Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

robbert

en wat ga je nog allemaal zoal bezoeken?

0634

Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 20:18:30
Citaat van: Jeroen op 12 maart 2014 - 18:50:04
Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 06:52:13
Citaat van: Jeroen op 12 maart 2014 - 06:43:55
Voordeeltje voor Red Bull wellicht... Regen?

http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/1161X8/melbourne.html

Alé, we kunnen al op de eerste race al rondenlange sc zien of urenlange rode vlag situatie. Word leuk :( >:(

Jij staat lekker positief in het leven, of niet Robbert? ;)

ja, en vooral realistisch. Kijk, het is nu eenmaal geweten dat als het begint te regenen dat de fia de sc uitstuurt. En bij wat meer regen hangt zelfs de rode vlag uit. En daar zit ik nu niet op te wachten hoor

Mwah, over het algemeen neemt het spectakel juist toe met regen. Zelfs toen in Canada 09, toen hadden we een legendarisch schouwspel.

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 22:24:05
en wat ga je nog allemaal zoal bezoeken?
Een hoop, maar straks krijg ik het halve forum op m'n dak dat het off-topic is. ;)

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2014 - 22:37:08
Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 22:24:05
en wat ga je nog allemaal zoal bezoeken?
Een hoop, maar straks krijg ik het halve forum op m'n dak dat het off-topic is. ;)
ja het is waar, maar de meeste gaan hier off-topic. Mss moet je een nieuwe topic maken over je reis ;D ;D

Super Seb

Mercedes lijkt de gedoodverfde winnaar. Waar ik benieuwd naar ben is waar een Massa uiteindelijk uitkomt, maakt McLaren een sterke comeback mee, zorgt Force India voor een verrassing, Kimi of Alonso? Vragen genoeg, het antwoord zal blijken. Wat chauvinisme betreft, Rosberg, wat mij betreft de Dark Horse voor 2014. Support your locals!  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

NielsD

Alles leuk en aardig. Maar viel Mercedes niet een aantal keren stil in Bahrein, in de laatste week. Dat je de snelste motor hebt, betekent niet dat de betrouwbaarheid ook snor zit. Ik moet nog maar eens zien wie als eerste over de streep gaat, zou best eens een verrassing kunnen worden in de vorm van een Williams of Force India.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 13 maart 2014 - 09:26:34
Alles leuk en aardig. Maar viel Mercedes niet een aantal keren stil in Bahrein, in de laatste week. Dat je de snelste motor hebt, betekent niet dat de betrouwbaarheid ook snor zit. Ik moet nog maar eens zien wie als eerste over de streep gaat, zou best eens een verrassing kunnen worden in de vorm van een Williams of Force India.

oei, dan komt er weer kritiek dat er onvoorspelbare winnaars zijn, zoals in 2012 ;D

NielsD

Citaat van: robbert op 13 maart 2014 - 11:37:35
Citaat van: NielsD op 13 maart 2014 - 09:26:34
Alles leuk en aardig. Maar viel Mercedes niet een aantal keren stil in Bahrein, in de laatste week. Dat je de snelste motor hebt, betekent niet dat de betrouwbaarheid ook snor zit. Ik moet nog maar eens zien wie als eerste over de streep gaat, zou best eens een verrassing kunnen worden in de vorm van een Williams of Force India.

oei, dan komt er weer kritiek dat er onvoorspelbare winnaars zijn, zoals in 2012 ;D

Daar teken ik direct voor.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: NielsD op 13 maart 2014 - 11:38:29
Citaat van: robbert op 13 maart 2014 - 11:37:35
Citaat van: NielsD op 13 maart 2014 - 09:26:34
Alles leuk en aardig. Maar viel Mercedes niet een aantal keren stil in Bahrein, in de laatste week. Dat je de snelste motor hebt, betekent niet dat de betrouwbaarheid ook snor zit. Ik moet nog maar eens zien wie als eerste over de streep gaat, zou best eens een verrassing kunnen worden in de vorm van een Williams of Force India.

oei, dan komt er weer kritiek dat er onvoorspelbare winnaars zijn, zoals in 2012 ;D

Daar teken ik direct voor.

ik ook, heb er toen van genoten, en zo bleef het kampioenschap ook spannend


Perton

Citaat van: NielsD op 13 maart 2014 - 09:26:34
Alles leuk en aardig. Maar viel Mercedes niet een aantal keren stil in Bahrein, in de laatste week. Dat je de snelste motor hebt, betekent niet dat de betrouwbaarheid ook snor zit. Ik moet nog maar eens zien wie als eerste over de streep gaat, zou best eens een verrassing kunnen worden in de vorm van een Williams of Force India.
Mercedes viel stil vanwege problemen die pas aan het licht komen bij langdurig gebruik van de onderdelen, iets waar Renault nog allerminst ervaring mee heeft en Ferrari in mindere mate. Daarmee is niet gezegd dat deze problemen al zijn opgelost, maar Mercedes weet in ieder geval van het bestaan van de problemen en kan daar dus op inspelen, iets wat de concurrentie veel minder of zelfs niet heeft. Dus dat de stil zijn gevallen is allemaal leuk en aardig, maar eigenlijk geen reden om je zorgen te maken als Mercedes-fan of hoop van te krijgen als liefhebber van een van de concurrenten.

En ik durf nu te wedden dat deze post zich zondagochtend tegen me gaat keren ;D

Perton

When asked today FIA race director Charlie Whiting said that he will stop the race if there are no cars running. http://adamcooperf1.com/2014/03/13/whiting-says-fia-will-stop-the-race-if-all-cars-retire/

Wow. Briljante man.

In het artikel zelf staat wel een wat logischere uitleg, maar ik moest toch wel wat gniffelen toen ik deze zin las.

Franky R.

Citaat van: Perton op 13 maart 2014 - 15:14:41
When asked today FIA race director Charlie Whiting said that he will stop the race if there are no cars running. http://adamcooperf1.com/2014/03/13/whiting-says-fia-will-stop-the-race-if-all-cars-retire/

Wow. Briljante man.

In het artikel zelf staat wel een wat logischere uitleg, maar ik moest toch wel wat gniffelen toen ik deze zin las.
;D

Arthur

En wie begint er vannacht al met kijken...?  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 13 maart 2014 - 16:25:06
En wie begint er vannacht al met kijken...?  ;)


Moi...Als ik Sport1 kan ontvangen...ik ga niet achter de pc naar een stream kijken.