Main Menu

Rush

Gestart door Breaktest, 01 oktober 2013 - 14:00:02

« vorige - volgende »

janke

Heb de film ook in de bios gezien. Vond hem zeker interessant. Dat er dan wat details niet kloppen is dan niet zo erg. Maar vermakelijk.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

IK heb Rush vanmiddag gezien!
Heb ervan genoten..

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 26 januari 2014 - 10:18:11
Citaat van: Jozef op 26 januari 2014 - 01:59:58
Als je nog 2 maanden geduld hebt, kost ie waarschijnlijk nog maar de helft. :P

Je hebt helemaal gelijk. Maar waarschijnlijk haal ik hem wel eerder. Puur omdat ik te ongeduldig ben. Heel dom eigenlijk. :P


Dat doe ik ook maar...de media markt had hem ook nog niet. Maar wel op de website zetten..Kreeg ook nog een ongevraagde "review" van een pukkelhoofd 'dat het niet zo'n goede film was'....Alsof ik daarom had gevraagd? >:(

0634

Bovendien is het wel een goede film. Maar misschien had ie een pukkel in zijn oog.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:11:13
Bovendien is het wel een goede film. Maar misschien had ie een pukkel in zijn oog.


Jezus, zo'n kindmannetje dat 'effe stoer' zijn mening gaat uitdragen... ::)

0634

Dat is wel apart inderdaad... dat je een film wil kopen en dat zo'n jochie achter de balie zegt: is niet zo'n goede film hoor. Zal zijn baas ook leuk vinden trouwens.

Perton

Het is dat de film nu sowieso blijkbaar al niet in de winkel lag, maar ik had anders al mijn aankopen laten liggen en was weggelopen. Dan koop ik het ergens anders wel. Deed ik ook met wat elektronische apparaten toen ze me bij Saturn hadden genaaid.

Arthur

Het retaillandschap is totaal aan het veranderen. Steeds meer wordt online gekocht en vaak dienen fysieke winkels nog voor showrooming. Eerst kijken en dan online bestellen. Veel meer dan Saturn en Dixons of Mediamarkt is er niet meer voor TV etc. Muziek, DVD en boeken verdwijnt ook online. Kijk eens naar ECI...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Vind ik wel jammer. Lekker bij de platenzaak of bij de Slegte door de schappen struinen vond ik altijd wel erg prettig. Maar ja, gemak dient dan ook wel weer de mens.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:34:58
Dat is wel apart inderdaad... dat je een film wil kopen en dat zo'n jochie achter de balie zegt: is niet zo'n goede film hoor. Zal zijn baas ook leuk vinden trouwens.


Ja, dat deed ik altijd op een rustige zondag..lekker fietsen naar de stad en dan maar neuzen tussen de boeken. Dat wordt met de jaren steeds minder.  :(


Maar wel een mooi exemplaar van Le Mans gescoord bij media markt!



Ik wacht wel twee maandjes, conform het advies van Wings! :P  Want het is wel waar dat die films na een tijdje meteen 50% goedkoper zijn... :)


Arthur

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:51:35
Vind ik wel jammer. Lekker bij de platenzaak of bij de Slegte door de schappen struinen vond ik altijd wel erg prettig. Maar ja, gemak dient dan ook wel weer de mens.

Ik heb uren in de stad doorgebracht op zoek naar 2e hands LP's of gewoon luisteren naar een nieuw album aan de balie met een hoofdtelefoon op en links en rechts anderen die hetzelfde deden. In deze tijd niet meer uit te leggen aan de jeugd ;) Maar dat waren nog eens tijden...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 21:57:15
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:51:35
Vind ik wel jammer. Lekker bij de platenzaak of bij de Slegte door de schappen struinen vond ik altijd wel erg prettig. Maar ja, gemak dient dan ook wel weer de mens.

Ik heb uren in de stad doorgebracht op zoek naar 2e hands LP's of gewoon luisteren naar een nieuw album aan de balie met een hoofdtelefoon op en links en rechts anderen die hetzelfde deden. In deze tijd niet meer uit te leggen aan de jeugd ;) Maar dat waren nog eens tijden...


Hoort stiekem in dit topic... [size=78%]http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,13129.0.html[/size]
;D ;D ;D


;)

0634

Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 21:57:15
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:51:35
Vind ik wel jammer. Lekker bij de platenzaak of bij de Slegte door de schappen struinen vond ik altijd wel erg prettig. Maar ja, gemak dient dan ook wel weer de mens.

Ik heb uren in de stad doorgebracht op zoek naar 2e hands LP's of gewoon luisteren naar een nieuw album aan de balie met een hoofdtelefoon op en links en rechts anderen die hetzelfde deden. In deze tijd niet meer uit te leggen aan de jeugd ;) Maar dat waren nog eens tijden...

Klopt. Bij zaken als Concerto of Boudisque vroeger deed ik dat ook altijd. Heerlijk. Tweedehands platen, hopend dat ze niet bleven hangen en zo.

Het is overigens niet zo dat ik als een oude, uitgezakte lul alles vroeger beter vond. Ik maak zelf ook dankbaar gebuik van Bol.com en dat soort dingen. Gisteren nog twee boeken besteld. Alleen, af en toe lekker struinen vind ik wel zo prettig.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:59:33
Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 21:57:15
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 21:51:35
Vind ik wel jammer. Lekker bij de platenzaak of bij de Slegte door de schappen struinen vond ik altijd wel erg prettig. Maar ja, gemak dient dan ook wel weer de mens.

Ik heb uren in de stad doorgebracht op zoek naar 2e hands LP's of gewoon luisteren naar een nieuw album aan de balie met een hoofdtelefoon op en links en rechts anderen die hetzelfde deden. In deze tijd niet meer uit te leggen aan de jeugd ;) Maar dat waren nog eens tijden...

Klopt. Bij zaken als Concerto of Boudisque vroeger deed ik dat ook altijd. Heerlijk. Tweedehands platen, hopend dat ze niet bleven hangen en zo.

Het is overigens niet zo dat ik als een oude, uitgezakte lul alles vroeger beter vond. Ik maak zelf ook dankbaar gebuik van Bol.com en dat soort dingen. Gisteren nog twee boeken besteld. Alleen, af en toe lekker struinen vind ik wel zo prettig.

Tommie en Bullit waren van die zaken. Meer dan 100 LP's van KISS staan hier [worden nooit meer gedraaid, nu allemaal op CD] En ja, tegenwoordig bijna alles online bestellen. Gemak dient de mens. Soms nog in de stad maar vaak met teleurstelling weer naar huis  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Terug ontopic: Niki Lauda vertolkt door Daniel Bruhl was geweldig. Uitstekend acteerwerk!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel