Main Menu

Rush

Gestart door Breaktest, 01 oktober 2013 - 14:00:02

« vorige - volgende »

0634

Dat had ik dus ook.

Persoonlijk vond ik de animatiefilm Turbo, over een slak die mee ging doen aan de Indy 500, realistischer ogen dan Driven.

Breaktest

Goed nieuws: er schijnt ook een documentaire in de maak te zijn over Rupert Keegan - niet echt een bekend coureur (slechts 37 races), maar wel actief tijdens de rock'n roll jaren van de F1. Hij had de nieuwe Hunt moeten worden maar het liep wat anders.  Ik herinner me vooral zijn kenmerkende oranje helm, en ik meen dat ie een wat wilde rijder was. Hier een stukje synchroon dansen:

janke

In 1983 verscheen hij op Le Mans met een Skoal Bandit/Porsche 956, (5de) staat hier als miniatuur in de kast. Hij reed daar samen met John Fitzpatrick en Guy Edwards.

Op dat filmpje van jou kwam ik ook daarna de crash van Gordon Smiley tegen in de Indy. :-\
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: Franky R. op 05 april 2014 - 14:11:42
Citaat van: Arthur op 03 april 2014 - 20:49:53
Allemaal details voor de die-hardfan! De gemiddelde kijker heeft het niet in de gaten en dat hoeft ook niet. Het is geen documentaire maar een film over een F1 seizoen en rivaliteit tussen twee coureurs. Niet storend dus voor mij. Ik vind het een vermakelijke film en goed geacteerd ;)


Mee eens! Zit Rush al in de ramsj trouwens, want ik ga geen volle pond betalen als het straks toch al voor de helft of minder wordt aangeboden... :P

Heb hem vorige week nog in de MediaMarkt in budgetprijs zien staan, dus als je hem nog niet hebt is het tijd om toe te slaan.  ;)