Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

3phasE

Dan ligt Sport1 misschien wel het meest voor de hand.
MotorsTV en Eurosport zowiezo niet denk ik...
The future is electric!

Maikel0230

Citaat van: Perton op 13 mei 2014 - 20:31:58
Iedereen discussieert hier wel over Fox, maar zoals ik al zei: ik vermoed dat het daar voornamelijk om de Zuid-Amerikaanse versie van Fox Sports gaat. En dat is een prima zender die vrij veel mensen hebben. Alsof je hier Eurosport 2 zou hebben zeg maar.

Dit is wat er op wikipedia staat op dit moment, lijkt me toch dat het FOX wordt in Nederland

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ok, dan lijkt het inderdaad Nederland te zijn. Jammer, want ik denk niet dat niet-autosportfans onder de indruk gaan zijn van de Formule E en ik ga niet voor één raceklasse een abbonement op Fox Sports nemen. American Football kan ik namelijk gewoon gratis kijken (legaal trouwens) en nog on demand ook, dus een Fox Sports-abbonement, wat al duurder is dan Sport 1, ga ik echt niet nemen voor één raceklasse dat maar één raceweekend per maand heeft, met uitzondering van mei, maar goed, Duitsland valt dan samen met Monaco, dus die ga ik dan sowieso al niet kijken. Daarvoor is de prijs van Fox Sports me toch iets te gek.

Jehoentelaar

Het zal ook wel FOX International worden. Ik heb FOX Eredivisie online, en daar is het ongetwijfeld niet op. Betaal je dus de volle mep voor die paar races inderdaad.

Edwin90

Ik ga er ook vast niet een abbonnement voor nemen. Genoeg andere manieren om het te zien.

Maikel0230

Voor de Vlaamse autosport fan zal het automatisch een streampje worden denk ik, zijn we ondertussen ook wel gewoon geworden :D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

De eerste tien wagens zijn afgeleverd door Spark aan de de organisatie in Donington, deze zullen dan aan de teams bezorgd worden vermoed ik.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

3phasE

Klopt, ieder team heeft inmiddels één auto waarmee vanaf morgen getest gaat worden (las ik op twitter)....
The future is electric!

Maikel0230

Testseizoen begint pas in juli lees ik net dus dat klopt niet aangezien privé testen ook in dit kampioenschap van de FIA verboden is.

CitaatTesting begins on July 3 and 4, while two other days follow the next week on July 9 and 10. The final test session will be held on August 19, three weeks before the season opener in Beijing on September 13. Teams will also have two in-season and two post-season test days with private testing strictly prohibited. Details about these tests are yet to be revealed.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

3phasE

#159
Tweet van ABT Formula E team: "Thanks for all your support at the @FIAformulaE presentation at Donington. Plan for 2morrow: first long run with our new baby ;-) #dreaming"
The future is electric!

Perton

Senna en Chandhok voor de derde keer in hun carrière teamgenoten bij Mahindra.

3phasE

Vier van de twintig namen bekend nu, nog zestien te gaan!
The future is electric!

3phasE

Het laatst nog ontbrekende stratencircuit is trouwens ook bekend inmiddels; Long Beach, California.
The future is electric!

Perton

Vraag me af waarom Los Angeles niet door is gegaan. Lijkt me juist dé stad in de VS, en misschien wel in de wereld, om de technologieën van de toekomst te tonen. Aan de andere kant, misschien omdat er zo teringveel auto's rijden in die stad dat ze niet wilden dat enkele straten een weekend zouden worden afgesloten, al is dat voor Hollywood ook nooit een probleem :P

Maikel0230

Heb de info bij de OP gevoegd

Ik heb zo'n vermoeden dat je Sato wel eens bij Super Aguri mag verwachteN

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25