Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Kootje

Niet mooi, maar wel leuk dat ook zij weer hun eigen oplossing hebben bedacht.

Sphinx

Citaat van: Fabian op 28 januari 2014 - 15:11:16
@Sphinx

Daar komt die lelijke Caterham nog niet eens bij in de buurt!

Zeg ook niet dat ik de Caterham mooi vindt, maar die overhang deed me wel als eerste aan de enige mooie neus met overhang denken die ik ooit in de F1 zag.
Uwe Boll werd ook geïnspireerd door een paar uitstekende computergames, maar de films die hij er van maakte, waren zo slecht dat zelfs de Razzie-awards een te groot compliment waren  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

klein tekstfoutje:

CitaatDe wegen heeft een wel heel unieke oplossing voor haar neus.
zal wel wagen moeten zijn
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 14:14:09
Citaat van: M@rc op 28 januari 2014 - 13:53:59
Die van Red Bull volgt nog het loop van de neus en is geen dan ook duidelijk geen aanhangsel. Die van Williams en Co is echt een extra staafje er vooraan opgeplaatst.

O ja?

Bij Red Bull hebben ze het verdoezeld doordat het zwart van kleur is, maar het is toch echt 'n aanhangsel hoor.

Waar is dat aanhangsel dan te zien op de schaduw onder de auto? Volgens mij is dit optisch bedrog door het verloop van de lange neus. Is een stuk dikker dan we gewoon zijn.

Jehoentelaar

Weer iets heel anders bij Caterham. Vind het niet eens heel lelijk, eerder apart.

Kronos

Citaat van: Jehoentelaar op 28 januari 2014 - 15:23:27
Weer iets heel anders bij Caterham. Vind het niet eens heel lelijk, eerder apart.

Bij de eerste foto's dacht ik meteen wat is dit nu weer...

Vervolgens via Twitter een foto terwijl hij door de pitstraat rijdt en dat heeft het ook wel weer iets... Ben er nog niet helemaal uit

Fabian

Vind de kleur van de Caterham wel echt mooi. Moet ff wennen aan de neus.

Kootje

@Marc,

De schaduw van het aanhangsel valt weg in de schaduw vd rest vd neus, maar dat heb je nu eenmaal met schaduwen. Die zijn afhankelijk vd hoek vd lichtinval en laten daardoor nooit alles zien wat er te zien valt. Maar dat iets niet in de schaduw terug te zien is, betekend dus niet dat het er dan ook niet is. Ik denk juist dat het optische bedrog in het zij-aanzicht zit, Daar valt, net als bij FI, het aanhangsel niet op door de zwarte kleur en lijkt de neus een vloeiende lijn te hebben. Full frontal is dat imo duidelijk niet het geval.

Sphinx

Citaat
Bij Red Bull hebben ze het verdoezeld doordat het zwart van kleur is, maar het is toch echt 'n aanhangsel hoor.
Citaat
Waar is dat aanhangsel dan te zien op de schaduw onder de auto? Volgens mij is dit optisch bedrog door het verloop van de lange neus. Is een stuk dikker dan we gewoon zijn.



Op deze studiofoto zie je het al beter. De zwarte kleur is slim gekozen en geeft de neus meer wigvorm, ipv een Dolf of Hunley neus
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Ik vind dat paarse van infiniti zo lelijk he. Als ze daar wat anders op zouden verzinnen vind ik die wagen nog niet zo verkeerd.

Maikel0230

Citaat van: Sphinx op 28 januari 2014 - 15:21:27
klein tekstfoutje:

CitaatDe wegen heeft een wel heel unieke oplossing voor haar neus.
zal wel wagen moeten zijn

Bedankt!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian