in het henhok. Nergens voor nodig.

Dat komt er nog bij naast jong talent! Magnussen blijft dus lijkt mij...

Misschien. Misschien niet. Magussen doet het best leuk, maar een debuut ala Hamilton is het ook weer niet (tov Button die zo onderhand twee keer zoveel punten heeft). Ze kunnen zomaar voor Alonso en JB gaan.

Arthur

Dat kan natuurlijk zeker. Maar ik zou ook jong talent de kans geven naast vette ervaring. Dus of Button of...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar


Pancake Shield

Hupla:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116327

Dat zou wat zijn twee Formule 3-coureurs in een jaar, die de overstap maken naar de F1. Komen Verstappen en Ocon elkaar misschien alsnog tegen opnieuw.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 19:24:13
Van Formule1.nl [of Skysports];

In gesprek met NBC heeft Alonso daarnaast verklaard dat hij volgend jaar in ieder geval geen auto met Mercedes-krachtbron zal besturen, terwijl hij zijn interview met Sky Sports F1 als volgt besluit: "Zodra je weet waar ik in 2015 race, zal je gelijk begrijpen waarom en het een logische keuze vinden", zegt hij alvorens al weglopend met een lachend 'dat zul je wel zien' te reageren op de vraag of hij überhaupt in de Formule 1 blijft.

Dat is duidelijk, die gaat de Formula E in. :P

Perton

Citaat van: Pancake Shield op 12 oktober 2014 - 22:48:53
Hupla:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116327

Dat zou wat zijn twee Formule 3-coureurs in een jaar, die de overstap maken naar de F1. Komen Verstappen en Ocon elkaar misschien alsnog tegen opnieuw.
Ik vind vooral dit interessant:

His management company Gravity - which has shared ownership with the Lotus F1 squad - is believed to have been encouraged by the FIA to give its driver a push to the sport's pinnacle in the same way as Verstappen has been given his chance by Toro Rosso.

Ik had Grosjean - Ocon wel een mooi team gevonden, maarja Maldonado zit daar met zijn centen. Dus ik hoop op Ocon als derde rijder en dan in 2016 samen met Grosjean racend.

Kootje

Citaat van: Pancake Shield op 12 oktober 2014 - 22:48:53
Hupla:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116327

Dat zou wat zijn twee Formule 3-coureurs in een jaar, die de overstap maken naar de F1. Komen Verstappen en Ocon elkaar misschien alsnog tegen opnieuw.

Nu Max de overstap gemaakt heeft vind ik dit 'n logisch vervolg.

Leroy

IK WEET HET!!!! er schiet me ineens iets te binnen over alonso!  hij heeft gaat volgend jaar voor Ferrari de nieuwe Le mans LMP1 rijden !

hij heeft al meerdere malen aangegeven dat hij de stap van webber ook wel zou kunnen maken... en nu dat er speculaties waren dat ferrari een team opnieuw op de baan wilt zetten in de LMP1 klasse... zou dat zijn zin ook verklaren met : ik doe hetgeen wat voor ferrari en mijzelf het beste is...

'dat zul je wel zien' te reageren op de vraag of hij überhaupt in de Formule 1 blijft.

wat denken jullie van deze gedachte ???

http://www.gtspirit.com/2013/12/17/ferrari-boss-luca-di-montezemolo-speaks-on-le-mans-comeback/

Perton

Het zou wel heel vet zijn. Maar ik denk niet dat het 'obvious' is, zoals Alonso stelt.

Perton

Blijkbaar gaan er nu ook verhalen dat Alonso niet voor McLaren tekent, maar voor Honda. Als dat waar is, en Honda Alonso dus bij McLaren stalt, lijkt het er toch op dat Honda meer over de rijderskeuze heeft te zeggen dan Ronnie boy.

Leroy

hij tekent bij caterham,torro rosso, marussia of bij sauber ! die hebben geen vaste line up!

ik denk torro rosso! red bull kon niet ! want hij had geen bad boy jongetjes imago! nou dat zullen ze er bij torro rosso in de opleiding in slaan hoor !  :D

Leroy


Jehoentelaar

RaceXpress is geen hoogvlieger. Maar ik mag hopen dat 'ie nog even bij F1 blijft, al is WEC ook wel vet. Weekendje Spa en weekje Le Mans zie ik wel zitten.

robbert

Citaat van: Leroyvdheuvel op 13 oktober 2014 - 09:00:49
IK WEET HET!!!! er schiet me ineens iets te binnen over alonso!  hij heeft gaat volgend jaar voor Ferrari de nieuwe Le mans LMP1 rijden !

hij heeft al meerdere malen aangegeven dat hij de stap van webber ook wel zou kunnen maken... en nu dat er speculaties waren dat ferrari een team opnieuw op de baan wilt zetten in de LMP1 klasse... zou dat zijn zin ook verklaren met : ik doe hetgeen wat voor ferrari en mijzelf het beste is...

'dat zul je wel zien' te reageren op de vraag of hij überhaupt in de Formule 1 blijft.

wat denken jullie van deze gedachte ???

http://www.gtspirit.com/2013/12/17/ferrari-boss-luca-di-montezemolo-speaks-on-le-mans-comeback/

ja daar heb ik ook al aan gedacht. Hij had ook een reactie van 'ik hou van ferrari', dus dat zal je niet zeggen, als je wegloopt naar de concurrentie