''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Tuesday op 20 januari 2014 - 15:11:43
Citaat van: Kootje op 20 januari 2014 - 14:20:46
Citaat van: Tuesday op 20 januari 2014 - 12:22:03
ach ja, je weet prima wat Enzo bedoelde met wakker maken.

Nee ... dat weet ik dus niet, net zomin als dat jij dat weet.
Enzo zal in ieder geval niet de eerste zijn die niet weet dat je er met het beëindigen vd coma nog niet bent.
ach, tuurlijk weet je dat wel. Volgens mij is Enzo zo'n beetje de grootste Schumacher fan, die heeft echt wel t één en ander mee gekregen. De artsen bepalen wanneer t zover is.

Yep, that's me... ;D
Verder zie ik weinig in de discussie. Natuurlijk is het nog niet voorbij als de artsen de temperatuur omhoog gooien, dan pas zal duidelijker worden hoe groot de schade is.
Het is de hoogste tijd voor wat goed nieuws, het kan nu toch niet lang meer duren voordat er weer een persbericht uitkomt.


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 27 januari 2014 - 19:54:51
Mooi gebaar dit!!


Mercedes zal met een eerbetoon op de auto  in Jerez rijden


Maikel0230

Ook een mooi gebaar van hen natuurlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Fabian

Een maand alweer. Heb er een slecht gevoel bij.

Wings

Ben er bang voor dat dit niet meer goed komt.

Sabai


0634


Arthur

Ik houd me vast aan het feit dat ie nooit opgeeft....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

Niet opgeven is één, er doorkomen een ander. Mij moeten ze geen jaren aan zo'n ding laten hangen.

0634

Ik weet ook niet of dit nog iets met vechtlust of nooit opgeven te maken heeft. Tegen een ziekte kan je - tot op zekere hoogte - vechten. Maar er valt niet veel te vechten als je in coma ligt. De schade is onomkeerbaar of niet. Meer keuzes zijn er vrees ik niet.