Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Keijmel op 10 mei 2014 - 14:41:41
Maar nu ga je weer uit van de PHEV, Sabai, en dat is een hybride en heeft dus wel degelijk uitstoot.
Ga je uit van een volledig elektrische auto, waarvan de accu's opgeladen worden dmv zonne-energie, dan is de uitstoot echt 0,0.

Dat is waar alleen is de acceradius vlut en de auto klein. Dus onbruikbaar voor de zakelijke rijder en als gezins auto.

3phasE

Vooral voor woon werkverkeer is de e-auto aantrekkelijk, Sabai.
En de e-NV200 van Nissan is een volledig elektrische bestelbus, erg goed bruikbaar voor kortere ritten in en rondom de stad bijvoorbeeld.
En Tesla bewijst dat elektrische auto's ook mooi en sportief kunnen zijn.
Actieradius is inderdaad nog beperkt, maar accu's en laadsystemen worden steeds beter.
Denk eens aan het nieuw te gebruiken oplaadplatform dat in de formule e gebruikt gaat worden en de auto's oplaadt dmv inductie...
The future is electric!

3phasE

Zag op twitter dat Virgin racing morgen in ieder geval één rijder bekend gaat maken.
Zou wederom om een grote naam gaan als je de tweets mag geloven.....
The future is electric!

Maikel0230

#138
CitaatPlease give a warm welcome to our new @FIAFormulaE drivers, @AlguersuariJA and @sambirdracing! pic.twitter.com/JmVVxDAJnZ

Jaime Alguersuari en Sam Bird dus voor Virgin



#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Over een carrière-switch gesproken... :o
Hopelijk wordt dat echt iets serieus, die Formule E.

3phasE

Of het iets serieus wordt?
Als ik zie welke partijen er allemaal bij betrokken zijn twijfel ik daar geen seconde aan.
Wat ik me wel afvraag is wie het uit gaat zenden?
The future is electric!

Franky R.

Citaat van: Keijmel op 13 mei 2014 - 14:05:23
Of het iets serieus wordt?
Als ik zie welke partijen er allemaal bij betrokken zijn twijfel ik daar geen seconde aan.
Wat ik me wel afvraag is wie het uit gaat zenden?


Tja, ook dat is een onderdeel -zeer belangrijk- om het er een serieuze succes van te maken! ;)

Perton

#142
Ging ITV het niet uitzenden in Engeland? Staat me iets van bij.

-edit-, inderdaad, tevens Fox Sports. Nu weet ik alleen niet of dat exclusief om de (Zuid-)Amerikaanse tak gaat, of dat de Nederlandse Fox Sports ook de rechten heeft.

For those who can't make it to the event, Formula E will provide comprehensive live television coverage shown via major broadcasters around the globe. To date, Formula E has already signed multi-year deals with FOX Sports, ITV and Japan's TV Asahi with details of many more television rights coming soon.

3phasE

Fox?
Tja, dan verdwijnt het waarschijnlijk ook achter de decoder dus?
The future is electric!

Jehoentelaar

Er is geen open zender in Nederland die dit live gaat uitzenden, dat kan ik je verzekeren.

Perton

RTL 7 zie ik het nog wel doen, maar dan wel een week delayed, zoals ze vroeger ook wel met andere klassen deden

Edwin90

Ik denk dat het pas interessant wordt voor Fox in Nederland als ze meerdere autosportklasses hebben. Alleen de Formule E gaat ze geen extra abonnees opleveren ben ik bang. Voor Sport1 zou het een leuke toevoeging zijn, die hebben nu toch wel best veel autosport in huis.

3phasE

#147
Het kampioenschap wordt groots opgezet door de fia, er zijn grote partijen bij betrokken zoals Renault, Williams en McLaren. Ook stappen er teams en coureurs van naam in.
Het kan niet anders dan dat de rechten aan veel partijen verkocht gaan worden en het wereldwijd uitgezonden gaat worden.

Sport1 is inderdaad zo gek nog niet, en voor mij prima want een abonnement heb ik toch al  ;)
The future is electric!

Maikel0230

Heb de OP wat up to date gebracht want de kalender is ook ietwat anders.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Iedereen discussieert hier wel over Fox, maar zoals ik al zei: ik vermoed dat het daar voornamelijk om de Zuid-Amerikaanse versie van Fox Sports gaat. En dat is een prima zender die vrij veel mensen hebben. Alsof je hier Eurosport 2 zou hebben zeg maar.