''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Mickey

Met een vermogen van een paarhonderd miljoen is 7,8 miljoen wel gewoon wisselgeld,  denk ik. En volgens mij zal er een aanzienlijk deel van de kosten gewoon verzekerd zijn. Verder, dit:

Citaat van: gloudiesaurus op 04 augustus 2015 - 17:41:59
Maar goed wat heb jij aan al dat geld als je aan bed of een rolstoel gekluisterd bent en verder niet kan communiceren? Tenminste daar speculeerden de laatste berichten op.

Van Wijk

Citaat van: gloudiesaurus op 04 augustus 2015 - 17:41:59
Maar goed wat heb jij aan al dat geld als je aan bed of een rolstoel gekluisterd bent en verder niet kan communiceren? Tenminste daar speculeerden de laatste berichten op.

Volledig mee eens.....wat betekent geld in deze.....?
Zijn familie doet er alles, maar dan ook alles aan om het hem zo goed mogelijk te behandelen.
Of je het er nu mee eens bent of niet......alle financiele middelen hebt of niet.
Doet er niet toe, is een ramp, achteraf zal iedereen wel zijn oordeel klaar hebben.
Achteraf....daar hebben ze nu niets aan, ze moeten door.

0634

Geld betekend in deze gewoon heel veel. Hij heeft daardoor de beste medische zorg die er is en woont thuis bij zijn gezin. Natuurlijk kan je liever een modaal inkomen hebben en gezond zijn maar als je zoiets hebt kan je maar beter loaded zijn. Dan koop je gewoon de beste omstandigheden en zorg die mogelijk zijn.





Arthur

Citaat van: Jeroen op 04 augustus 2015 - 22:52:59
Geld betekend in deze gewoon heel veel. Hij heeft daardoor de beste medische zorg die er is en woont thuis bij zijn gezin. Natuurlijk kan je liever een modaal inkomen hebben en gezond zijn maar als je zoiets hebt kan je maar beter loaded zijn. Dan koop je gewoon de beste omstandigheden en zorg die mogelijk zijn.

Eens Jeroen. Helaas dat het zo is maar beter dit dan ook nog eens deadbroke in zo'n situatie!

KEEP ON FIGHTING MICHAEL!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Mickey op 04 augustus 2015 - 19:22:44
Met een vermogen van een paarhonderd miljoen is 7,8 miljoen wel gewoon wisselgeld,  denk ik. En volgens mij zal er een aanzienlijk deel van de kosten gewoon verzekerd zijn.

Ik geloof niet dat een verzekering opdraait voor kosten die jij maakt als je je huis omtovert tot een ziekenhuis. Verder zijn dit soort lijsten niet representatief voor wat hij op de bankrekening heeft staan. Vaak komen deze bedragen tot stand door op te tellen wat hij vermeend verdiend heeft over de jaren en blijft het suggestief. Verder verdiende Schumacher in 2012 8-miljoen euro op jaarbasis. Of een jaarsalaris aan ziektekosten wordt geïnterpreteerd als kleingeld waag ik te toch ten zeerste te betwijfelen.

0634

De 150.000 p/w lijkt mij evenmin een indicatief bedrag waarvan we geen idee hebben of het klopt en voor hoeveel weken of wat dan ook. Je hoeft het geen wisselgeld te noemen, maar MS heeft zo'n ontzettend vermogen opgebouwd dat hij zich om 7 miln p/j niet echt druk zal maken. Zeker niet omdat hij ongetwijfeld nog steeds flinke sommen geld genereert waarvan wij geen idee hebben. Ik snap om eerlijk te zijn niet waar de suggestie van financiele problemen dan ook vandaan komt.

Wings

Dan nog is 8 miljoen (jaarsalaris Mercedes) geen kleingeld. Verder neem ik ook aan dat Schumacher geen financiële problemen heeft maar wie nam aan dat Michael Jackson dat wel had?

Mickey

Citaat van: Wings op 05 augustus 2015 - 18:02:12
Citaat van: Mickey op 04 augustus 2015 - 19:22:44
Met een vermogen van een paarhonderd miljoen is 7,8 miljoen wel gewoon wisselgeld,  denk ik. En volgens mij zal er een aanzienlijk deel van de kosten gewoon verzekerd zijn.

Ik geloof niet dat een verzekering opdraait voor kosten die jij maakt als je je huis omtovert tot een ziekenhuis. Verder zijn dit soort lijsten niet representatief voor wat hij op de bankrekening heeft staan. Vaak komen deze bedragen tot stand door op te tellen wat hij vermeend verdiend heeft over de jaren en blijft het suggestief. Verder verdiende Schumacher in 2012 8-miljoen euro op jaarbasis. Of een jaarsalaris aan ziektekosten wordt geïnterpreteerd als kleingeld waag ik te toch ten zeerste te betwijfelen.

Ach, we zullen het allemaal nooit exact weten, maar wat ik wel weet is dat veel vermogende mensen zorg- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen hebben waar gerust tienduizenden euro's per jaar naartoe gaan aan premie. Dat is niet met het vooruitzicht om in een verzorgingsflatje op drie hoog achter terecht te komen, mocht er onverhoopt wat gebeuren.

Verder is de aanname dat hij een vermogen heeft van een paarhonderd miljoen niet zo gek, alleen al op basis van zijn salaris destijds bij Ferrari van tientallen miljoenen. Beetje gek om dan zijn salaris van 2012 als uitgangspunt te nemen, vind je niet? Daarop voortbordurend, met een vermogen van een paarhonderd miljoen is het niet vreemd dat je alleen al op je investeringen en rente een veelvoud van die acht miljoen pakt, nog daargelaten dat er ongetwijfeld nog andere inkomsten zullen zijn uit sponsoring, merchandise etcetera en ook daargelaten dat hij nog jarenlang zou kunnen interen op bestaand vermogen. Mijn idee blijft dat het wisselgeld voor de familie is, maar ik vermoed dat ik je niet zal overtuigen.  :)

0634

Citaat van: Wings op 05 augustus 2015 - 19:46:29
Dan nog is 8 miljoen (jaarsalaris Mercedes) geen kleingeld. Verder neem ik ook aan dat Schumacher geen financiële problemen heeft maar wie nam aan dat Michael Jackson dat wel had?

Ik. Dat stond al jaren in de krant namelijk.

Wings

Wijsneus. Gezien de verdiensten van MJ (hieronder uitgespeld) was er ook geen aanleiding om aan te nemen dat het hem financieel slecht ging....toch ging het hem financieel minder. Je weet nu eenmaal niet waaraan deze gasten hun inkomsten spenderen. Bovendien, nogmaals en afsluitend, niemand (héél weinig mensen) ervaart een recent jaarsalaris als kleingeld.

1979: $13 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Off The Wall en de Destiny Tour

De pas 21-jarige Jackson had bij het maken van zijn eerste solo-album veel meer creatieve zelfstandigheid afgedwongen dan bij zijn vorige solo-albums die nog op Motown waren uitgebracht. Hij schreef en (co-)produceerde hij een flink aantal nummers en bepaalde hij grotendeels zelf hoe het album moest klinken.

1980: $26 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Off The Wall en de Destiny Tour

1981: $13 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Triumph Tour

1982: $15 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Thriller
Thriller is het zesde studioalbum en Michael Jacksons tweede soloalbum bij Epic Records en werd uitgebracht op 30 november 1982. Het werd het meest populaire album van Jackson en zorgde voor internationale roem. Onder andere Wanna Be Startin' Somethin', The Girl Is Mine (een duet met Paul McCartney) en Beat It schrijft hij zelf.

1983: $101 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Thriller

1984: $205 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Thriller en Pepsi

1985: $80 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Thriller

1986: $43 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Captain EO

Captain Eo is een 3D sciencefictionfilm die in verschillende Disney parken wordt vertoond en deze film is geregisseerd door Francis Ford Coppola en geproduceerd door George Lucas. De hoofdrol is voor Michael Jackson die ook twee nummers zingt: Another Part Of Me en We Are Here To Change The World.

1987: $138 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Bad, Bad Tour en Pepsi
Bad is ook niet onaardig met vijf nummer 1-hits: I Just Can't Stop Loving You, Bad, The Way You Make Me Feel, Man in the Mirror en Dirty Diana.

1988: $247 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Bad en Bad Tour

1989: $70 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Bad Tour

Wat verdiende Micheal Jackson in totaal? (1990 – 2000)
1990: $61 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Pepsi

1991: $60 miljoen


Belangrijkste inkomsten: Dangerous
Dangerous kwam op nummer 1 de albumhitlijsten binnen en werd in veel landen het snelst verkopende album aller tijden en de single Black or White wordt grootste hit, naast de singles Jam, Remember the Time, Heal the World en In the Closet.

1992: $107 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Dangerous en de Dangerous Tour

1993: $55 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Dangerous Tour

1994: $30 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

1995: $181 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten en het HIStory album
HIStory debuteerde op nummer 1, en in totaal werden er 36 miljoen albums verkocht met 'oud materiaal'en neiuw als de "Earth Song".

1996: $106 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten en de HIStory tour

1997: $61 miljoen
Belangrijkste inkomsten: HIStory Tour

1998: $26miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

1999: $24 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

Wat verdiende Micheal Jackson in totaal? (1990 – 2009)
2000: $24 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

2001: $45 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Invincible
Inviceble is een minder bekend album vanwege de ruzie van Jackson en Sony.

2002: $25 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

2003: $27 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Number Ones en muziekrechten

2004: $25 miljoen
Belangrijkste inkomsten: The Ultimate Collection en muziekrechten

2005: $28 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Two Seas deal en muziekrechten

2006: $22 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

2007: $20 miljoen
Belangrijkste inkomsten: Muziekrechten

2008: $14 miljoen

Arthur

Gelukkig had MSC een andere hobby die zeker niet zonder gevaren was maar ook niet tot bedenkelijke afkoopsommen leidde.

Reken maar dat de financiële situatie er bij Michael er veel [!!!!] beter uit ziet dan bij MJ. Volgens mij ging er bij MJ meer geld uit [denk eens aan dat idiote pretpark voor hem alleen en al die -gezichts-operaties etc.] dan er binnengekomen is....

Wat een vergelijking trouwens.... pffffff!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Tja, wijsneus of geen wijsneus, rond MJ waren al jaren en jaren geruchten dat zijn uitgave patroon veel en veel te hoog was, en dat hij daardoor problemen had. Dus om nou te stellen 'wie had dat kunnen denken', tja, iedereen die tv kijkt of de krant leest.


Hamilton#44

#1467
Citaat van: Jeroen op 04 augustus 2015 - 17:28:54
Citaat van: Hamilton#44 op 04 augustus 2015 - 16:40:26
Ja zit wat in, misschien doen ze het ook om een budget te creëren om zijn medische kosten te betalen. Hij heeft natuurlijk wel veel geld maar 150.000 per week is ook voor de Schumachers geen wisselgeld denk ik, zijn fortuin zal voornamelijk ook wel veel vastliggen in beleggingen en bezittingen vermoed ik.

Zie dit: http://www.celebritynetworth.com/list/top-50-richest-athletes/

Dus 150.000 is wel wisselgeld voor hem ;).

Komt nog eens bij dat de Schumacher naam waarschijnlijk nog veel meer geld genereert per maand dan wij met zijn allen bij elkaar.

Wel even goed lezen wat ik zeg: Zijn geld zal veelal wel vastliggen in beleggingen en bezittingen, dus niet vrij opneembaar.
Of denk je dat hij een bankrekening bij Deutsche bank heeft met 750 miljoen daarop en een rente van 1 % ?  ;)

Daarnaast is ook zijn huis verbouwd voor 14 miljoen geloof ik na zijn ongeluk. Mensen die veel geld hebben, hebben ook veel kosten. En daarnaast veel kosten die gewone stervelingen niet hebben, privejet, piloten, chauffeurs, beveiliging ect.

Natuurlijk, het zal zeker niet onoverkomelijk zijn maar 1.8 miljoen op jaarbasis is zeker geen wisselgeld, ook niet voor de Schumachers.
Hij ligt straks 2 jaar in coma, dat is 3.6 miljoen + 14 miljoen van de verbouwing, dan hebben ze al een rekening van ruim 15 miljoen lopen he. Nogmaals, ze zullen het zeker kunnen betalen maar daarom maken ze zeer waarschijnlijk wel bezittingen ten gelde.  :)

Je kan moeilijk een bouwvakker betalen met een rondje privejet.

Mickey

Ik denk dat de financiële schade grotendeels gedekt zal zijn door een verzekering die hij voor dit soort dingen zal hebben afgesloten. En even googlen leert dat ik niet alleen sta in een dergelijke aanname.

http://www.wheels.ca/news/in-case-of-michael-schumacher-its-all-about-the-insurance-money/

Hamilton#44

Tuurlijk, ze zullen daar een gedeelte weg kunnen halen maar ik denk niet dat er een verzekeraar is die de verbouwing van je huis of een compleet eigen 24-uurs medisch team betaald, jij wel?

Daarnaast, is er al een uitspraak in die zaak en is er al geld toegekend? Zolang er nog niets betaald is moet ie het allemaal nog zelf betalen.

Feit dat hij off piste geskied heeft met een verzwakte helm zal zijn zaak niet helpen. Verzekeraars zijn met zulke hoge claims meesters in het onderuit komen ervan. Topadvocaten worden erop gezet die vaak percentages krijgen van de settlement en dus veel geld kunnen verdienen, lees: over lijken gaan.