Main Menu

Rush

Gestart door Breaktest, 01 oktober 2013 - 14:00:02

« vorige - volgende »

robbert

ja, ik ga er dan geen geld tegen smijten om naar een saaie film te gaan kijken

Jehoentelaar

Op internet staan positieve recensies en berichten zo ver je kan kijken. Alleen al voor de klassieke auto's wil ik er sowieso heen. Het is sterk smaakgebonden of je een film leuk vindt of niet, dus je hebt altijd dat de meningen zich verspreiden tussen 'extreem leuk' en 'totaal niet leuk'.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 02 oktober 2013 - 19:08:26
Op internet staan positieve recensies en berichten zo ver je kan kijken. Alleen al voor de klassieke auto's wil ik er sowieso heen. Het is sterk smaakgebonden of je een film leuk vindt of niet, dus je hebt altijd dat de meningen zich verspreiden tussen 'extreem leuk' en 'totaal niet leuk'.


Daar heb je helemaal gelijk in. Over smaak valt niet te twisten.

SDG

#18
Citaat van: Franky R. op 02 oktober 2013 - 17:28:34
Citaat van: Sabai op 02 oktober 2013 - 16:30:16
Heb de film gezien. En na de goede recensies had ik hoge verwachtingen. Maar om eerlijk te zijn vond ik er weinig aan. Mooi verhaal Niki erg goed neergezet maar spannend vond ik het geen moment en soms zelfs saai.


Maar het verhaal was goed? Dat heb ik liever dan een draak van een film vol "actie", zoals Driven ...


En als het redelijk waarheidsgetrouw is... Tja, dan ga ik voor saai... :)


'Driven' vond ik nu persoonlijk wel een echte aanfluiting, wars van alle realisme. De protagonisten die even hun racewagens lenen om midden in de stad een potje te gaan scheuren tegen elkaar, komaan zeg. Als 'Rush' het niveau van 'Le Mans' haalt - waar ik persoonlijk heel erg over te spreken was - ben ik al heel tevreden.

0634

Ha, ja Driven was echt een enorm gedrocht zeg... dat racen over de weg... hoe kom je erop ;D

Days of Thunder was twee klassen beter, maar nog steeds niet bijzonder.

Kootje

Driven vond ik best vermakelijk, maar realistisch ....... allerminst. Dat was dan ook tevens het grootste probleem van die film, hij werd gepresenteerd als 'n serieuze racefilm en dat was het duidelijk niet. Maar toch .... voor 'n avondje heerlijk ontspannen vermaak, 'n prima filmpje.

Edwin90

Oooh god, Driven.  ;D

Met die duppies in de achterband. Dat ging inderdaad helemaal nergens over. Even zonder helm door de binnenstad crossen. Niet bepaald Oscarwaardig nee.

Ik ga overigens Zaterdagavond Rush aanschouwen  :)

robbert

en wat vinden jullie van michel vaillant?

Franky R.

Citaat van: Kootje op 02 oktober 2013 - 21:47:34
Driven vond ik best vermakelijk, maar realistisch ....... allerminst. Dat was dan ook tevens het grootste probleem van die film, hij werd gepresenteerd als 'n serieuze racefilm en dat was het duidelijk niet. Maar toch .... voor 'n avondje heerlijk ontspannen vermaak, 'n prima filmpje.
Vermakelijk?


Kootje, jongen...ik zat me te verbijten op de bank... :( ...Days of Thunder was inderdaad minimaal twee klappen beter.


Ik heb Tallageda Nights met Will Ferrell en Sacha Baron Cohen als DVD [gaat eruit bij de komende rommelmarktverkoop]...Dat was van tijd tot tijd wel vermakelijk, en zelfs beter dan Driven [heb nu opeens een droge strot, die naam wil ik niet meer noemen...jeeej]...

Jehoentelaar

Talladega Nights is ook zo enorm over de top dat het leuk is. Zoiets past ook veel beter bij NASCAR, wat veel meer een volkssport is dan Formule 1.

Kootje

Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Ik keek er niet naar alszijnde het 'n serieuze racefilm was, meer 'n actiecomedy. Days of Thunder was in die zin idd vele malen beter, maar toch heb ik me ook prima vermaakt met Driven. Vond het wel humoristisch allemaal. Taladego Nights ken ik niet, maar als ik de cast zo lees dan is die ook echt humoristisch bedoeld. Driven was dat helaas niet en dat maakt het in de basis 'n kutfilm. Maar toch ....  ;D

Kootje

Citaat van: robbert op 02 oktober 2013 - 22:02:56
en wat vinden jullie van michel vaillant?

Dat vond ik als strip al niet leuk. De film heb ik dus niet gezien.

0634


Maikel0230

Ik heb de strips van Michel Vaillant altijd leuk gevonden. Je leerde er een beetje de geschiedenis van de F1 mee. Ook al speelt het zich af in een fictieve wereld die gelinkt is aan die van ons.

De laatste strips zijn ook anders geworden, veel donkerder en met de tijd mee. Ik begrijp ook wel waarom sommige het niet zo geweldig vinden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 02 oktober 2013 - 22:48:31
Ik heb de strips van Michel Vaillant altijd leuk gevonden. Je leerde er een beetje de geschiedenis van de F1 mee. Ook al speelt het zich af in een fictieve wereld die gelinkt is aan die van ons.

De laatste strips zijn ook anders geworden, veel donkerder en met de tijd mee. Ik begrijp ook wel waarom sommige het niet zo geweldig vinden.

ja je moet eigenlijk al echt een grote autosportfan zijn om die leuk te vinden. Vind het wel goed dat ze soms de huidige piloten laat meespelen in de strips. En de details van de circuits dat ze meestal goed natekenen, echt schitterend