Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tuesday

Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 21:04:44
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 21:00:43
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:58:59
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:57:54
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:56:21
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:22:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?

Tom wie?

Coronel! ;D

Ga je mond spoelen!!

Nah... :D Ik heb me vorig jaar tijdens Grand Prix van Monaco prima vermaakt met Coronel! Enthousiasme genoeg!

Coronel is qua zelfingenomenheid Mol honderdtwaalfvoudig in het quadraat. Brrrr
is dat zelfingenomenheid?? misschien gedeeltelijk, maar volgens mij ook gewoon een teveel aan energie oid.

Perton

Natuurlijk is coronel zo zelfingenomen als de pest, maar hij brengt het positief over en daardoor kan ik het wel waarderen. Verder geen idee hoe die als commentator is

0634

Co-commentator, geen commentator. Doet ie ook wel goed. Niet 's werelds sympathiekste, maar wel met passie voor de sport. En kennis ook nog. Maar van mij hoeft het niet.

Tuesday

k vond m wel goed als analist destijds bij RTL7 of wat was het?? SBS?

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Terminator

Hij mistte wel heel erg veel in de eerste ronden...
En voor de start ook direct weer Vettel-bashen. Dat het niet waar zou zijn van de software probleem in de kwalificatie. Dat soort onzin.

0634

Citaat van: Terminator op 16 maart 2014 - 09:26:23
Hij mistte wel heel erg veel in de eerste ronden...
En voor de start ook direct weer Vettel-bashen. Dat het niet waar zou zijn van de software probleem in de kwalificatie. Dat soort onzin.

Noem je dat Vettel-bashen? Ik vond het niet onrealistisch. Bovendien, later zei hij prima dingen over Vettel. Ik zie het probleem niet zo.

Wel leuk dat hij aandacht had voor de Fin Magnussen en diens vader met Finse alcoholproblemen.

Tuesday

Oud en vertrouwd, maar perfect is het zeker niet. Hij gooit er wel uit wat hij denkt en moet dat dan geregeld weer rechtzetten, wat ie dan wel weer keurig doet. Hij zal er ook wel ff weer in moeten komen en voelt misschien ook wel een soort van druk omdat er zoveel te doen is geweest om dat commentaar bij Sport 1.

Wings

Mol mist best veel hoor. In de hectiek complete pitstops waardoor mensen zonder livetiming niet weten wanneer wie nu binnen kwam. Ik vond het matig en overweeg om het abonnement stop te gaan zetten. Deze week eens de kalender naast de programmering leggen en eens kijken wat ik doe.

Overigens moest ik wel lachen met de pitstop van Button waarin Mol deed alsof hij veel weet door zijn stop te voorspellen terwijl hij nog net niet binnenstaat voor vers rubber. Mannetje is het ook. Maar goed, afgelopen seizoen was het niet hoogstaand en nu met het single-commentaar mis ik toch de inbreng van rijders. En het populair gebral...ik ga er niet prat op. Het voorprogramma was ook zo RTL7-achtig, ook hier niks waar ik voor zou willen betalen. En daar zit 'm de crux eigenlijk. Los van Mol nog zelfs. Het is allemaal maar plat, niks bijzonders dus waarom zou ik 7 á 8 euro per race gemiddeld willen betalen om te zien wat ik elders ook kan zien?

Sabai

Citaat van: Wings op 16 maart 2014 - 09:49:05
Mol mist best veel hoor. In de hectiek complete pitstops waardoor mensen zonder livetiming niet weten wanneer wie nu binnen kwam. Ik vond het matig en overweeg om het abonnement stop te gaan zetten. Deze week eens de kalender naast de programmering leggen en eens kijken wat ik doe.

Overigens moest ik wel lachen met de pitstop van Button waarin Mol deed alsof hij veel weet door zijn stop te voorspellen terwijl hij nog net niet binnenstaat voor vers rubber. Mannetje is het ook. Maar goed, afgelopen seizoen was het niet hoogstaand en nu met het single-commentaar mis ik toch de inbreng van rijders. En het populair gebral...ik ga er niet prat op. Het voorprogramma was ook zo RTL7-achtig, ook hier niks waar ik voor zou willen betalen. En daar zit 'm de crux eigenlijk. Los van Mol nog zelfs. Het is allemaal maar plat, niks bijzonders dus waarom zou ik 7 á 8 euro per race gemiddeld willen betalen om te zien wat ik elders ook kan zien?



In grote lijnen wel met je eens. Maar altijd nog beter dan van Dam. BBC blijft gewoon de beste voor mij.

Wings

Ronald als solist was ook niet veel bijzonders nee maar samen met Doornbos vond ik het prima te pruimen.

Edwin90

Ik vond dat Olav dit weekend beter commentaar gaf dan in 2011 en 2012 bij elkaar. Toen klonk hij echt uitgeblust. Hij lijkt echt wat enthousiasme terug te winnen als hij op locatie is. Ik vind het prima zo. Tien keer beter dan wat Ronald van Dam weet klaar te spelen, die vent kan echt geen commentaar geven.

Een coureur ernaast zou Olav overigens goed kunnen gebruiken hoor, een aantal jaar geleden zat Doornbos er een keer bij tijdens de race. Dat was een super verslaggeving.

Maar de coureurs moeten dan wel weten dat ze verslag aan het doen zijn, en niet dat het de grote Doornbos of Albers show is, en niet constant dingen aanhalen uit hun eigen carrière. Vooral Albers had daar last van. Martin Brundle is een goed voorbeeld van hoe je als ex-coureur verslag kunt doen.

Tuesday

Citaat van: Edwin90 op 16 maart 2014 - 10:40:20
Ik vond dat Olav dit weekend beter commentaar gaf dan in 2011 en 2012 bij elkaar. Toen klonk hij echt uitgeblust. Hij lijkt echt wat enthousiasme terug te winnen als hij op locatie is. Ik vind het prima zo. Tien keer beter dan wat Ronald van Dam weet klaar te spelen, die vent kan echt geen commentaar geven.

Een coureur ernaast zou Olav overigens goed kunnen gebruiken hoor, een aantal jaar geleden zat Doornbos er een keer bij tijdens de race. Dat was een super verslaggeving.

Maar de coureurs moeten dan wel weten dat ze verslag aan het doen zijn, en niet dat het de grote Doornbos of Albers show is, en niet constant dingen aanhalen uit hun eigen carrière. Vooral Albers had daar last van. Martin Brundle is een goed voorbeeld van hoe je als ex-coureur verslag kunt doen.
misschien iets voor in Europa? en wellicht een vd Garde ofzo, die toch al op locatie is?? maar k vond het zo ook prima, het irriteert iig niet. Maar al met al ga ik er nog steeds niet voor betalen, als het op een andere zender gratis te zien is.

gloudiesaurus

Ik vond Olav ook super, al maakte hij wel wat foutjes. Wellicht dat hij er ook even in moeten komen....
Maar 100x beter als Van Dam. olav snapt het tenminste en is oprecht enthousiast.

De voorbeschouwing met Van der Garde vond ik ook wel aardig om te zien.
Wel jammer dat Olav en Van der Garde het er samen over eens zijn dat Sauber een supermove is ten op zichte van Caterham  :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 16 maart 2014 - 11:38:03
Ik vond Olav ook super, al maakte hij wel wat foutjes. Wellicht dat hij er ook even in moeten komen....
Maar 100x beter als Van Dam. olav snapt het tenminste en is oprecht enthousiast.

De voorbeschouwing met Van der Garde vond ik ook wel aardig om te zien.
Wel jammer dat Olav en Van der Garde het er samen over eens zijn dat Sauber een supermove is ten op zichte van Caterham  :P
ik heb de voorbeschouwing niet gezien, maar je moet de NL'se mensen in de F1 natuurlijk wel te vriend houden. Dus dat doet Olav slim maar wie weet meent ie het ook wel.