Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 16 maart 2014 - 10:00:15
Anthony Davidson zei net op Sky dat Kamui hem verteld heeft dat z'n achterremmen het niet deden.

Op Twitter zegt Kamui dat het zijn eigen fout was...
Wel een vreemde move.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

#466
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 11:27:20
Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:25:27
Als hij een DSQ oploopt dan komt dat inderdaad door Red Bull maar vergeet niet dat voor vandaag die auto nog geen ganse race gesimuleerd heeft, het ligt waarschijnlijk daaraan hoor.

Maar dan blijft het een overtreding en een terechte DQ. Voor alle teams zijn er nieuwe omstandigheden. Dat Red Bull een beroerde winter had, geeft in principe geen excuus.

Ik zeg ook nergens dat het geen excuus is Jeroen, ik reageer op iemand die zei dat het amateuristisch was van Red Bull om zoiets te laten gebeuren.

Citaat van: gloudiesaurus op 16 maart 2014 - 11:34:46
Citaat van: Jozef op 16 maart 2014 - 10:00:15
Anthony Davidson zei net op Sky dat Kamui hem verteld heeft dat z'n achterremmen het niet deden.

Op Twitter zegt Kamui dat het zijn eigen fout was...
Wel een vreemde move.

http://www.gppits.net/nieuws/massa_boos_op_kobayashi/

Hij had niet door dat het zijn fout niet was, nu wel

Citaat van: @kamui_kobayashi

Find out system fail was no rear brake so this was problem of accident. Sorry to Felipe but was not my mistake.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 11:29:44
Mwah, bij Button is het beste er misschien wel af, maar toch had hij wel een beetje pech in de kwali hoor.

Dat gevoel bekroop me afgelopen seizoen ook al. Alleen heb ik het gerelateerd aan de inferieure McLaren. Je zou denken dat hij nu de McLaren wederom competitief hij zich herpakt en weer knal als tevoren. Toch mis ik het heilig vuur in Button.

NielsD

Het seizoen is nog maar één race oud en nu al vragen jullie je af of Button het nog heeft. :P Hij is vierde geworden vandaag hoor.. :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

#469


Pa Magnussen mag trots zijn vanuit waar hij ging racen dit weekend.

Interessant Feit: Podium was gevuld met de nummer 2 coureur van elk team.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 11:52:54
Het seizoen is nog maar één race oud en nu al vragen jullie je af of Button het nog heeft. :P Hij is vierde geworden vandaag hoor.. :D

Derde, naar alle waarschijnlijkheid. :P

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:42:54
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 11:27:20
Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:25:27
Als hij een DSQ oploopt dan komt dat inderdaad door Red Bull maar vergeet niet dat voor vandaag die auto nog geen ganse race gesimuleerd heeft, het ligt waarschijnlijk daaraan hoor.

Maar dan blijft het een overtreding en een terechte DQ. Voor alle teams zijn er nieuwe omstandigheden. Dat Red Bull een beroerde winter had, geeft in principe geen excuus.

Ik zeg ook nergens dat het geen excuus is Jeroen, ik reageer op iemand die zei dat het amateuristisch was van Red Bull om zoiets te laten gebeuren.
en daarachter aan zei ik zo'n beetje hetzelfde als wat jij zegt. En uiteraard lijkt een DSQ mij niet meer dan logisch als er een regel is overtreden waarvoor een tijdstraf niet volstaat.

Maikel0230



Gisteren hebben zie die 'fuel flow' meter al vervangen op wagen nummer 3

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 11:52:54
Het seizoen is nog maar één race oud en nu al vragen jullie je af of Button het nog heeft. :P Hij is vierde geworden vandaag hoor.. :D

Spreekt voor zich dat je dat niet enkel en alleen baseert op één race. Daarom schrijf ik ook dat ik het afgelopen seizoen ook de indruk had dat Button de piek voorbij is. Overigens is dat niks schokkends hoor Niels. We schrijven Button niet af of zo en hebben het over indrukken. Die kunnen altijd wijzigen. ;)

robbert

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 11:52:54
Het seizoen is nog maar één race oud en nu al vragen jullie je af of Button het nog heeft. :P Hij is vierde geworden vandaag hoor.. :D

dat is ongelooflijk, na 1 race al ;D :D

0634

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 11:52:54
Het seizoen is nog maar één race oud en nu al vragen jullie je af of Button het nog heeft. :P Hij is vierde geworden vandaag hoor.. :D

Eens hoor. Ik schrijf hem niet af. Zoals gezegd, beetje lullig op zaterdag en dat vertekend de race op zondag. Toch van 11 naar 4 dus dat is niet slecht.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:53:28


Pa Magnussen mag trots zijn vanuit waar hij ging racen dit weekend.

Interessant Feit: Podium was gevuld met de nummer 2 coureur van elk team.

Heeft Mercedes een nummer 2 coureur dan? Is nieuws voor mij hoor.

0634

Citaat van: robbert op 16 maart 2014 - 12:25:43
Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 11:52:54
Het seizoen is nog maar één race oud en nu al vragen jullie je af of Button het nog heeft. :P Hij is vierde geworden vandaag hoor.. :D

dat is ongelooflijk, na 1 race al ;D :D

Niemand schrijft hem af. Snap de smileys dan ook niet zo.

TheDoc

De diskwalificatie van Ricciardo lijkt een feit te zijn volgens Milton Keynes Citizen..

0634

Dan Mclaren 2 en 3, bovenaan bij de constructeurs... Het Ron Dennis effect is voelbaar ;D.