Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Fabian

Hoop stiekem dat dit de definitieve livery is. Dit is volgens mij alleen voor het testen, maar vindt die kleur wel mooi zo.

Franky R.

Laat ik eerlijk zijn....lelijk of niet, ik vind het geweldig dat de F1-auto zo verschrikkelijk van elkaar verschillen. Laten we dat moment koesteren, voordat de teams langzaam naar een norm toe groeien...

Jehoentelaar

En als die norm er toch komt, laat dat dan de Mercedesnorm zijn.

Perton

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 15:20:27
Niet mooi, maar wel leuk dat ook zij weer hun eigen oplossing hebben bedacht.
Dit inderdaad. Ik vind het echt afzichtelijk, maar het is wel anders. En dat vind ik leuk.

De Williams... tsja lijkt alsof ze die neus boven een vulkaan hebben gehangen en dat het in deze vorm gesmolten is.

Perton



Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op deze actiefoto vind ik het zowaar nog best wel meevallen. Mooi is niet het juiste woord, en die rare knik zit er ook nog wel in, maar het is lang niet zo verschrikkelijk als de presentatiefoto's.

Maikel0230

Inderdaad, op de baan is de Ferrari samen met de Mercedes een mooi zicht voor de ogen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton



Hahahhahahahahahha op deze frontale foto is het ding pas echt goed te zien. Het ding lijkt van Technisch Lego ofzo

Perton

Ik hoop dat de Caterham dit jaar geen enkele pole-position pakt. Stel je voor dat je als niet-Formule 1-fan toevallig langszapt en dat ding op de grid ziet staan, dan haak je toch meteen af?

NielsD

Heel eerlijk? Zo erg vind ik het niet, vind het wel geinig gevonden eigenlijk.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Gelukkig maar dat smaken verschillen dan :P

Tuesday

Die Caterham is van voren wel erg lelijk zeg. Vanuit een andere hoek valt het allemaal nog wel mee. Maar wel de lelijkste van allemaal wat mij betreft. En de winnaar, dat wordt Sauber denk ik.

Jehoentelaar

De Caterham vind ik nog wel gaan, op zich. De Ferrari en Mercedes vind ik oprecht mooi en een verbetering ten opzichte van vorig jaar.

SDG

Citaat van: Fabian op 28 januari 2014 - 15:11:16
@Sphinx

Daar komt die lelijke Caterham nog niet eens bij in de buurt!

De 312T4 op hongerdieet, daar kan ik me wel ergens in vinden.

Franky R.

Citaat van: SDG op 28 januari 2014 - 17:27:00
Citaat van: Fabian op 28 januari 2014 - 15:11:16
@Sphinx

Daar komt die lelijke Caterham nog niet eens bij in de buurt!

De 312T4 op hongerdieet, daar kan ik me wel ergens in vinden.


Ja, dat had ik al eerder gezegd...Maar ergens ook wel mooi dat de auto's zo verschillen... ;)

Jozef

Ik vind de Red Bull echt verschrikkelijk lelijk, die neus is net de boeg van een containerschip.

De Caterham is ook afschrikwekkend maar aan de andere kant ook wel grappig en vooral leuk bedacht. Zou best goed kunnen werken aerodynamisch gezien.

De mooiste auto tot nu toe blijft voor mij de McLaren, al moet de livery nog beter.