Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Citaat van: Franky R. op 13 maart 2014 - 16:38:33
Citaat van: Arthur op 13 maart 2014 - 16:25:06
En wie begint er vannacht al met kijken...?  ;)


Moi...Als ik Sport1 kan ontvangen...ik ga niet achter de pc naar een stream kijken.

Twijfel nog, morgen ook nog werken.. Kijken hoe sterk [of zwak] ik ben... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Ik ben morgen vrij, ik neem ze wel op en kijk ze rustig terug  :)

Jehoentelaar

FP2 begint om 6:30, die zie ik wel. Misschien dat ik morgenavond FP1 nog even terugkijk.

Arthur

Eerste is het mooiste, opening van het nieuwe seizoen, geluiden, beelden.... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: Super Seb op 13 maart 2014 - 07:12:06
Mercedes lijkt de gedoodverfde winnaar. Waar ik benieuwd naar ben is waar een Massa uiteindelijk uitkomt, maakt McLaren een sterke comeback mee, zorgt Force India voor een verrassing, Kimi of Alonso? Vragen genoeg, het antwoord zal blijken. Wat chauvinisme betreft, Rosberg, wat mij betreft de Dark Horse voor 2014. Support your locals!  ;)

Rosberg is een prima rijder in wellicht de beste auto. Dat is geen dark horse, maar een favoriet. ;)

Magnussen, die is voor mij een dark horse. Maar zoals ik een ander topic al eens zei: dat is wishful thinking van mijn kant. :)

0634

Groot voordeel voor Renault:

CitaatRace day is expected to bring another change with considerably lower temperatures – only just making it above 20C. This will come as a relief to anyone concerned about cooling problems with the new V6 turbos during the 58-lap race.
Bron: F1Fanatic

Koele temperaturen!

0634

Citaat van: Jozef op 13 maart 2014 - 20:07:00

Rosberg is een prima rijder in wellicht de beste auto. Dat is geen dark horse, maar een favoriet. ;)

Mwah, hij rijdt in dezelfde (mogelijk dus de beste) auto als een voormalig wereldkampioen met heel veel race-winst op zijn naam. We kunnen rustig stellen dat Lewis veel hoger in aanzien staat. Dus een uitgesproken favoriet vind ik Rosberg zeker niet, toch meer een goede outsider.

Super Seb

Dat is inderdaad zoals ik het bedoelde, Rosberg is een goede coureur met een prima wagen maar niet iemand die direct als titelkandidaat genoemd word.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

robbert

alé jong, verrassend. Alonso op P1. Maar het zijn nog maar trainingen. Mercedes zal hun problemen snel opgelost krijgen en terug bovenaan staan

0634

Rijdende F1-wagens: wat een genot!

0634

Prima, dat donkere geluid. Benieuwd hoe dat in het echt klinkt.

0634

Merc heeft niet zomaar gewonnen hoor.

NielsD

Ik kijk nu 10 minuten VT2, en ik wil niet als een zeikerd over komen: of het camerageluid staat zacht of ik ga me irriteren aan de opgevoerde skelters dit jaar. Sorry, maar dat geluid komt niet echt binnen...  >:(
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 14 maart 2014 - 06:43:49
Ik kijk nu 10 minuten VT2, en ik wil niet als een zeikerd over komen: of het camerageluid staat zacht of ik ga me irriteren aan de opgevoerde skelters dit jaar. Sorry, maar dat geluid komt niet echt binnen...  >:(
ja het zal wennen worden

jende

Redbull lijkt alles toch wel weer redelijk op orde te hebben , dat is sneller dan verwacht