Welk Team Wint 2014s Constructors Titel

Gestart door jende, 25 december 2013 - 14:15:55

« vorige - volgende »

Welk Team wint de 2014 Constructors Titel?

Red Bull
Mercedes
Ferrari
Mclaren
Lotus
Williams
Force India

jende

Normaal was dit best een makkelijke vraag maar met de nieuwe samenstelling van drivers en de nieuwe motoren kan er dit jaar van alles gebeuren.

Ik zelf heb wat geld ingezet dat Ferrari de constructors titel pakt, zelfs wanneer vettel weer domineert denk ik dat zijn teamgenoot het verliest tegen Kimi - Alonso.

0634

Mja, nog niet veel van te zeggen. Gaat voor 90% over de auto, en niet over de rijders m.i.. Zo op het eerste oog verwacht ik niet dat Red Bull's dominantie tanende is. Dus ga ik voor hen.

Ik zie overigens ook niet in waarom het rijdersduo van Ferrari beter zou zijn dan dat van Red bull of Mercedes.

Kootje

hier valt nog weinig over te zeggen, aangezien iedereen weer vanaf nul begint
dus .... dan maar voor het team dat imo de beste bezetting heeft, en dat is helaas FERRARI

Sabai

Kan er ook niks over zeggen beetje zelfde als je nu vraagt welke rijder word er kampioen in 2014?

Perton

Geen idee, kom na de testsessies nog maar een keer met deze vraag en zelfs dan is het nog een groot vraagteken.

robbert

is moeilijk te zeggen, maar ik denk toch wel dat renault weer de betere motor is, en dat redbull de titel zal winnen. Vettel zal hiervoor ook wel zorgen, hij is gewoon de beste. Is al de afgelopen jaren bewezen ;)

Jehoentelaar

Ik kan alleen maar zeggen wat ik hoop. En mijn hoop is wel min of meer te achterhalen op basis van mijn profielfoto en onderschrift.

Ondanks alle narigheid waardoor ik in 2013 goed op Formule 1 afhaakte, kijk ik wel weer uit naar een seizoen lang de fanatieke banksupporter uithangen. :)

jende

Je merkt wel dat jullie geen gokkers zijn hier ;p

Wat heeft het nou voor zin deze vraag te stellen wanneer je de verschillen tussen de f1 cars hebt gezien...
Het gaat erom wat jij op dit moment denk/kunt voorspellen met de gelimiteerde informatie die je op dit moment hebt.

Dit soort topics zijn bijvoorbeeld leuk om over een jaartje terug te kijken en op dat moment te zien wie er met zijn voorspelling het dichtstbij zat.

Als voorbeeld seizoen 2012, jullie herinneren nog wel hoe slecht het met red bull/vettel ging in het begin.
Ik had het gevoel dat newey daar wakker van lag en zowieso met een oplossing zou komen... rond de helft van het seizoen(toen vettel er slecht voorstond met punten) heb ik 1000 euro ingezet op Vettel... En iedereen weet wat er daarna is gebeurd... dus ga op je gevoel af..

0634

Mijn gevoel zegt Red Bull, ik kan me niet voorstellen dat ze ineens flink zullen terugvallen, m.n. door Newey. Met Ricciardo voor Webber zullen ze qua snelheid ook niet hebben ingeleverd, dus ik denk dat de verhoudingen tussen de teams redelijk in tact zullen blijven.

Als team twee verwacht ik Mercedes. Denk dat zij op het goede pad zitten en de weg omhoog hebben gevonden. Daarachter Ferrari en (hopelijk weer) McLaren. Die twee teams zullen het van dagsucces moeten hebben.

Maar dat is dus allemaal gebaseerd op een natte duim, de windrichting en een onderbuik :).

Wings

@jende: Gokken kan je pas als je ergens beeld bij hebt. En dat hebben we niet. Ik kan wel lukraak roepen Ferrari of Red Bull maar zonder onderbouwing en dus diepgang verliest een topic kracht en dus bestaansrecht. Ik zou echt niet weten wie komend jaar het scepter zwaaien en hoop op een verrassing.

jende

Citaat van: Jeroen op 26 december 2013 - 08:53:34
Mijn gevoel zegt Red Bull, ik kan me niet voorstellen dat ze ineens flink zullen terugvallen, m.n. door Newey. Met Ricciardo voor Webber zullen ze qua snelheid ook niet hebben ingeleverd,

Ik denk dus dat we volgend jaar pas gaan merken hoe goed webber eigenlijk was...

T.Nuvolari

Dat zegt toch niks. Je rijdt geen jaren voor Red Bull als je een pannenkoek bent.

On Topic.
Geen idee en gokken ligt niet in mijn aard. Ik verwacht de usual suspects vanvoren das al wat ik kan zeggen.

robbert

Citaat van: jende op 26 december 2013 - 02:29:38
Je merkt wel dat jullie geen gokkers zijn hier ;p

Wat heeft het nou voor zin deze vraag te stellen wanneer je de verschillen tussen de f1 cars hebt gezien...
Het gaat erom wat jij op dit moment denk/kunt voorspellen met de gelimiteerde informatie die je op dit moment hebt.

Dit soort topics zijn bijvoorbeeld leuk om over een jaartje terug te kijken en op dat moment te zien wie er met zijn voorspelling het dichtstbij zat.

Als voorbeeld seizoen 2012, jullie herinneren nog wel hoe slecht het met red bull/vettel ging in het begin.
Ik had het gevoel dat newey daar wakker van lag en zowieso met een oplossing zou komen... rond de helft van het seizoen(toen vettel er slecht voorstond met punten) heb ik 1000 euro ingezet op Vettel... En iedereen weet wat er daarna is gebeurd... dus ga op je gevoel af..

aahja, mijn gevoel zegt redbull. Ze gaan nog altijd de beste zijn.

Kootje

Mijn gevoel zegt Williams, offuh ..... is dat louter onrealistische hoop. ???

Perton

Nou, laat ik dan maar een gok doen gebaseerd op wat ik van verschillende teambazen heb gelezen: Mercedes. Bam.