Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

TheDoc

Zou echt wel vet zijn, en hij blijkt nog tamelijk snel te zijn ook!

Maikel0230

Samengesteld in de livrey editor van het spel Forza 5 op het model van de Lotus E22 (zie getrapte neus).

Weinig kans dat dat de livrey zal zijn die geloof ik donderdag zal bekend gemaakt worden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


lieven

mooi :).
Kon nog beter maar toch: mooi

Matthijs

Citaat van: lieven op 06 maart 2014 - 12:48:01
mooi :).
Kon nog beter maar toch: mooi

Sluit ik me helemaal bij aan. Lijkt ook een beetje op de Stewart van jaren '90.

Gerard

Williams Martini Racing... wel een mooie livery inderdaad ;)
Ik blijf het toch maar vreemd vinden dat tabaksreclame verbannen is maar dat alcohol en bv RedBull (stimulerende middelen) niet verboden zijn
Als Red Biull in b.v. Frankrijk niet eens verkocht mag worden en hartpatienten dat spul pertinent NIET mogen hebben, dat zegt toch wel iets lijkt me  :-\ :o

Jehoentelaar



Kootje

Mwah ... vind 'm niet echt bijzonder eigenlijk, eerder saai zelfs. Maar goed ... belangrijker is dat dat ding snel is, dus hopelijk zeggen de wintertests dit keer wel iets.

Jozef

Citaat van: Gerard op 06 maart 2014 - 14:33:00Als Red Biull in b.v. Frankrijk niet eens verkocht mag worden en hartpatienten dat spul pertinent NIET mogen hebben, dat zegt toch wel iets lijkt me  :-\ :o

Mocht. Het ligt sinds 2008 weer in de Franse rekken omdat er geen negatieve effecten op de gezondheid bewezen konden worden (of toch niet meer dan bv. coca cola). En hartpatiƫnten mogen wel meer dingen niet hebben...

Gerard

Okay, dat wist ik niet.... (van Frankrijk) maar... Naast RedBull zijn er toch niet zo gek veel dingen die ik niet mag hoor.... ;)

T.Nuvolari

Ik zou sowieso geen drap op mijn wagen willen, Martini is geen drap. ;)

0634

Citaat van: Kootje op 06 maart 2014 - 17:09:18
Mwah ... vind 'm niet echt bijzonder eigenlijk, eerder saai zelfs. Maar goed ... belangrijker is dat dat ding snel is, dus hopelijk zeggen de wintertests dit keer wel iets.

Op zich eens met je. Al valt hij natuurlijk wel flink op met al dat wit tussen al die andere wagens. En ik vind het wel leuk dat Martini weer terug is. Toch een sponsor met een band met de F1.

Sabai

Ik vind het mooie wagen met deze livery. Ziet er snel uit. Nu maar hopen dat hij ook snel is  :)

Gerard

Citaat van: Sabai op 06 maart 2014 - 21:27:08
Ik vind het mooie wagen met deze livery. Ziet er snel uit. Nu maar hopen dat hij ook snel is  :)
Dat zou wel gaaf zijn, als Williams weer mee doet om de prijzen!