''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 15:10:45
Nuja rho heeft denk ik wel een punt dat omdat kehm niks zegt, de verwachtingen van sommige fans uitermate positief zijn. Dat zie je ook aan de reacties op internet, waar sprake is van een enorme jubelstemming.

Het klopt dat kehm niks zegt, maar met haar jarenlange ervaring in de pr had zij dondersgoed door hoe dat persbericht ontvangen zou worden en dan zijn er twee opties: het gaat écht goed met schumacher, of het is allemaal niet zo hoopgevend, maar de familie wil al die media-aandacht niet de komenden laatste maanden/jaren van Schumacher.

Welke van de twee het is intereseert me verder niet zo (hoop voor de familir natuurlijk optie 1). Maar hoe dan ook, kehm heeft de jubelstemming bewust of onbewust wel veroorzaakt in mijn ogen. Waar ik verder geen kritiek op heb.

Mwah, je kan ook gewoon accepteren dat Kehm weinig prijs geeft, zoals ze telkens ook weer benadrukt.
De jubelstemming is ergens ook gewoon terecht, het is toch positiever dan een overlijdensbericht welke net zo goed had kunnen komen. Je moet er verder niet teveel bij bedenken/verzinnen en dan zit je goed... ;)

Tuesday

Citaat van: Enzo op 17 juni 2014 - 16:10:08
Who cares, wie wie is?? Als je maar de forumregels respecteert... ;)
Tenzij je een ban hebt gehad op een alias, maar dan zijn voor ons andere manieren om daarachter te komen.
i do. ik wordt niet graag op deze manier in de maling genomen, er zijn ook ongeschreven regels toch?

Gerard

;D hebben we hier nu ook al mensen met gespleten persoonlijkheden? ;)

Perton

#903
Citaat van: Tuesday op 17 juni 2014 - 15:35:02
Rho=Perton?? ik weet het niet zeker, maar het zou niet de eerste keer zijn dat we in de maling worden genomen. F1fan2987 is nl Burrori, daar ben ik wel 100% zeker van. Van mij mag het, maar als je mensen in de maling wil nemen moet je wel wat beter je best doen.
Doe eens even niet zo verschrikkelijk achterlijke elke keer tegen mij.

Stel je voor dat mensen dezelfde mening delen. Dat is in de autistische wereld van Tuesday, waar alleen zijn waarheid de echte waarheid is, natuurlijk onmogelijk voor te stellen. Dankzij deze post weet ik het zeker. Tuesday = autistisch, daar ben ik wel 100% zeker van. Van mij mag het, maar had dat even meteen gezegd, dan had ik vanaf het eerste moment begrip gehad voor je gedrag.

Perton

#904
Citaat van: Enzo op 17 juni 2014 - 16:18:15
Mwah, je kan ook gewoon accepteren dat Kehm weinig prijs geeft, zoals ze telkens ook weer benadrukt.
De jubelstemming is ergens ook gewoon terecht, het is toch positiever dan een overlijdensbericht welke net zo goed had kunnen komen. Je moet er verder niet teveel bij bedenken/verzinnen en dan zit je goed... ;)
Ik accepteer het ook, volgens mij benadruk ik dat juist in mijn laatste alinea. Ik zeg alleen dat ik wel snap wat Rho probeert duidelijk te maken. Ik ben het niet in die zin met hem eens Kehm bewust in stand houdt dat er alleen maar positieve berichtgeving over hem plaatsvindt, maar ze kiest er ook niet voor om écht duidelijkheid te verschaffen (en die consequenties heeft zij met haar jarenlange PR-ervaring echt wel door).

Nogmaals, dat accepteer is, maar mensen die niet meteen de polonaise inzetten na het nieuws van gisteren en meer waarde hechten aan Hartstein zijn stukje (hoe ver hij ook verwijderd is van Schumacher), heb ik wel begrip voor. Dat heeft verder vrij weinig te maken met dingen er bij bedenken.

lieven

van de familie:

Citaatofficial website
MICHAEL SCHUMACHER

Nachricht von Michaels Familie / Message from Michael's family

Vielen Dank euch allen!
Thank you all so much!
17.06.2014

Wir möchten uns bei all den Menschen, die Michael Gutes wünschen, für ihre positive Energie bedanken. Wir sind sicher, dass ihm das bereits geholfen hat.

We would like to thank all the people who wish Michael well for their positive energies. We are sure they had helped him already.

The MS Office S.A.
Ave du Mont-Blanc 14 b
CH-1196 Gland
Represented by Sabine Kehm

Enzo

Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 16:31:51
Citaat van: Enzo op 17 juni 2014 - 16:18:15
Mwah, je kan ook gewoon accepteren dat Kehm weinig prijs geeft, zoals ze telkens ook weer benadrukt.
De jubelstemming is ergens ook gewoon terecht, het is toch positiever dan een overlijdensbericht welke net zo goed had kunnen komen. Je moet er verder niet teveel bij bedenken/verzinnen en dan zit je goed... ;)
Ik accepteer het ook, volgens mij benadruk ik dat juist in mijn laatste alinea. Ik zeg alleen dat ik wel snap wat Rho probeert duidelijk te maken. Ik ben het niet in die zin met hem eens Kehm bewust in stand houdt dat er alleen maar positieve berichtgeving over hem plaatsvindt, maar ze kiest er ook niet voor om écht duidelijkheid te verschaffen. Nogmaals, dat accepteer is, maar mensen die niet meteen de polonaise inzetten na het nieuws van gisteren en meer waarde hechten aan Hartstein zijn stukje (hoe ver hij ook verwijderd is van Schumacher), heb ik wel begrip voor.

Ok, heb zelf ook geen probleem met Hartstein. We kunnen allemaal een blogje starten en dingen het net op knallen, uiteindelijk bepaalt de lezer hoeveel waarde hij daaraan hecht en of hij dit uberhaupt wilt lezen.

Meen me zelfs te herinneren dat hij een zwak had voor Schumacher en ze elkaar redelijk goed kende. Ik geloof iig dat Hartstein goede informatieve bedoelingen heeft en geen commercieel belang beoogd. Echter is het in het verleden ook al vaker gebleken dat het een rare snuiter is met slechte media/communicatieve vaardigheden.

Perton

#907
Het is vooral iemand die geen blad voor zijn mond neemt, en dat beeld past in onze maatschappij niet bij een serieuze dokter. Zodra je daar eenmaal doorheen prikt, is het verder (in mijn ogen althans) geen rare snuiter. Maar ik ben het verder volledig met je eens dat hij geen kwade bedoelingen heeft. Hij wil juist vanuit zijn professie de leek duidelijk maken wat er precies wel wordt gezegd en wat het inhoudt wat er niet wordt gezegd. Ik vind het daarom jammer dat (de afgelopen maanden al, niet alleen nu) elke opmerking van/over Harstein soms meteen wordt weggezet als: "Hij is niet bij deze zaak betrokken." No shit. Dat benadrukt hij zelf ook elke keer. Daarom probeert hij ook uit te leggen wat een realistisch scenario zou kunnen zijn.

En natuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen aan te wijzen die na maandenlange coma weer de oude werden en Niels had het er al over dat Schumacher een sterk lichaam had (of iets in die trant), maar het feit is, en wat ik ook al eerder heb gezegd, die uitzonderingen halen het nieuws niet voor niets. Omdat ze bijzondere gevallen zijn. Realistisch gezien, ondanks het nieuws van gisteren, is er vrij weinig om voor de lange termijn écht blij mee te zijn.

En dat is denk ik juist wat Rho bedoelt aan te geven, en waar ik het in mijn vorige post ook over had: of er is inderdaad echt positief nieuws, of dat is er eigenlijk helemaal niet, en ze willen gewoon af van de media. Welke het ook is, de manier zoals Kehm het heeft gebracht, heeft een groot aantal mensen doen denken dat er reden is tot blijdschap (wat in het eerste geval uiteraard terecht zou zijn, maar in het tweede geval niet). En ik vind het jammer dat kanttekeningen daarbij maandenlang vaak zijn weggewuifd. Niet per se door jou hoor, maar gewoon in het algemeen.

Tuesday

Citaat van: Perton op 17 juni 2014 - 16:28:52
Citaat van: Tuesday op 17 juni 2014 - 15:35:02
Rho=Perton?? ik weet het niet zeker, maar het zou niet de eerste keer zijn dat we in de maling worden genomen. F1fan2987 is nl Burrori, daar ben ik wel 100% zeker van. Van mij mag het, maar als je mensen in de maling wil nemen moet je wel wat beter je best doen.
Doe eens even niet zo verschrikkelijk achterlijke elke keer tegen mij.

Stel je voor dat mensen dezelfde mening delen. Dat is in de autistische wereld van Tuesday, waar alleen zijn waarheid de echte waarheid is, natuurlijk onmogelijk voor te stellen. Dankzij deze post weet ik het zeker. Tuesday = autistisch, daar ben ik wel 100% zeker van. Van mij mag het, maar had dat even meteen gezegd, dan had ik vanaf het eerste moment begrip gehad voor je gedrag.
het is vooral de manier van posten/taalgebruik, de momenten van posten, Rho wat toevallig een P is in het grieks. De gelijkenis is onmiskenbaar, maar dat zou toeval kunnen zijn, vandaar ook de vraagtekens. Maar goed, als ik het mis heb is dat toch ook niet zo erg? dan hoef je me niet voor de zoveelste keer uit te gaan schelden. Ik had je ook wederom een pm kunnen sturen, maar dan weet ik zeker dat ik weer minimaal 10 regels vol scheldwoorden terug krijg.

Enzo

Ok boys, schelden is voor watjes en dit is het Schumachertopic.
Vanaf hier weer ontopic a.u.b. anders gaan we modereren

Perton

#910
Edit door Enzo: Tja, als ik het aankondig moet je er wel gehoor aan geven Perton.
Als iemand een probleem heeft met een post van een medeforumlid dan kan hij dit kenbaar maken bij de moderator via de knop rechtsonder in het tekstvakje. Op die manier hoeven jullie niet alle overige leden hiermee lastig te vallen en/of het forum te vervuilen.

0634

Perton is niet Rho, doe eens normaal zeg. Als je dat soort ideen hebt, pm het dan naar iemand.

Maar goed, zoals Enzo zegt: Schumacher dus... lijkt me ook interessanter dan wij met zn allen bij elkaar.

robbert

tss triestig ::)  Mensen probeer eens overeen te komen, het is voor niemand leuk om aangevallen te zijn. Ik spreek uit ervaring toen enkele weken het begon uit de hand te lopen, toen ik telkens een mening gaf over iets, dat er direct hopen kritiek en persoonlijke aanvallen bij aan te pas kwam.
Dus het is voor niemand leuk, denk daar toch eens aan. Jullie zouden toch zelf niet graag hetzelfde meemaken toch?

Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 17:25:59
Perton is niet Rho, doe eens normaal zeg. Als je dat soort ideen hebt, pm het dan naar iemand.

Maar goed, zoals Enzo zegt: Schumacher dus... lijkt me ook interessanter dan wij met zn allen bij elkaar.

Even om het verhaal af te ronden. Alle actieve leden hebben momenteel een uniek IP adres, dus tenzij iemand gebruik maakt van meerdere proxyservers lijkt het uitgesloten dat Perton en RHo éen en dezelfde zijn.


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 17:25:59
Perton is niet Rho, doe eens normaal zeg. Als je dat soort ideen hebt, pm het dan naar iemand.

Maar goed, zoals Enzo zegt: Schumacher dus... lijkt me ook interessanter dan wij met zn allen bij elkaar.
van de laatste pm van Perton (vorige week) heb ik nog steeds zere ogen, dus ik kijk wel uit zeg. Er zijn mensen die er hetzelfde over denken overigens, de gelijkenissen zijn duidelijk aanwezig, dus zo raar is het niet wat ik roep.

En die IP adressen, dat kan helpen, maar uitsluiten doet het verder helelmaal niks natuurlijk.