Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

rafael25


Maikel0230

Dat is zoiets wat nog op veel  van die tilkeborefests niet te zien is

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Doel je op het publiek of op dit?



Hier was ik er nog van overtuigd dat Alonso kampioen zou worden. Totdat Seb in de volgende 4 races effe 100 punten pakte. ::)

rafael25

@Jozelf
Goed gezien
Ik bedoel iddr de punten
Alonso-179
Hamilton-142
en Vettel-122

gloudiesaurus

Ziet er dit jaar toch anders uit  ;)
Een overwinning, zou voor mij als neutrale fan, van Alonso of Raikkonen mooi uitkomen.
En laat Vettel maar een keer niet scoren  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ik heb een kort overzicht gemaakt waarmee jullie je geheugen nog even kunnen opfrissen over hoe de heren het de laatste jaren op Monza deden. Ze staan geclassificeerd volgens plaats in het WK.

De Huidige grid door de jaren heen, hoe deden zij het al op Monza?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Enzo

De gillende V10 van vroeger mis ik nu al enorm, laat staan als we met de turbo's gaan racen volgend jaar...
Voor de liefhebber: http://www.gppits.net/nieuws/video_onboard_schumacher_monza_2003/


Maikel0230

God mis ik die gillende v10 motoren, laten we hopen dat de Turbo V6 ook wat kan schreeuwen maar met maar15000  RPM zal dat niet het geval zal zijn. Ben wel benieuwd hoe dat met die 8ste versnelling zal werken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

#84
Inderdaad, het kampioenschap ligt op z'n kont :(

Maikel0230

#85
Hoe je het ook draait of keert er zijn nog altijd 8 races te gaan, mathematisch gezien kan zelfs ik nog WK worden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

inderdaad, het kan nog alle kanten opgaan, maar vettel heeft de beste papieren in handen. Ik zie hem in monza weer goed presteren hoor, en Alonso zal wel op het podium eindigen, maar na vettel

Enzo

Citaat van: robbert op 04 september 2013 - 17:32:58
inderdaad, het kan nog alle kanten opgaan, maar vettel heeft de beste papieren in handen. Ik zie hem in monza weer goed presteren hoor, en Alonso zal wel op het podium eindigen, maar na vettel

Robbert jongen, je hebt echt iets te veel pessimistjes gegeten in je leven... ;) ;D

Alonso heeft een goede kans hier op Monza, wellicht zijn beste van het jaar. De low downforce set-up van Merc werkt niet fantastisch en Red Bull moet het ook meer van de bochten hebben dan het rechte stuk. Ferrari was erg snel in Spa, dus ik verwacht er wel iets van om eerlijk te zijn.

Alonso for the win!! 8)

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 04 september 2013 - 16:26:46
Hoe je het ook draait of keert er zijn nog altijd 8 races te gaan, mathematisch gezien kan zelfs ik nog WK worden.

Dat is het punt inderdaad, vorig jaar zag zelfs na Monza niemand aankomen dat Vettel de titel nog ging pakken. Het was op dat moment een duel Hamilton vs. Alonso. Dus niets is al zeker.

Maar dan moet er wel een team met een miraculeuze comeback komen, net zoals Vettel vorig jaar in september/oktober 4 races op rij won.

robbert

Citaat van: Enzo op 04 september 2013 - 18:01:58
Citaat van: robbert op 04 september 2013 - 17:32:58
inderdaad, het kan nog alle kanten opgaan, maar vettel heeft de beste papieren in handen. Ik zie hem in monza weer goed presteren hoor, en Alonso zal wel op het podium eindigen, maar na vettel

Robbert jongen, je hebt echt iets te veel pessimistjes gegeten in je leven... ;) ;D

Alonso heeft een goede kans hier op Monza, wellicht zijn beste van het jaar. De low downforce set-up van Merc werkt niet fantastisch en Red Bull moet het ook meer van de bochten hebben dan het rechte stuk. Ferrari was erg snel in Spa, dus ik verwacht er wel iets van om eerlijk te zijn.

Alonso for the win!! 8)
Enzo jongen, het is een mening. Ergens denk ik ook dat alonso goede kans maakt. Maar dan moeten ze eerst zorgen dat ze een goeie kwalificatie rijden en goeie beslissingen nemen. Want vanop een 8ste of 9de startplaats starten, is het al moeilijk om te winnen. En ferrari is niet zo sterk in de kwalificaties.