Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Wings

Je bekritiseert toch ook een rijder die zijn werk naar eer en geweten doet? Voor mij is dat niet anders. Als we al geen kritiek meer mogen uiten kunnen we beter stoppen. Maar goed, voor een laatste maal, ik heb niet het idee dat we een leuk of leerzaam gesprek hebben en/of dat we hier gaan uitkomen dus ik laat het hierbij.

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 16:54:42
Je bekritiseert toch ook een rijder die zijn werk naar eer en geweten doet? Voor mij is dat niet anders. Als we al geen kritiek meer mogen uiten kunnen we beter stoppen. Maar goed, voor een laatste maal, ik heb niet het idee dat we een leuk of leerzaam gesprek hebben en/of dat we hier gaan uitkomen dus ik laat het hierbij.
je mag ook kritiek hebben, maar jij haalt zelf net zoveel dingen door elkaar als Olav Mol dat in één uur commentaar doet.

Wings

Lijkt me onmogelijk maar vind het een prima afsluiter.

janke

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 14:08:10
Eens. Zie al jarenlang Mol-bashers op diverse fora. Tja, hij maakt wel eens een foutje, klopt helemaal, maar hij is verder een prima commentator. Zijn enthousiasme en hoge-fan-gehalte mag ik wel. Maar goed, ook dat is persoonlijk. Er zijn ook mensen die Sierd de Vos wel leuk vinden.

Jeroen ik ben geen Mol basher, maar het is een doorsnee figuur wat commentaar geven betreft. Niks meer, niks minder.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

#169
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dat Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Tsja mijn antwoord als criticus is dus: mol moet niet worden vervangen maar hij moet een duocommentator naast zich dulden.

NielsD

Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Tuesday

ik vond het trouwens ook helemaal niet verkeerd dat het commentaar ff een tijdje wegviel tijdens Q1. Gewoon ff lekker naar t geluid van de motoren luisteren.

Arthur

Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:22:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?

Tom wie?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:56:21
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:22:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?

Tom wie?

Coronel! ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:57:54
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:56:21
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:22:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?

Tom wie?

Coronel! ;D

Ga je mond spoelen!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:58:59
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:57:54
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:56:21
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:22:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?

Tom wie?

Coronel! ;D

Ga je mond spoelen!!

Nah... :D Ik heb me vorig jaar tijdens Grand Prix van Monaco prima vermaakt met Coronel! Enthousiasme genoeg!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 21:00:43
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:58:59
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:57:54
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:56:21
Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:22:46
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 20:19:27
Mol is zeker niet foutloos en soms komt hij TE aanwezig over. Maar overall prima te pruimen. Maar dan een andere vraag [ik heb er geen antwoord op] wie zou het beter doen dan Mol? [En ik bedoel hier absoluut niet mee dan Mol vervangen moet worden, laat ik daar duidelijk in zijn].

Tommetje?

Tom wie?

Coronel! ;D

Ga je mond spoelen!!

Nah... :D Ik heb me vorig jaar tijdens Grand Prix van Monaco prima vermaakt met Coronel! Enthousiasme genoeg!

Coronel is qua zelfingenomenheid Mol honderdtwaalfvoudig in het quadraat. Brrrr
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Serieus? Heb ik nooit zo ervaren maar ik geloof je.