Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Matthijs


Maikel0230

De technische directeur van Caterham zou al in Bahrein hebben laten vallen dat ze de neus gaan veranderen tegen dat het Europese seizoen daar is, ze zouden graag de oplossing van Lotus kopiƫren, althans zo gaat het gerucht maar ben toch benieuwd of het hen lukt want Nick Chester had al laten weten dat het niet gemakkelijk is om in elkaar te steken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Kootje op 11 maart 2014 - 12:47:00
Citaat van: Matthijs op 11 maart 2014 - 08:31:03
Citaat van: Jozef op 10 maart 2014 - 22:15:08
Caterham heeft een nieuwe omslagfoto op Facebook waarin de neus zwart is, ziet er toch al minder afzichtelijk uit op het eerste zicht. https://www.facebook.com/CaterhamF1
Wat vind ik die Caterham toch een afzichtelijke wagen. De lelijkste neus, de lompste auto en een vieze, vale kleurstelling.

Maar dat is mijn mening.

Niet alleen de jouwe, maar toch .... kudo's voor hun ontwerp. Hoe lelijk ook, ze proberen iig innovatief te zijn en daar kan ik alleen maar voor applaudisseren.


Helemaal met Kootje eens. Moet je eens opletten hoeveel modelautootjes zullen worden verkocht van die Caterham. En ik vind het gaaf na jaren van auto's die allemaal op elkaar leken...

Maikel0230



Nou die nieuwe livrey zit eraan te komen dit weekend.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Ik moet trouwens zeggen dat ik de auto's eigenlijk helemaal niet lelijk vind. Misschien zijn de STR en FI wel wat lelijker dan bv de red bull of Mercedes, maar zo erg vind ik het ook weer niet.
Mclaren en Mercedes vind ik de mooiste en Ferrari ziet er ook aardig uit. En die Dubbele neus vind ik ook niet lelijk eigenlijk. Doet me weer wat denken aan de jaren 60-80, waar auto's vaak totaal verschilde.

Sabai

Ik moest elke keer lachen als ik de FI en Str zag rijden. Ziet er gewoon niet uit.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 18 maart 2014 - 16:07:22
Ik moest elke keer lachen als ik de FI en Str zag rijden. Ziet er gewoon niet uit.
Misschien ligt dat aan mij hoor, maar ik vond het echt niet zo erg en na 15 ronden ofzo vond ik het geluid van de motoren ook niet zo heel erg.

0634

Ik vind die split nose van de Lotus toch wel in de categorie wanstaltig vallen om eerlijk te zijn.

Wings

Mee eens. By far de meest lelijke neus [ever?].

Perton

Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!

Kootje

Tsja ... vind de Lotus ook niet de mooiste van het stel, maar vind de "penisneuzen" toch 'n stuk lelijker om over die van Caterham maar niet te spreken.

FolkertE

Citaat van: Kootje op 18 maart 2014 - 19:12:51
Tsja ... vind de Lotus ook niet de mooiste van het stel, maar vind de "penisneuzen" toch 'n stuk lelijker om over die van Caterham maar niet te spreken.
Ja de Caterham neus vind ik ook echt lelijk, de rest valt wel mee.

0634

Citaat van: Perton op 18 maart 2014 - 19:10:04
Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!

Eens. Maar over het algemeen hoor ik helemaal niemand zeggen 'wat een leuke lichting F1-wagens'. En dat zit het (denk ik) toch echt voor een groot deel in de neuzen.

Perton

Daar heb ik helemaal niets tegenin te brengen!