Cijfer voor de race: Melbourne Albert Park

Gestart door Sabai, 16 maart 2014 - 09:11:18

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
5 (23.8%)
7
9 (42.9%)
6
6 (28.6%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

FolkertE

Citaat van: NielsD op 16 maart 2014 - 16:15:23
Ik heb ook een 8 gegeven. Vooral Magnussen vond ik echt een held, op het podium een enorm koele kikker. Misschien wat saai, maar geen arrogant ventje.

Voor de rest genoten van Bottas en de gevechten in het middenveld in het begin.
Ik ben nu al fan van Kimi Rosberg, Ricciardo, Grosjean en Hulkenberg. Daar komen nu nog Bottas en magnussen bij. En blijf een zwak hebben voor Mclaren. dus Button hoort er ook bij. Kort om, volgens mij heb ik dan altijd wel goede kans dat 1 van mijn rijders het heel goed doet.

0634

Ik zou voor de sure Vettel en Lewis nog even in het rijtje opnemen. Dan heb je wel zo ongeveer altijd prijs ;).


Perton

Ik zou alleen Hamilton opnemen in de lijst.

T.Nuvolari

Citaat van: Wings op 16 maart 2014 - 09:14:19
Zesje. Het feit dat het seizoen weer van start gaat vond ik boeiender dan de race zelf. Ik ga voor een krappe voldoende want:

1. Geen gevecht om de zege.
2. Geen gevecht om een podium positie.
3. Weinig toffe inhaalacties.

Volledig mee eens.
Bottas maakte er op z'n eentje (kwak kwak) een 6 van.
F1 new style is more of the old.

0634

Het blijft autoracen, ja. Als je daar niet van houdt kunnen alle regels van de wereld veranderd worden, maar zal het voor jou altijd 'more of the old' blijven.

T.Nuvolari

Vind het jammer dat ze enkel veranderen om te veranderen. Milieubewuster bezig zijn met de sport ok, de rest is poeha om niks.

Gerard

Ik geef de race een 7... leuke start, mooi doorgestampt door Magnussen en aardige gevechten rondom P7-P10...

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 19:41:44
Ik zou voor de sure Vettel en Lewis nog even in het rijtje opnemen. Dan heb je wel zo ongeveer altijd prijs ;).
Hahah, Dan neem ik Massa, Sutil, Vergne, Kyvatt, Kobayashi,erricson, Bianchi, Chilton, Perez,  GutiĆ©rrez  En Alonso maar voor de zekerheid. Alleen Maldonado niet :P Dus hopen dat Lotus niet de beste word :P

Jehoentelaar

Beetje aan de late kant, maar ik heb 'm gisterochtend teruggekeken. Vond het al met al niet heel bijzonder, 6 is het hoogst haalbare wat mij betreft.