''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Fietser op 07 maart 2014 - 15:59:57
Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:47:08
Ik zou willen dat de media alle speculaties achterwege zou laten en zou wachten op officiële berichten, maarja media he...

De media? Dat zijn WIJ! Iedereen is gek van nieuwtjes, de laatste berichten, de hotste tweets, de spannendste speculaties, de most trending topics. Ook hier.
Ja en nee. Van Schumacher wil ik helemaal geen speculaties van de media horen! Ik wil alleen feiten en verder radiostilte.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 19:40:17
Citaat van: Fietser op 07 maart 2014 - 15:59:57
Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:47:08
Ik zou willen dat de media alle speculaties achterwege zou laten en zou wachten op officiële berichten, maarja media he...

De media? Dat zijn WIJ! Iedereen is gek van nieuwtjes, de laatste berichten, de hotste tweets, de spannendste speculaties, de most trending topics. Ook hier.
Ja en nee. Van Schumacher wil ik helemaal geen speculaties van de media horen! Ik wil alleen feiten en verder radiostilte.


Mee eens. Maar ja, de bladen willen verkopen dus worden er halve waarheden of erger de wereld in geslingerd. En vervolgens kan Kehm alles ontkennen of juist bevestigen..

gloudiesaurus

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/21667-Schumacher+no+longer+on+respirator+-+report.html

CitaatMichael Schumacher is breathing without the help of a respirator, the authoritative Italian sports daily La Gazzetta dello Sport claimed on Friday.

It is a significant possible development in the seven time world champion's situation, more than nine weeks into his coma following a skiing fall in late December.

The F1 legend's manager Sabine Kehm issued an official statement on Friday, warning that any unofficial information about Schumacher's condition is "not valid".

"Michael is still in the wake up phase," the official statement added. "The situation has not changed."

But the Gazzetta article was penned by the highly respected correspondent Pino Allievi, and at the Geneva motor show, Kehm indicated that Schumacher's overall situation has improved.

"Michael is out of danger," she reportedly said, "but the condition is still serious and so it is difficult to say all the risks are gone.

"But it is clear that his condition is no longer as sensitive as at first."

Allievi, meanwhile, wrote that while Schumacher's children have now returned to school, Schumacher's close friends such as Jean Todt and Ross Brawn are alternating at his bedside and speaking to the great German in English, as they did during their ultra-successful Ferrari days.

The report said that during these visits, at which recordings of pit radio conversations and F1 engine sounds are played in order to stimulate his memories, the expression on Schumacher's face sometimes changes.

And when the doctors are in the room, Schumacher reportedly often grimaces, or his arms move.

Eindelijk weer wat nieuws. Weet niet of ik de ontkenning van Kehm moet geloven, ze ontkent steeds alles en is ook al enkele malen daarna toch met hetzelfde nieuws gekomen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Exact de reden waarom Schumachernieuws me niet meer 'interesseert'. Of ik nou een gerucht of het geblaat van Kehm lees, het valt sowieso niet serieus te nemen. Plat gezegd: ik merk het wel wanneer die echt ontwaakt of dood is.

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2014 - 20:14:17
http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/21667-Schumacher+no+longer+on+respirator+-+report.html

CitaatMichael Schumacher is breathing without the help of a respirator, the authoritative Italian sports daily La Gazzetta dello Sport claimed on Friday.

It is a significant possible development in the seven time world champion's situation, more than nine weeks into his coma following a skiing fall in late December.

The F1 legend's manager Sabine Kehm issued an official statement on Friday, warning that any unofficial information about Schumacher's condition is "not valid".

"Michael is still in the wake up phase," the official statement added. "The situation has not changed."

But the Gazzetta article was penned by the highly respected correspondent Pino Allievi, and at the Geneva motor show, Kehm indicated that Schumacher's overall situation has improved.

"Michael is out of danger," she reportedly said, "but the condition is still serious and so it is difficult to say all the risks are gone.

"But it is clear that his condition is no longer as sensitive as at first."

Allievi, meanwhile, wrote that while Schumacher's children have now returned to school, Schumacher's close friends such as Jean Todt and Ross Brawn are alternating at his bedside and speaking to the great German in English, as they did during their ultra-successful Ferrari days.

The report said that during these visits, at which recordings of pit radio conversations and F1 engine sounds are played in order to stimulate his memories, the expression on Schumacher's face sometimes changes.

And when the doctors are in the room, Schumacher reportedly often grimaces, or his arms move.

Eindelijk weer wat nieuws. Weet niet of ik de ontkenning van Kehm moet geloven, ze ontkent steeds alles en is ook al enkele malen daarna toch met hetzelfde nieuws gekomen...

Redelijk positief... Zie niet in waarom Kehm dit zou moeten ontkennen...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

#576
Ik vindt het maar vreemd, aan de ene kant heb je het positieve bericht van Gazetta, geschreven door Pino Allievi, die als ik me niet vergis een goede reputatie heeft al journalist. In zijn artikel dat vertaald werd door James Allen kunnen we dit terug lezen

CitaatPino Allievi has written that the German is now breathing by himself without a respirator and doctors believe that he is hearing the voices of his friends, among them FIA president Jean Todt and Ross Brawn. Todt is apparently speaking to his friend in English, as he did in their successful Ferrari days. / Todt and Brawn have stayed very close to the situation and to the family. Todt in particular is in constant contact even when not at the hospital. His close friend Prof Gerard Saillant is overseeing the care of the seven times world champion and reports to him several times a day. This I know from personal experience having visited Todt for an interview for the Financial Times last week.
en
CitaatBrawn apparently plays recordings of pit to car radio from their times racing together, "because Michael needs to string together the threads of his life, voices and sounds."

Als dat waar is, chapeau, dat noem ik pas je vriend door dik en dun steunen. Mijn respect voor deze heren zou nog een graadje meer stijgen.

Aan de andere kant heb de 'telegraph', de zoveelste achterbakse Engelse tabloid die afkomt met, "alleen een mirakel kan hem redden", we weten allemaal dat dit aandachtshoeren zijn die alles doen om een krantje meer te verkopen.

Ik ga geen actieve kant kiezen want ik ben niet in Grenoble geweest en ik ken de echte situatie niet maar ik weet wel welk artikel ik meer geloofwaardig vindt dan een ander.

Uiteraard gaat Khem opnieuw hetzelfde herhalen, dat is nu eenmaal de procedure. Ze heeft ook al eens toegeven dat enkele dingen waar waren die ze eerder nog had afgewipt met dezelfde boodschap.

Over kehm moet ik dan op Engelse fora dit lezen
CitaatAlso, if Sabine Kehm was at the Geneva Motorshow - surely she would have felt in good enough spirits to go there rather than go there than if Michael was still utterly critical. The family might have thought 'hang on....what is she doing, having a good time shoulder rubbing with car CEO's etc in this awful family time' etc...
Citaat
Mijn god, ik denk dat zij ondertussen al voldoende doet voor haar cliënt en goede vriend, kan je het haar kwalijk nemen dat ook eens eventjes tijd voor zichzelf wil, net alsof ze op de autobeurs niet overstelpt wordt met vragen over zijn toestand.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Arthur op 07 maart 2014 - 23:45:28Redelijk positief... Zie niet in waarom Kehm dit zou moeten ontkennen...?

Omdat ze hoopt dat als ze pertinent geen commentaar blijft geven op geruchten, de geruchten dan ook zullen stoppen. Jammer genoeg werkt niet de hele wereld zoals Duitsland. :P

Perton

Het is gewoon een duidelijk gebrek aan kennis van social media en een duidelijke naïviteit daarin. Geen idee of ik deze vergelijking al op dit forum heb gemaakt of ergens anders, maar het is zoals de foto's van Beyoncé na de Super Bowl van vorig jaar. Een paar minder charmante foto's verschenen op internet, was niet echt aandacht voor. Vervolgens gaat zij eisen dat die foto's van internet moeten. Wat gebeurt er? De foto's gingen de hele wereld over. Kehm redeneert net zo. Zij denkt oprecht dat de rare geruchten wel vanzelf ophouden als zij blijft herhalen dat ze moeten stoppen. Maar zo werkt dat niet. Dat dat treurig is, is voor iedereen natuurlijk duidelijk, maar van een PR-manager (of hoe zoiets ook heet) had ik wel meer verwacht.

Wings

Als ze de geruchten de kop in hadden willen drukken hadden ze zelf transparant moeten blijven. En we kunnen wel allemaal jammeren dat hun ook recht hebben op een privébestaan wat natuurlijk kolder is in die zin dat iedereen mag weten hoe het gaat met de gezondheid van zijn/haar superster. Het lusten en lasten verhaal zeg maar.

0634

Dat ben ik met Wings eens. Als je wint is het heerlijk zoveel media-aandacht, maar (helaas) krijg je die aandacht ook als het slecht met je gaat. Het is én/én, niet óf/óf.

Arthur

Geen commentaar geven op geruchten is iets anders dan ze allemaal ontkennen. Als een gerucht op waarheid berust kan ze dat toch gewoon bevestigen? Dat heeft niets met privacy te maken. Ontkennen om te ontkennen wakkert de geruchtenmolen alleen maar extra aan.

Ontken als het niet waar is en bevestig als het andersom is. Niets mis mee lijkt me.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Daar heb je dan een dagtaak aan. Kehm heeft een week of wat terug duidelijk gesteld dat alleen zij of de doktoren daadwerkelijk waarheidsgetrouwe berichten naar buiten brengen, de rest niet. Je kan moeilijk verwachten dat ze op iedere krant, tweet, internetbericht. of wat nog meer gaat bevestigen of ontkennen.

Arthur

Dat zeg ik ook niet [of bedoel ik niet te zeggen] je kunt ook gewoon niet reageren in plaats van te ontkennen. Reageer je wel vertel dat gewoon wat de stand van zaken is.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Precies. Lijkt me ook. Ze had ook 1 keer per dag|week|2-weken een breefing kunnen optuigen waarin een kort verslag naar buiten gaat. Maar goed, aan de andere kant moet het ons ook eigenlijk niet bezighouden. Misschien wat kort door de bocht maar ik hoor/lees wel of het beter gaat, Schumacher ontwaakt of er niet meer is.