''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Niet om me in de discussie te mengen, maar probeer wel zoveel mogelijk voor jezelf te spreken in plaats van voor 'we'. Nu breng je dit alsof het hele forum klaar is met Perton terwijl dit in werkelijkheid slechts beperkt blijft tot één dag van de week. Of je deelt je account met iemand, maar maak dat wel even kenbaar naar de rest.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2015 - 14:03:45
Niet om me in de discussie te mengen, maar probeer wel zoveel mogelijk voor jezelf te spreken in plaats van voor 'we'. Nu breng je dit alsof het hele forum klaar is met Perton terwijl dit in werkelijkheid slechts beperkt blijft tot één dag van de week. Of je deelt je account met iemand, maar maak dat wel even kenbaar naar de rest.
ok dan. Ik ben niet gek, van de rest weet ik het niet zeker. Het heeft verder trouwens niks met 'klaar zijn met' te maken. Ik wordt er wel een beetje flauw van idd, maar anderen vinden het misschien wel vermakelijk om te zien hoe iemand zich opzichig weer ergens uit probeert te lullen. Maar dat doen we allemaal wel eens.

Jehoentelaar


Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 28 mei 2015 - 14:03:45
Niet om me in de discussie te mengen, maar probeer wel zoveel mogelijk voor jezelf te spreken in plaats van voor 'we'. Nu breng je dit alsof het hele forum klaar is met Perton terwijl dit in werkelijkheid slechts beperkt blijft tot één dag van de week.
Het zullen er ongetwijfeld meer zijn. Maar daar weet ik er uiteindelijk altijd wel mee uit te komen. En als mensen daar een ander gevoel bij hebben, hoor ik het graag van ze. Want behalve Tuesday vind ik iedereen op dit forum een prima persoon.

Jehoentelaar

Beter een goede buur dan een verre forummer, zeg ik altijd maar.

Miguel

Citaat van: Tuesday op 26 mei 2015 - 15:32:10
Citaat van: Perton op 26 mei 2015 - 15:25:49
Ja. Maar zin 2 was eigenlijk de essentie van mijn post. Good ol' Tuesday in actie. Anderen verwijten wat ie zelf ook doet.
tja, ik zie nogal wat verschillen, bv qua intentie.
Actor-observer discrepancy.
Peace out yo.

Hamilton#44

Zijn er eventueel alweer wat stukjes nieuwe informatie? Ik las dat zijn prive jet en vakantiehuis verkocht zijn? Dat belooft niet veel goeds denk ik?  :-\

Perton

Volgens mij was dat privéjet al een tijdje geleden. Maar goed, dat ding is ook verder niet nodig om te hebben. Het is niet alsof Schumacher de komende maanden ergens heen moet, en als dat om de een of andere gekke reden al een keer zou moeten, dan kan je er beter een huren dan eentje in bezit te hebben met alle kosten die daarbij komen kijken. Zelfde met het vakantiehuis. Ik weet niet om welke het gaat, maar ik meen me te herinneren dat ze er eentje in een Noors wintersportgebied hadden. Skiën zit er sowieso niet in de komende tijd, dus waarom het vakantiehuis behouden?

Ik weet dat ik altijd de negatieveling ben in dit topic, maar in dit geval ben ik juist degene die er helemaal niks achter zoekt ;). Ik vind het gewoon een logisch gevolg. Een vakantiehuis en een privéjet zijn momenteel gewoon niet nodig.

Hamilton#44

Ja zit wat in, misschien doen ze het ook om een budget te creëren om zijn medische kosten te betalen. Hij heeft natuurlijk wel veel geld maar 150.000 per week is ook voor de Schumachers geen wisselgeld denk ik, zijn fortuin zal voornamelijk ook wel veel vastliggen in beleggingen en bezittingen vermoed ik.

gloudiesaurus

Schumacher verdiende in zijn topjaren 30/ 40 miljoen Euro per jaar. Met het geld zit het wel goed denk ik.

Net wat Perton zegt, waarom die zaken aanhouden als je ze toch niet gebruikt.

Die berichten waren er een tijd geleden al. De laatste maanden is het heel erg stil omtrent Schumacher. Ik zie het voor hem nog steeds heel somber in.

Ik reed vorige week op de A2, toen kwam er een auto voorbij met de tekst #keepfightingmichael op de achterbumper voorbij.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 04 augustus 2015 - 16:40:26
Ja zit wat in, misschien doen ze het ook om een budget te creëren om zijn medische kosten te betalen. Hij heeft natuurlijk wel veel geld maar 150.000 per week is ook voor de Schumachers geen wisselgeld denk ik, zijn fortuin zal voornamelijk ook wel veel vastliggen in beleggingen en bezittingen vermoed ik.

Zie dit: http://www.celebritynetworth.com/list/top-50-richest-athletes/

Dus 150.000 is wel wisselgeld voor hem ;).

Komt nog eens bij dat de Schumacher naam waarschijnlijk nog veel meer geld genereert per maand dan wij met zijn allen bij elkaar.

Wings

7.8 miljoen per jaar lijkt me inderdaad geen wisselgeld.

gloudiesaurus

Nog steeds heeft Schumacher enkele persoonlijke sponsoren.
En aan rechten etc. zal hij ook nog wel een en ander verdienen.

Ik schat meer dan onze maandsalarissen  :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Maar goed wat heb jij aan al dat geld als je aan bed of een rolstoel gekluisterd bent en verder niet kan communiceren? Tenminste daar speculeerden de laatste berichten op.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 04 augustus 2015 - 17:22:29
Schumacher verdiende in zijn topjaren 30/ 40 miljoen Euro per jaar. Met het geld zit het wel goed denk ik.

Net wat Perton zegt, waarom die zaken aanhouden als je ze toch niet gebruikt.

Die berichten waren er een tijd geleden al. De laatste maanden is het heel erg stil omtrent Schumacher. Ik zie het voor hem nog steeds heel somber in.

Ik reed vorige week op de A2, toen kwam er een auto voorbij met de tekst #keepfightingmichael op de achterbumper voorbij.

Volgens mij een slordige € 100 mio incl. sponsor- en overige activiteiten....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel