F1 - schaalmodellen- topic

Gestart door gloudiesaurus, 23 september 2013 - 01:01:37

« vorige - volgende »

Charrel

Citaat van: gloudiesaurus op 12 februari 2015 - 07:16:05
Citaat van: Charrel op 11 februari 2015 - 21:58:42
Super gaaf hoor gloudiesaurus!! Mooidat je ook de Spark van Giedo vd Garde hebt, de 2 Minichamps 1:43 van Doornbos en de 1:43 Minichamps van Albers.

Ik zie daar achter nog de Tom Coronel Masters of Zandvoort Onyx? Er is er ook nog 1 van Coronel van Onyx uit de Formule 3, Japanse race ofzo..? Staat op mijn wens lijstje. Je 1:43 Collectie lijkt erg op de mijne, super :-) Heb je nog meer Minichamps 1:43 van Verstappen?

Overigens hebben mijn vriendin en ik vorige maand een huis gekocht, (moet nog gebouwd worden)dus op mijn kantoor komen de auto's zeker te staan! Zal dan wel foto's uploaden als ik een mooie display heb

Ben ook benieuwd naar jouw foot's.

De 1/43 Coronel is inderdaad van de Masters op Zandvoort van Onyx. Wist niet dat er nog een F3-Japan editie is.

Ik heb ook nog 2 Minardi's van Verstappen 1/43 Minichamps. De showcar en de Minardi PS01-test.
Er is ook nog een 100th-race editie, een Brazilie-editie, een two-seater, en een pitstop-diorama. Die staan nog op mijn lijstje.

Van Minardi  mis ik ook de showcar Arrows 2000-editie. En de Benetton 194-editie. Heb nu de Benetton 193B en de Benetton B194-Hockenheim uitvoering.

Ik heb een gave website gevonden voor modellen van Nederlandse coureurs! Zie dat de nieuwste modellen er niet bij staan., maar wel die van Coronel - Japan: http://www.scalez.nl/?page=details&id=12

Overigens ook leuke exclusieve modellen zoals deze: http://www.scalez.nl/?page=details&id=14

Klinkt als een mooie verzameling met nog een paar mooie om te verzamelen in de tijd :-) Wellicht dat ik eerder al een een mooie foto kan maken van de verzameling.

gloudiesaurus

Charrel Spark gaat weer wat nieuwe modellen uit brengen van Nederlandse coureurs in 1/43:

1980 Jan Lammers, ATS Long Beach
1975 Gijs van Lennep, Ensign Frankrijk
1994 Jos Verstappen, Benetton

Zo zien die auto's eruit:



We kunnen alvast gaan sparen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Citaat van: gloudiesaurus op 21 februari 2015 - 20:41:48
Charrel Spark gaat weer wat nieuwe modellen uit brengen van Nederlandse coureurs in 1/43:

1980 Jan Lammers, ATS Long Beach
1975 Gijs van Lennep, Ensign Frankrijk
1994 Jos Verstappen, Benetton

Zo zien die auto's eruit:



We kunnen alvast gaan sparen  ;)

Super gaaf!! Tof dat er 1 komt van Gijs van Lennep en nog 1 van Jan Lammers.
Ben benieuwd naar de Benetton van Jos, in hoeverre die verschilt in kwaliteit van de minichamps versies.

Inderdaad wel even sparen dan  ???

janke

#153
Citaat van: Charrel op 15 februari 2015 - 20:56:24
Citaat van: gloudiesaurus op 12 februari 2015 - 07:16:05
Citaat van: Charrel op 11 februari 2015 - 21:58:42
Super gaaf hoor gloudiesaurus!! Mooidat je ook de Spark van Giedo vd Garde hebt, de 2 Minichamps 1:43 van Doornbos en de 1:43 Minichamps van Albers.

Ik zie daar achter nog de Tom Coronel Masters of Zandvoort Onyx? Er is er ook nog 1 van Coronel van Onyx uit de Formule 3, Japanse race ofzo..? Staat op mijn wens lijstje. Je 1:43 Collectie lijkt erg op de mijne, super :-) Heb je nog meer Minichamps 1:43 van Verstappen?

Overigens hebben mijn vriendin en ik vorige maand een huis gekocht, (moet nog gebouwd worden)dus op mijn kantoor komen de auto's zeker te staan! Zal dan wel foto's uploaden als ik een mooie display heb

Ben ook benieuwd naar jouw foot's.

De 1/43 Coronel is inderdaad van de Masters op Zandvoort van Onyx. Wist niet dat er nog een F3-Japan editie is.

Ik heb ook nog 2 Minardi's van Verstappen 1/43 Minichamps. De showcar en de Minardi PS01-test.
Er is ook nog een 100th-race editie, een Brazilie-editie, een two-seater, en een pitstop-diorama. Die staan nog op mijn lijstje.

Van Minardi  mis ik ook de showcar Arrows 2000-editie. En de Benetton 194-editie. Heb nu de Benetton 193B en de Benetton B194-Hockenheim uitvoering.

Ik heb een gave website gevonden voor modellen van Nederlandse coureurs! Zie dat de nieuwste modellen er niet bij staan., maar wel die van Coronel - Japan: http://www.scalez.nl/?page=details&id=12

Overigens ook leuke exclusieve modellen zoals deze: http://www.scalez.nl/?page=details&id=14

Klinkt als een mooie verzameling met nog een paar mooie om te verzamelen in de tijd :-) Wellicht dat ik eerder al een een mooie foto kan maken van de verzameling.

Scalez is ook maar een handelaar van miniatuur autoos op Ebay. ;)
Citaat van: Charrel op 02 maart 2015 - 16:27:46
Citaat van: gloudiesaurus op 21 februari 2015 - 20:41:48
Charrel Spark gaat weer wat nieuwe modellen uit brengen van Nederlandse coureurs in 1/43:

1980 Jan Lammers, ATS Long Beach
1975 Gijs van Lennep, Ensign Frankrijk
1994 Jos Verstappen, Benetton

Zo zien die auto's eruit:



We kunnen alvast gaan sparen  ;)

Super gaaf!! Tof dat er 1 komt van Gijs van Lennep en nog 1 van Jan Lammers.
Ben benieuwd naar de Benetton van Jos, in hoeverre die verschilt in kwaliteit van de minichamps versies.

Inderdaad wel even sparen dan  ???

Die van Gijs van Lennep en Lammers zijn er al een tijd hoor. Tameo 1:43. Het is maar hoeveel je er wilt voor betalen. ;)
Some things are too important to be left in the past.

janke

Nu er een klucht is omtrent Sauber/vd Garde  :) hier wat modellen uit mijn collectie. Toen Sauber nog een puur sportscar raceteam was. Met Peter aan de leiding.







Some things are too important to be left in the past.

Miguel

Sauber had gewoon in het WSC moeten blijven. Maar, ja...
Peace out yo.

gloudiesaurus

Mooie modellen Janke, wat een mooie verzameling heb jij toch!

Mijn nieuwste aanwinst:



De Verstappen 1/43 Minardi uit 2003 van een test op Mugello op 16 september. Eigenlijk een Arrows in Minardi kleuren. De Arrows werd namelijk uit het faillissement gekocht door Trust. Minardi gebruikte de auto vervolgens om hier op door te ontwikkelen. Zonder Verstappen, die zag geen toekomst meer bij Minardi.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2015 - 13:15:30
Mooie modellen Janke, wat een mooie verzameling heb jij toch!

Mijn nieuwste aanwinst:



De Verstappen 1/43 Minardi uit 2003 van een test op Mugello op 16 september. Eigenlijk een Arrows in Minardi kleuren. De Arrows werd namelijk uit het faillissement gekocht door Trust. Minardi gebruikte de auto vervolgens om hier op door te ontwikkelen. Zonder Verstappen, die zag geen toekomst meer bij Minardi.

Dank je Gloudie. Maar heb je de Minardi two-seater met Verstappen ook? Dat is ook een gaaf model net als die je laat zien. Zw/Wit liveries vind ik altijd mooi.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Nee de two-seater heb ik nog niet.
En ook het Brazilie 2003 1/43 model, en de 100th GP Nurburgring-1/43 model heb ik nog niet.
Verder ontbreken van Minichamps nog de 1994 Benetton 1/43 en de launch car van de Arrows 2000 1/43.
Ook de Canada 2000 1/43 set ontbreekt.

Heb ik nog wat om te sparen  ;)

Sowiezo kan ik het straks weer gaan aanvullen met Max Verstappen modellen  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2015 - 16:51:10
Nee de two-seater heb ik nog niet.
En ook het Brazilie 2003 1/43 model, en de 100th GP Nurburgring-1/43 model heb ik nog niet.
Verder ontbreken van Minichamps nog de 1994 Benetton 1/43 en de launch car van de Arrows 2000 1/43.
Ook de Canada 2000 1/43 set ontbreekt.

Heb ik nog wat om te sparen  ;)

Sowiezo kan ik het straks weer gaan aanvullen met Max Verstappen modellen  8)

Goed bezig.  :)
Some things are too important to be left in the past.

Wallie

Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2015 - 16:51:10
Nee de two-seater heb ik nog niet.
En ook het Brazilie 2003 1/43 model, en de 100th GP Nurburgring-1/43 model heb ik nog niet.
Verder ontbreken van Minichamps nog de 1994 Benetton 1/43 en de launch car van de Arrows 2000 1/43.
Ook de Canada 2000 1/43 set ontbreekt.

Heb ik nog wat om te sparen  ;)

Sowiezo kan ik het straks weer gaan aanvullen met Max Verstappen modellen  8)
Die heb ik hier nog staan voor €25 inclusief verzenden is ie van jou, pm maar even bij interesse.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

janke

#161
Citaat van: Wallie op 07 maart 2015 - 19:08:41
Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2015 - 16:51:10
Nee de two-seater heb ik nog niet.
En ook het Brazilie 2003 1/43 model, en de 100th GP Nurburgring-1/43 model heb ik nog niet.
Verder ontbreken van Minichamps nog de 1994 Benetton 1/43 en de launch car van de Arrows 2000 1/43.
Ook de Canada 2000 1/43 set ontbreekt.

Heb ik nog wat om te sparen  ;)

Sowiezo kan ik het straks weer gaan aanvullen met Max Verstappen modellen  8)

Foute edit, sorry. Was voor Wallie bedoeld.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Wallie op 07 maart 2015 - 19:08:41
Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2015 - 16:51:10
Nee de two-seater heb ik nog niet.
En ook het Brazilie 2003 1/43 model, en de 100th GP Nurburgring-1/43 model heb ik nog niet.
Verder ontbreken van Minichamps nog de 1994 Benetton 1/43 en de launch car van de Arrows 2000 1/43.
Ook de Canada 2000 1/43 set ontbreekt.

Heb ik nog wat om te sparen  ;)

Sowiezo kan ik het straks weer gaan aanvullen met Max Verstappen modellen  8)
Die heb ik hier nog staan voor €25 inclusief verzenden is ie van jou, pm maar even bij interesse.


Heb je toevallig ook de Saudia/Williams met Rosberg en/of Jones te koop? Ik vraag maar. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wallie

Citaat van: janke op 07 maart 2015 - 19:29:46
Citaat van: Wallie op 07 maart 2015 - 19:08:41
Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2015 - 16:51:10
Nee de two-seater heb ik nog niet.
En ook het Brazilie 2003 1/43 model, en de 100th GP Nurburgring-1/43 model heb ik nog niet.
Verder ontbreken van Minichamps nog de 1994 Benetton 1/43 en de launch car van de Arrows 2000 1/43.
Ook de Canada 2000 1/43 set ontbreekt.

Heb ik nog wat om te sparen  ;)

Sowiezo kan ik het straks weer gaan aanvullen met Max Verstappen modellen  8)
Die heb ik hier nog staan voor €25 inclusief verzenden is ie van jou, pm maar even bij interesse.


Heb je toevallig ook de Saudia/Williams met Rosberg en/of Jones te koop? Ik vraag maar. ;)
Nee ;)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

janke

Hier weer een paar modellen 1: 43 met Dutch Drivers.

Bernhard ten Brinke. Renault Mégane. European Mégane Cup. Mugello.


Toine Hezemans. BMW 3.0 CSL. 24h Van Spa, winnaar.


Gijs van Lennep. Porsche 911 Carrera RSR Turbo. Paul Ricard.


Peter Kox. McLaren/BMW Longtail. Suzuka.
Some things are too important to be left in the past.