''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Arthur op 02 maart 2014 - 23:50:57
Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:49:06
Citaat van: LucvanDijk op 02 maart 2014 - 21:15:14
Zoals enkele artsen hebben gezegd; hoe langer het duurt, hoe kleiner de kans wordt, maar de kans is er altijd.


1% kans is idd. ook een kans...

Een bekende van me had een hersentumor en kreeg 5% overlevingskans... Ze is er nog steeds!!

De ome Piet die rookte als een ketter en toch 90 werd...

NielsD

Hoe gezond je ook heb geleefd, hoeveel appels je per dag ook at. Als je met zo'n ongeluk echt een verkeerde plek raakt, dan maakt het allemaal niets meer uit.

Ik begin het ook steeds somberder in te zien, terwijl bij mij het glas altijd halfvol is.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Het is wel erg stil de laatste tijd.... zijn ze nou nog steeds bezig hem wakker te maken?

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 04 maart 2014 - 10:17:46
Het is wel erg stil de laatste tijd.... zijn ze nou nog steeds bezig hem wakker te maken?

Jep en volgens de doctoren kan dit nog wel maanden duren...

Ik zie het zelf wel steeds somberder in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ik zie het ook somber in maar blijf hoop houden natuurlijk. :-[

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.



Fabian

Helaas werd hetzelfde nieuws direct weer ontkent door Kehm

Matthijs

Ik zou willen dat de media alle speculaties achterwege zou laten en zou wachten op officiële berichten, maarja media he...

Aan de andere kant vraag ik me af wie deze informatie vanaf het bed van Schumacher lekt, want ik kan me niet voorstellen dat er journalisten aan zijn bed staan.

LucvanDijk

Geen verandering in zijn toestand, aldus management. En al het andere is, ten overvloede, speculatie.

Fietser

Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:47:08
Ik zou willen dat de media alle speculaties achterwege zou laten en zou wachten op officiële berichten, maarja media he...

De media? Dat zijn WIJ! Iedereen is gek van nieuwtjes, de laatste berichten, de hotste tweets, de spannendste speculaties, de most trending topics. Ook hier.

0634

The Sun twittert zojuist dat de familie verteld is 'only a miracle can save him now'.

Ik weet niet of het waar is, maar het duurt allemaal zolang dat ik vrees dat het iig in de buurt van de waarheid is.

Kootje

Ik verwacht zelf ook niet dat er nog hoop is, maar als er een krant ongeloofwaardig is dan is het The Sun wel.

Maikel0230

Citaat van: Fietser op 07 maart 2014 - 15:59:57
Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:47:08
Ik zou willen dat de media alle speculaties achterwege zou laten en zou wachten op officiële berichten, maarja media he...

De media? Dat zijn WIJ! Iedereen is gek van nieuwtjes, de laatste berichten, de hotste tweets, de spannendste speculaties, de most trending topics. Ook hier.

Uiteraard maar de media kan wel een beetje haar verantwoordelijkheid nemen en alleen iets berichten als er ook daadwerkelijk iets te berichten valt, zo voorkom je dat degenen die op nieuws zitten te wachten in de war of gedesinformeerd geraken.

Maarja, in deze moderne wereld zal dat nooit meer gebeuren denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25