Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

Je ziet meer dan op tv? Je ziet alleen maar tijden.

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2015 - 18:36:59
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 16:53:01
Citaat van: Kootje op 27 september 2015 - 15:35:04
Maar hoe let je op die gaten als de regie ze niet in beeld brengt? Dan heb je toch echt de rondetijden of die balk onderin beeld nodig nietwaar? Die balk leid mij teveel af vd actie in beeld, dus vind ik het wel prettig dat Mol dit voor me doet. Maar inderdaad, das persoonlijk.

Hoe leidt het af? Totaal niet bij mij. Die balk schiet het grootste deel van de tijd onderin beeld langs en af en toe kijk ik even naar het onderlinge verschil. Als het interessant is, zoals nu met Max en Sainz, dan kijk ik een paar keer per ronde. Een enkele oogopslag en je ziet de gap. Leidt mij echt totaal niet af.

Wat mij wel afleidt is wat Gloudi hierboven zegt: met een app op je telefoon gaan zitten pielen. Daar begin ik niet aan. De tijden op zich interesseren met niks. Net als met die stats die je soms in beeld ziet met 'best lap' en 'last lap' van elke rijder. Daar kijk ik nevernooit naar.

Ieder zijn ding. Ik zie op de live timing soms meer dan op tv. Hoe gat zich ontwikkelt, wie er snel is...
Maar ieder zijn ding.

Denk dat het voor Mol ook lastig is om na zoveel jaar iemand naast je neer te zetten.
Op Sport1 deden ze het met Van Dam en nog Albers/ Doornbos/ Coronel/ Verstappen.
Het was eigenlijk allemaal slecht... dan heb ik liever Mol alleen.

Destijds was een pitcommentator wel een echte toevoeging, vooral zoals Kalff het deed.
Ze hebben er in de hoogtijdagen bij RTL zelfs een tijdje 2 gehad, Jack Plooij. Dat vond ik dan weer helemaal niks  ;)

Ja! De tandarts = Jack Plooij ja. Maar die werd toch ingezet als Kalff niet meekon omdat ie zelf moest racen?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2015 - 18:36:59
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 16:53:01
Citaat van: Kootje op 27 september 2015 - 15:35:04
Maar hoe let je op die gaten als de regie ze niet in beeld brengt? Dan heb je toch echt de rondetijden of die balk onderin beeld nodig nietwaar? Die balk leid mij teveel af vd actie in beeld, dus vind ik het wel prettig dat Mol dit voor me doet. Maar inderdaad, das persoonlijk.

Hoe leidt het af? Totaal niet bij mij. Die balk schiet het grootste deel van de tijd onderin beeld langs en af en toe kijk ik even naar het onderlinge verschil. Als het interessant is, zoals nu met Max en Sainz, dan kijk ik een paar keer per ronde. Een enkele oogopslag en je ziet de gap. Leidt mij echt totaal niet af.

Wat mij wel afleidt is wat Gloudi hierboven zegt: met een app op je telefoon gaan zitten pielen. Daar begin ik niet aan. De tijden op zich interesseren met niks. Net als met die stats die je soms in beeld ziet met 'best lap' en 'last lap' van elke rijder. Daar kijk ik nevernooit naar.

Ieder zijn ding. Ik zie op de live timing soms meer dan op tv. Hoe gat zich ontwikkelt, wie er snel is...
Maar ieder zijn ding.

Denk dat het voor Mol ook lastig is om na zoveel jaar iemand naast je neer te zetten.
Op Sport1 deden ze het met Van Dam en nog Albers/ Doornbos/ Coronel/ Verstappen.
Het was eigenlijk allemaal slecht... dan heb ik liever Mol alleen.

Destijds was een pitcommentator wel een echte toevoeging, vooral zoals Kalff het deed.
Ze hebben er in de hoogtijdagen bij RTL zelfs een tijdje 2 gehad, Jack Plooij. Dat vond ik dan weer helemaal niks  ;)

Met Doornbos erbij ging het wel. Van Dam had weinig diepgang als het ging om techniek dus dat kon Robert dan aanvullen. Mol heeft hier wel kaas van gegeten en weet het gemiddeld publiek niet alleen te entertainen maar ook bij te praten over de techniek. Weliswaar oppervlakkig maar voor technische details kijk je geen race. Verder was Mol een seizoen weg, toen werd massaal gepleit voor zijn terugkomst, nu hij terug is, is het ook niet goed. Soms zijn Formule 1 fans net mensen. ;) Nee, alle gekheid op een stokje, ik ben nooit een groot fan geweest van Mol en v. Dam vond ik niet goed maar acceptabel. Nu Mol terug is vind ik het ook niet erg. De TV staat aan, livetiming draait mee dus als Mol zo nu en dan wat mist, vind ik dat niet erg. Dat houd me scherp.

0634

Veel mensen vroegen inderdaad om Mol en vanwege zijn enthousiasme als groot racefan en zijn welbespraaktheid is hij een verademing tov kantoorklerk Van Dam. Dat pleit heel erg voor Sport1, want ze hebben geluisterd naar de kijker. Sowieso zie je dat ze de afgelopen jaren veel geluisterd hebben naar racefans. Hulde daarvoor. Dat zie je lang niet altijd.

Arthur

#1084
Dat moet ik je inderdaad nageven. Helaas toen Mol terug was bleek dat hij [behalve zijn enthousiasme] jammerlijk genoeg nog minder was geworden dan voorheen. Een co-commentator zou denk ik veel helpen, Mol behoudt het enthousiasme maar wordt gecorrigeerd als hij door dreigt door te draven. Een Lammers ernaast zou een hele goede zijn [ervan uitgaande dat er een onderlinge klik is]. Maar ja, Mol wil een one man show.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

-Nino-

De Formule E komend seizoen ook op Sport1. Wie zouden jullie daar dan graag als commentator voor krijgen?

Pancake Shield

Die man die het commentaar doet bij IndyCar, ik ben even zijn naam vergeten. Volgens mij doet hij ook NASCAR ofzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar



Arthur

Citaat van: -Nino- op 29 september 2015 - 14:50:41
De Formule E komend seizoen ook op Sport1. Wie zouden jullie daar dan graag als commentator voor krijgen?

Ronald van Dam. Die is net zo luidruchtig als die E-motoren [slaapverwekkend dus]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Arthur

Zonder oordoppen of koptelefoon ;)

Maar alle gekheid op een stokje, het idee van Formule E is dan wel leuk bedacht maar ik heb er helemaal niets mee [vooroordeel] en zal het ook niet zien want ik heb nog steeds geen Sport 1 [tenzij Ziggo begint met dat gratis kanaal].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Laten we hopen dat Frank Weeink (van Indycar inderdaad) de Formule E gaat doen! Prima commentator.

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 28 september 2015 - 19:55:40
Citaat van: gloudiesaurus op 28 september 2015 - 18:36:59
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 16:53:01
Citaat van: Kootje op 27 september 2015 - 15:35:04
Maar hoe let je op die gaten als de regie ze niet in beeld brengt? Dan heb je toch echt de rondetijden of die balk onderin beeld nodig nietwaar? Die balk leid mij teveel af vd actie in beeld, dus vind ik het wel prettig dat Mol dit voor me doet. Maar inderdaad, das persoonlijk.

Hoe leidt het af? Totaal niet bij mij. Die balk schiet het grootste deel van de tijd onderin beeld langs en af en toe kijk ik even naar het onderlinge verschil. Als het interessant is, zoals nu met Max en Sainz, dan kijk ik een paar keer per ronde. Een enkele oogopslag en je ziet de gap. Leidt mij echt totaal niet af.

Wat mij wel afleidt is wat Gloudi hierboven zegt: met een app op je telefoon gaan zitten pielen. Daar begin ik niet aan. De tijden op zich interesseren met niks. Net als met die stats die je soms in beeld ziet met 'best lap' en 'last lap' van elke rijder. Daar kijk ik nevernooit naar.

Ieder zijn ding. Ik zie op de live timing soms meer dan op tv. Hoe gat zich ontwikkelt, wie er snel is...
Maar ieder zijn ding.

Denk dat het voor Mol ook lastig is om na zoveel jaar iemand naast je neer te zetten.
Op Sport1 deden ze het met Van Dam en nog Albers/ Doornbos/ Coronel/ Verstappen.
Het was eigenlijk allemaal slecht... dan heb ik liever Mol alleen.

Destijds was een pitcommentator wel een echte toevoeging, vooral zoals Kalff het deed.
Ze hebben er in de hoogtijdagen bij RTL zelfs een tijdje 2 gehad, Jack Plooij. Dat vond ik dan weer helemaal niks  ;)

Ja! De tandarts = Jack Plooij ja. Maar die werd toch ingezet als Kalff niet meekon omdat ie zelf moest racen?

Ze hebben ook een seizoen als duo-commentator gewerkt. Toen waren er zelfs 2 pitreporters...
Dat ware in de hoogtijdagen toen Verstappen bij Arrows reed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 28 september 2015 - 18:43:05
Je ziet meer dan op tv? Je ziet alleen maar tijden.

Klopt. Maar je ziet wat er in een race gebeurd.
Ik vind het fijn  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is