Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Kootje

Doe maar 'n borreltje, is lekker voor bij dat gebak. :)

Arthur

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:28:56
Doe maar 'n borreltje, is lekker voor bij dat gebak. :)

Franky kennende verstaat ie iets anders onder pittigers ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Franky wel ja, maar ik wil geen ruzie thuis. ;D

Arthur

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:37:25
Franky wel ja, maar ik wil geen ruzie thuis. ;D

Begrijp ik ;) Eens lezen wat Franky wil voor traktatie ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 18:34:07
Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:28:56
Doe maar 'n borreltje, is lekker voor bij dat gebak. :)

Franky kennende verstaat ie iets anders onder pittigers ;)
:P

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 18:45:39
Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:37:25
Franky wel ja, maar ik wil geen ruzie thuis. ;D

Begrijp ik ;) Eens lezen wat Franky wil voor traktatie ;D


Laat mij graag verrassen... ;)
Houden we nog een livery over...McLaren zou pas later met een hoofdsponsor komen? Wat is daar aan de hand?? ???

Arthur

Citaat van: Franky R. op 09 maart 2014 - 19:23:04
Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 18:45:39
Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 18:37:25
Franky wel ja, maar ik wil geen ruzie thuis. ;D

Begrijp ik ;) Eens lezen wat Franky wil voor traktatie ;D


Laat mij graag verrassen... ;)
Houden we nog een livery over...McLaren zou pas later met een hoofdsponsor komen? Wat is daar aan de hand?? ???

Kieskeurig?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Officiële verhaal: er is nog geen sponsor
Wandelgangen: deal met Sony was bijna rond, maar toen ging Lotus zich er ook mee bemoeien en een interessant voorstel doen, en Sony heeft nog geen beslissing genomen.

Geen idee wat er precies waar is.

Maikel0230

Citaat van: Perton op 09 maart 2014 - 19:32:33
Officiële verhaal: er is nog geen sponsor
Wandelgangen: deal met Sony was bijna rond, maar toen ging Lotus zich er ook mee bemoeien en een interessant voorstel doen, en Sony heeft nog geen beslissing genomen.

Geen idee wat er precies waar is.

Het is en blijft een vreemd gedoe met die sponsor, Dennis heeft er vorige week enkele interviews gegeven en dit had hij er toen over te melden. Een traditioneel PR antwoord natuurlijk maar het toont aan dat er wel degelijk nog gezocht/gevochten word naar een sponsor

Citaat van: Ron DennisThe McLaren boss confirmed that the team will have no title sponsor at the first race of the season, but added, "one will feature in a few races after that. We are negotiating with several companies at the moment and I'm optimistic that it will happen sooner than later." He also said that the team had turned away several companies offering a stop-gap solution, preferring to pursue a long-term partner to replace Vodafone.

http://www.jamesallenonf1.com/2014/03/ron-dennis-breaks-his-silence-we-will-win-again-soon/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Dennis wil dus niet een deal weggeven voor weinig geld, aan bedrijven die denken dat McLaren afgegleden is en dus geen superdure sponsoring verdient. Het is een gedurfde strategie, blijkbaar verwacht hij dat McLaren het goed gaat doen in de openingsraces waardoor de potentiële sponsoren dieper in de buitel zullen tasten.

Jozef

Caterham heeft een nieuwe omslagfoto op Facebook waarin de neus zwart is, ziet er toch al minder afzichtelijk uit op het eerste zicht. https://www.facebook.com/CaterhamF1

Matthijs

Citaat van: Jozef op 10 maart 2014 - 22:15:08
Caterham heeft een nieuwe omslagfoto op Facebook waarin de neus zwart is, ziet er toch al minder afzichtelijk uit op het eerste zicht. https://www.facebook.com/CaterhamF1
Wat vind ik die Caterham toch een afzichtelijke wagen. De lelijkste neus, de lompste auto en een vieze, vale kleurstelling.

Maar dat is mijn mening.

Maikel0230

Dat zou dan al de tweede aanpassing zijn van de livrey, ze geraken er blijkbaar maar niet uit wat ze willen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Matthijs op 11 maart 2014 - 08:31:03
Citaat van: Jozef op 10 maart 2014 - 22:15:08
Caterham heeft een nieuwe omslagfoto op Facebook waarin de neus zwart is, ziet er toch al minder afzichtelijk uit op het eerste zicht. https://www.facebook.com/CaterhamF1
Wat vind ik die Caterham toch een afzichtelijke wagen. De lelijkste neus, de lompste auto en een vieze, vale kleurstelling.

Maar dat is mijn mening.

Niet alleen de jouwe, maar toch .... kudo's voor hun ontwerp. Hoe lelijk ook, ze proberen iig innovatief te zijn en daar kan ik alleen maar voor applaudisseren.