Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Gerard

Citaat van: Kronos op 28 januari 2014 - 09:28:55
Citaat van: Gerard op 28 januari 2014 - 09:27:26
mwah, de RedBull lijkt ook redelijk normaal

De Force India.... OMG!!!

Als er ooit nog een konijn het in zijn hoofd haalt om het circuit over te steken en er komt net een Force India aan dan heb je een piekfijn spiesje voor op de BBQ!!!

;D ;D ;D

Jehoentelaar

Citaat van: Edwin90 op 28 januari 2014 - 12:30:07
Citaat van: SDG op 28 januari 2014 - 10:09:05
Stel dat bij een kop/staart-aanrijding die penis afbreekt, mogen de coureurs dan gewoon verder rijden of moeten ze verplicht hun voorvleugel laten vervangen omdat de auto dan niet langer conform de regels is?

Vroeg ik me ook af. Ben al iets aan het zoeken geweest. Maar kon in de regels niets terugvinden. Duik er binnenkort nog wat dieper in.
Denk dat dat hetzelfde werkt als met andere onderdelen die van een auto af kunnen gaan; je hebt eigenlijk alleen jezelf ermee omdat je auto niet meer optimaal werkt, en je moet pas naar binnen komen als het een gevaar oplevert voor andere deelnemers en/of omstanders (meatball).

Kootje

Citaat van: Tuesday op 28 januari 2014 - 11:30:04
Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 11:18:04
Ik snap niet dat er mensen zijn die nu roepen dat Red Bull de mooiste wagen heeft, terwijl deze eerder de Toro Rosso verfoeiden om die penisneus. Dat Red Bull deze verbloemd door 'm zwart te schilderen, neemt niet weg dat dat ding daar wel hangt.

Nee ... teams die voor zo'n neus gekozen hebben vallen bij mij per definitie al af. Vooralsnog gaat m'n keuze dan ook vallen op McLaren, Ferrari, Lotus of Mercedes en ik neig heel sterk naar die laatste al wil ik nog wel 'n mooie full-frontal pic vd Lotus zien. Daarnaast zijn er nog de teams die hun auto nog moeten onthullen. Ben benieuwd of daar nog 'n verassing tussen zit.
RBR heeft een totaal andere neus als STR, misschien moet je toch nog eens beter kijken. Ik denk niet dat ooit iemand met zo'n penis heeft rondgelopen ;)
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/red-bull-rb5-2.jpg

Totaal anders? ??? Echt niet! :o
Iets anders ... dat wel, maar beiden hebben net als Sauber, Force India en hoogstwaarschijnlijk Williams zo'n mislukt aanhangsel. Dat de een iets korter/langer, iets dikker/dunner of iets ronder/spitser is maakt voor mij geen verschil.


rafael25


T.Nuvolari

Die van Red Bull volgt nog het loop van de neus en is geen dan ook duidelijk geen aanhangsel. Die van Williams en Co is echt een extra staafje er vooraan opgeplaatst.

Sabai

Op dit moment neig ik toch het meest om Mercedes als minst lelijke auto te kiezen. Ook die neus van RBR vind ik er niet uitzien.




Waarom konden ze niet gewoon een neus als deze verzinnen (verplichten)


Maikel0230

Ik moet zeggen nu dat de ik de meeste wagens heb gezien de Ferrari me toch nog niet zo tegenvalt, op zich valt het eigenlijk nog mee, zeker als het ding over de baan dendert.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: M@rc op 28 januari 2014 - 13:53:59
Die van Red Bull volgt nog het loop van de neus en is geen dan ook duidelijk geen aanhangsel. Die van Williams en Co is echt een extra staafje er vooraan opgeplaatst.

O ja?



Bij Red Bull hebben ze het verdoezeld doordat het zwart van kleur is, maar het is toch echt 'n aanhangsel hoor.

Kronos

Bij de eerste de beste crash met meerdere auto's zal het net lijken of het koffertje van mijn buurvrouw is opengegaan midden op straat... dildo's all over the place!

Zal Formule 1 volgend jaar een 18+ rating krijgen in de VS?!

Perton

Ik moet zeggen, Kootje, op alle andere foto's die ik vooralsnog had gezien, had ik ook het idee dat Red Bull niet het favoriete speeltje van Sasha Grey op de voorkant van de auto had gezet, maar bij die full frontal-foto is het inderdaad wel duidelijk. De neus loopt alleen wat spitser af ipv recht zoals bij STR, dus in dat opzicht is het nog wel iets anders. Maar het blijft een aanhangsel natuurlijk.

Ik heb ook het idee dat bij Sauber en Williams het spitsen een stuk eerder begint (maar dat zal wel een optische illusie zijn) waardoor het aanhangsel daar stukken groter lijkt.

Maikel0230

Newey heeft trouwens bevestigd dat ze verscheidene neuzen hebben ontwikkeld voor de RB10

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 13:18:11
Citaat van: Tuesday op 28 januari 2014 - 11:30:04
Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 11:18:04
Ik snap niet dat er mensen zijn die nu roepen dat Red Bull de mooiste wagen heeft, terwijl deze eerder de Toro Rosso verfoeiden om die penisneus. Dat Red Bull deze verbloemd door 'm zwart te schilderen, neemt niet weg dat dat ding daar wel hangt.

Nee ... teams die voor zo'n neus gekozen hebben vallen bij mij per definitie al af. Vooralsnog gaat m'n keuze dan ook vallen op McLaren, Ferrari, Lotus of Mercedes en ik neig heel sterk naar die laatste al wil ik nog wel 'n mooie full-frontal pic vd Lotus zien. Daarnaast zijn er nog de teams die hun auto nog moeten onthullen. Ben benieuwd of daar nog 'n verassing tussen zit.
RBR heeft een totaal andere neus als STR, misschien moet je toch nog eens beter kijken. Ik denk niet dat ooit iemand met zo'n penis heeft rondgelopen ;)
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/red-bull-rb5-2.jpg

Totaal anders? ??? Echt niet! :o
Iets anders ... dat wel, maar beiden hebben net als Sauber, Force India en hoogstwaarschijnlijk Williams zo'n mislukt aanhangsel. Dat de een iets korter/langer, iets dikker/dunner of iets ronder/spitser is maakt voor mij geen verschil.
tja, ik noem dat totaal anders, jij noemt dat iets anders. Hoeven we verder geen woorden aan vuil te maken.

Fabian

Okeee. Extreem rare variant dit zo te zien van Caterham!


Sphinx

Caterham geïnspireerd door de good old 312T4!?

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

@Sphinx

Daar komt die lelijke Caterham nog niet eens bij in de buurt!